Fitness Seller

tonijn op olie

  • Topic starter PRO
  • Startdatum
  • Reacties 28
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Vet lost niet op in water, ook niet in heet water, het vet wordt wel minder visceus bij hogere temperatuur dus in die zin helpt heet water wel om vet beter af te drijven.

Om vet op te laten lossen in water een emulgator (zoals afwasmiddel) gebruiken.
 
Sinds ik geen tonijn meer vreet (sinds 1,5jr ofzo) ben ik overgestapt op andere extra eiwitbronnen ter compensatie en groei nog steeds evengoed.

welke?

zelf eet ik nog dagelijks een blikje op waterbasis (Aldi) verveling slaat gelukkig nog ni toe.
 
Ik eet die tonijn altijd tezamen met penne, en wanneer je penne kookt moet je daar een scheut olijfolie bij doen voor de smaak en zodat het niet gaat plakken/aan elkaar gaat klonteren, die olie die in het blik tonijn zit kiep ik daar dus bij ipv van de olijfolie. En die zonnebloemolie bevat meer onverzadigde vetten dan verzadigd dus ik maak me er niet druk om.
 
Het probleem is dus die gootsteen, misschien zijn de leidingen zo plakkerig geworden van de restanten opgedroogde olie dat al je andere etensrestjes en vuil blijft plakken. Dan krijg je verstopping en moet je die die leidingen ontstoppen of vervangen. Als je naar de Gamma of Praxis gaat kan je zo'n doos kopen dat iets heet van St. Moritz ofzo, het is poeder dat je moet vermengen met water en je leidingen weer schoon brand.:D

En anders nieuwe leidingen aanleggen, .............stinken!!!! :eek:
 
hey pro!
bij de sligro verkopen ze tonijn in water in verpakkingen van 6 blikjes voor, omgerekend ongeveer 60 cent. net zo duur dus als bij de aldi of zelfs goedkoper want ik meen dat die blikjes v.d. aldi nu 70 cent zijn.
 
hey pro!
bij de sligro verkopen ze tonijn in water in verpakkingen van 6 blikjes voor, omgerekend ongeveer 60 cent. net zo duur dus als bij de aldi of zelfs goedkoper want ik meen dat die blikjes v.d. aldi nu 70 cent zijn.

oke zal eens ff checken daar dan
 
heb verschillende merken gehad, bij de aldi weg

vet percentage hoef ik me niet zo druk om te maken, ben ecto.
ik weet niet precies wat ik voor een doos betaal, pleur altijd gewoon in de kar met nog tig andere artikellen. Volgens mij iets van 39 euro of zo

is een goed idee, maar het olie er uit krijgen is het probleem niet ech, ik draai hem gewoon helemaal open, laat de deksel er in en zet gewoon een paar seconden kracht, waarna de tonijn toch wel zo goed als droog is.

is dus wel duurder, en niet zo'n beetje ook. bijna de helft dus waterbasis wordt m niet:mad:




ik heb geen enkelle moeite om het binnen te krijgen, flikker het spul gewoon in de blender met een flinke beker jus d'orange proef je er niks meer van en in 10sec weg. (moet het wel goed uitgeknepen zijn!)

Gewoon bull man, ik weet niet waar jij je shizzle koopt, maar bij albert betaal je het volgende:

deep blue tonijn op olie 0,81 ct per blikje
deep blue toning op water 0,69 ct per blikje

gr
 
ik heb die van princess kost 68cent :P
vind ik ook nog beter te eten :)
 
zowieso niet op oliebasis nemen, is meetstal zonnebloemolie ofzo, zou niet weten wat je met al die O-6 moet. gewoon waterbasis nemen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat duurder is.

Je hebt ze ook in olijfolie.


Wat betreft je gootsteen, daar moet je natuurlijk nooit vettigheid in gooien. Dat blijft plakken/aankoeken, dus raakt verstopt na een tijdje.
 
Back
Naar boven