AndroidHealthClinic

Tonijn uit blik.

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.624
Waardering
38.350
Hoe krijgen jullie dat binnen in het begin ging dat nog gemakkelijk binnen maar nu :eek: Ik moet er een kilo ketchup op doen :D Heeft iemand Tips? :(
 
Ik doe het altijd op de boterham.
 
gesnipperde ui en wat knoflook erbij... goed roeren en op geroosterde bruine boterhammen :) heerlijk!
 
maïs, paprika, ui, knoflook,bieslook, doperwten enz variëren kun je leren.

beetje creatief

doe het in een wrap of in een pita broodje maak een knoflook sausje op kwark basis
 
vermeng deze met heerlijke aardappeltjes of pasta :D
 
Please werk het gewoon zo snel mogelijk naar binnen, niet alles hoeft lekker te smaken toch.
 
Jah daar ben ik het ook mee eens, ogen dicht en die handel naar binnen werken. Ik pak altijd Tonijn in water..giet het water een beetje weg, maar ik laat wel wat water over anders wordt het te droog :D
SUCCES :D

Greetz Juniormob
 
peper en (wat) zout tomaatje in stukjes snijden, wat olie, eventueel gesnipperd uitje: et voila --> gezonde tonijnsalade, lekker op brood maar ook los lekker
 
Laatst bewerkt:
Niet alles hoeft lekker te smaken, maar na een maand lang elke avond een blikje tonijn op water direct uit het blik naar binnen te proppen ging het me steeds meer tegenstaan en op den duur ging ik zelfs kokhalzen (terwijl ik het in het begin toch best lekker vond)... dat gaat verder als "niet lekker". Ben overgestapt op een andere goede eiwitbron, kabeljauwfilet, lekker even in de oven doen en klaar :D
 
ik doe der wat peper en zout over, en.... mayonaise :eek:
lekker op zelfgebakken brood, heerlijk!!
 
Maak er tonijntosti's van (tot ergernis van overige gezinsleden die vinden dat hun ham-kaas tosti's een "rare bijsmaak" krijgen) of doe het op geroosterd brood met sla, tomaat, komkommer en een klein beetje ketchup.
 
Santino88 zei:
Hoe krijgen jullie dat binnen in het begin ging dat nog gemakkelijk binnen maar nu :eek: Ik moet er een kilo ketchup op doen :D Heeft iemand Tips? :(

Wtf man!

Ben je een ****ing WUSS ofzo?

Gewoon raggen die shit!!
 
Normaal gesproken eet ik het of uit het blik, of op een boterham.
Als ik wat meer tijd heb, dan pak ik een ui, snij er snippers van, doe daar de tonijn bij en daar doe ik dan weer wat slasaus over.. Mmmmmmmm
En dit gooi ik dan op een toastje! Lekker dat 't is!!
 
Niet te veel uit laten lekken. Blijft het wat sappig :)
 
Ik doe 2 blikjes in een shake met een banaan en havermout :meal:
 
gewoon opeten en niet teveel nadenken...
 
Bij wat rijst, met amandelen, lepeltje olie erover, lekker!!
 
Dawg3 zei:
Wtf man!

Ben je een ****ing WUSS ofzo?

Gewoon raggen die shit!!

in het begin vond ik dat dus echt prachting maar nu bah moet er bijna van braken
 
Mans zei:
Ik doe 2 blikjes in een shake met een banaan en havermout :meal:

Een shake bevat bij mij incl. melk 45 gram eiwit. 2 blikjes tonijn is 80 gram eiwit en dannog wat grammetjes van de havermout kom je op ongeveer 130gram eiwit in 1 keer.

Volgens mij pis je ongeveer de helft uit dan.
 
Back
Naar boven