Fitness Seller

Tonijn uit blik. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord zei:
Een shake bevat bij mij incl. melk 45 gram eiwit. 2 blikjes tonijn is 80 gram eiwit en dannog wat grammetjes van de havermout kom je op ongeveer 130gram eiwit in 1 keer.

Volgens mij pis je ongeveer de helft uit dan.

Ik mix 't in water zonder poeder verder. Je neemt 't eiwit geleidelijk op dus ik denk dat 't wel meevalt.
 
500 gram kwark en een blikje tonijn lekker mixen en opzuipen die handel

Zo doe ik het toch
 
100 gram tonijn + 1 ei of 2 + sla + tomaat + zilveruitjes + een beetje magere mayonaise

dit mengen en tussen de boterham

heerlijk :)
 
Man-Mountain zei:
ga jij nou maar eens kwark naarbinnen raggen bitchass
net wat ik dacht :D

ontopic: mjah, ik doe het met makreel in tomatensaus en rijst en dan valt het best wel mee...meestal :p
 
Ik ging er van over me nek dus zit nu ook aan de kabeljauwfilet. werkt prima.

@dawg3 HAHA
 
Juniormob zei:
Jah daar ben ik het ook mee eens, ogen dicht en die handel naar binnen werken. Ik pak altijd Tonijn in water..giet het water een beetje weg, maar ik laat wel wat water over anders wordt het te droog :D
SUCCES :D

Greetz Juniormob



En dat wil jij de eerst komend 10 jaar--> 2 x per dag volhouden
Waarom vraag ik me af als je het ook gewoon lekker kan maken.
 
Ik meng het met "makreel in chili tomatensaus"...

Maakt het heel wat lekkerder. Soms doe ik er wat uitjes of augurkjes (zo opgelegde...)... Maakt het lekker.
 
Teveel tonijn gegeten laatste jaar, krijg het niet meer weg, moet al kokhalzen als ik de lucht ruik. Overgestapt op kabeljauw.
 
verandering van spijs doet eten he ;) idd gewoon af en toe iets anders eten, niet wachten tot je kots neigingen krijgt ;)
 
Vier tomaten en een blik naturel tonijn in de blender eventueel met wat zout.
Proeft puur en alleen naar tomaat waardoor je minder de neiging hebt om te kokhalzen...
 
roer het blikje door een aantal eieren heen en roekbak het, dan krijg je als het ware tonijn met een laagje ei eromheen. Dan heeft het een hele typische smaak. dan natuurliji nog wat zout en peper.
 
Lekker droge tonijn op mijn zoutloze brood.. is super lekker met wat water erbij.
 
Ligt ook aan welke tonijn je hebt.

Tonijn op water houd ik niet binnen, terwijl tonijn op olie en olijfolie gewoonweg heerlijk is.

Zelf een beetje zoeken naar de best smakende denk ik...
 
Tonijn, ik ram het gewoon binnen...
Buiten ketchup ken ik eigenlijk weinig tips om het 'lekkerder' te maken, meng het onder pasta met wat groenten? Is superlekker.
 
Wat je er ook indoet het is en blijft slecht smaken!

Ik zoek naar alternatieve eiwitten.
 
met mayonaise dressing,ajuin en tomaat is het het lekker smullen
 
Als je het niet lekker blijft vinden of gewoon niet graag eet ga dan opzoek naar andere eiwitbronnen.Je houdt het nooit lang vol als je iets niet lekker vindt
 
Ik vind het ook lekker gewoon rechtstreeks uit blik.

Maar met de tips die er hier worden gegeven zal het vast nog stukken heerlijker smaken. :)
 
Back
Naar boven