AndroidHealthClinic

tonijn in olijfolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Yay or nay?

Hoor altijd iedereen zeggen tonijn in water, maar is niet te eten. tonijn in olijfolie zou toch goed moeten zijn want olijfolie zijn goeie vetten...
Maar hoor weinig mensen er hier wat over zeggen. Wat nemen jullie meestal en is tonijn in olijfolie oke als je aan het cutten bent?
 
Zelf tonijn in water. Ligt aan het totaaloverzicht van je macro's of tonijn in olijfolie ok is of niet.
 
ahaha jaa dat kan ook wauw heb daar nooit aan gedacht maar heb zelf geen olijfolie in huis meer al tijdje omdat ik wel gewend ben om me eten te bereiden met pam spray,,, kan ik dan wel een halfe eetlepel ofzo olijfolie bij me tonijn met water doen ben ik ook goedkoper uit denk ik :P
 
gewoon met olie nemen al voeg je olie zelf toe word het nooit net zo lekker
 
ja klopt wel doe meestal als ik het in water heb gwn olijfen erbij ahaha is ook lekker maar ben daarmee altijd toch bang dat ik teveel neem en dat ik teveel vet inneem :O
 
Voeg wat sambal of mosterd toe dan is het nog te doen.
 
Je eet tonijn omdat het zo vet-arm is.. waarom gooi je er dan zelf vet (olie) bij ?

neem dan zalm... is veel lekkerder !

NB: tonijn burgers zijn wel erg lekker !
 
Je eet tonijn omdat het zo vet-arm is.. waarom gooi je er dan zelf vet (olie) bij ?

neem dan zalm... is veel lekkerder !

NB: tonijn burgers zijn wel erg lekker !

Hoezo ''je eet tonijn omdat het zo vet-arm is''?
Ik eet tonijn omdat het eiwitrijk is en omdat het een van de weinige vissoorten is die ik lekker vind. Als in mijn schema wat vetten bij moeten dan giet ik er gewoon wat olijfolie bij hoor :p
 
Je eet tonijn omdat het zo vet-arm is.. waarom gooi je er dan zelf vet (olie) bij ?

neem dan zalm... is veel lekkerder !

NB: tonijn burgers zijn wel erg lekker !
En tonijn is heel makkelijk om op het werk of onderweg te eten. Dat kan met gerookte zalm ook wel maar dan komt prijs weer om de hoek kijken.
 
Tonijn in olijfolie is lekker gewoon.
Tonijn in water verwerk ik altijd. Meestal met olijven en gele pepers (fijn gesneden/gehakseld), heerlijk gewoon.
 
En tonijn is heel makkelijk om op het werk of onderweg te eten. Dat kan met gerookte zalm ook wel maar dan komt prijs weer om de hoek kijken.

Ik had het niet over gerookte zalm. gewoon zalm uit blik.
 
Het is duidelijk dus gwn Tonijn in olijfolie en als ik zuinig doe met me geld tonijn in water maar dan doe ik er wat sambal of olijven en pepers bij (geen fan van mosterd) en dan niet zeuren maar eten ahaha

thanks allemaal anyways
 
Tonijn in water is makkelijker te tracken qua macro's dan dat gekloot met die olijfolie (hoeveel ml eet je er nu daadwerkelijk van op?)
15 milliliter (1 eetlepel) olijfolie levert al snel een goede 100 kcal op.

Daarnaast haal ik mijn vetten wel uit iets dat lekkerder is :D
 
Lijkt me dat het echt geen kwaad kan om in olie te pakken.
 
Het is duidelijk dus gwn Tonijn in olijfolie en als ik zuinig doe met me geld tonijn in water maar dan doe ik er wat sambal of olijven en pepers bij (geen fan van mosterd) en dan niet zeuren maar eten ahaha

thanks allemaal anyways

Bedoel je dat je tonijn niet lekker vindt? Dan zou ik het gewoon niet eten :p
 
Of verse tonijn van de visboer halen! Beetje duur maar echt lekker en totaal anders dan tonijn van blik.
 
Back
Naar boven