XXL Nutrition

tonijn vies? NU niet meer !! hét merk tonijn dat LEKKER is !!!

Bezoekers in dit topic

kingnbajam zei:
Wat voor ongezonds had je gegeten dan? ??? Misschien maar een keer naar de dokter gaan als je die pijn regelmatig hebt...

nix ongezonds.. niet echt volgesmij.. gewoon t standaard:

kipfilet
kwark
boterhammen
eitjes
melk
water

avondeten: aardappel puree (aardappelen + melk en water is da). met + - 200 gram rundsvlees en 100 gram erwiten..

maar nee niet snel gegeten, me havermout gewoon rustig opgegeten voor de tv en toen blikje tonijn rustig naar binnen gewerkt, maar toen ik een uurtje later in me bed lag voelde ik zon branderig gevoel in ong t midden van me borstkas.. heel irritant gevoel is dat... dus ik dacht dat t miss van de tonijn gekomen was... of wat kan dat eik betekenen? someone got a clue?
 
ken ook iemand die dat had. heeft nu een tuintje op zn buik:D

maar kan niets ernstigs zijn, maak je niet druk

merk ken ik wel, maar Princess vind ik ook erg smakelijk.
gelukkig heb ik niet zulke keiskeurige smaakpapillen:)
 
ik heb papillen die aanpassen...
voorbeelden:
kwark.. kon nog geen hap naar binnen krijgen.. vond yoghurt zonder flink veel siroop en suiker nie te VRETEN.

paar maanden later toen ik met tegenzin toch gewoon kwark ben blijven eten, ben ik kwark goed te eten gaan vinden en nu zelfs lekker soms :)
en yoghurt zie ik bijna als junkfood :D zo lekker smaakt t voortaan.

havermout:
eerst kei vies, snel mogelijk naar binnen tjoppen en water erachteraan, en nu geniet ik ervan.. lekker hapje nemen en ff lekker op kauwen/sabbelen :p

lijnzaadolie: kreeg er rillingen van als ik een eetlepel moest doorslikken, nu kan k da flesje zo achterover gieten :D
 
Ik lus nu zelfs broccoli.
 
Haha, helemaal mee eens mensen.

Me eerste paar happen magere kwark vond ik echt zwaar ranzig, nu vind ik het gewoon bijna net zo lekker smaken als die dikke biogarde volle yoghurt die ik altijd met 3 scheppen suiker at, hetzelfde met havermout ik vind het echt lekker nu.

Zo zie je maar weer, alles went....
 
jinxx zei:
Haha, helemaal mee eens mensen.

Me eerste paar happen magere kwark vond ik echt zwaar ranzig, nu vind ik het gewoon bijna net zo lekker smaken als die dikke biogarde volle yoghurt die ik altijd met 3 scheppen suiker at, hetzelfde met havermout ik vind het echt lekker nu.

Zo zie je maar weer, alles went....
...behalve een vent.

Inkoppertje :p
 
Frenkpie zei:
jaja jonges :) ik heb tonijn gevonden wat rechtstreeks uit blik LEKKER is !!

nee dit is geen grapje :)
ik ben dus de laatste tijd wat wezen experimenteren met merken tonijnblikjes op waterbasis, dit zijn me resultaten en meningen:

John west:
- prijs: 1,10 - 1,35 € per blikje
- smaak: bitter, beetje droog maar sterke volle tonijnsmaak

Great ocean:
- prijs: 0,72 € per blikje
- smaak: bitter, heel droog en brokkerig met een vies smaakje

deep blue:
- prijs: 0,81 € per blikje
- smaak: bitter, redelijk droog, smaak is vies maar beter dan GO, zit tussen john west en GO in.

vandaag een nieuw blikje gehaald bij de edah:

_Statesman_
sandwich tuna

1 blikje kost 0,63 €
smaak: romig, totaal niet droog, beetje smeuig en heerlijk nasmaakje !!
dit is de eerste tonijn dat ik met PLEZIER gegeten heb en zonder water heb kunnen versnaperen...

en ik heb gechecked en dubbel checked en ingredienten zijn: water/zout en tonijn. alleen smaakt t LEKKERRR.. echt lekker gewoon ! dit is zeker te proberen.

ze liggen bij de edah, zijn witte blikjes met beetje blauw... try them.. LOVE them :D

Die gaan we dan maar eens testen die John west begint me behoorlijk de keel uit te hangen :p
 
Die John West begint mij ook tegen te staan. Kheb net bij de ap ff een ander merk meegenomen, namelijk Princess (stond niet in de lijst van Frenkpie)... ff kijken of die beter smaakt.
 
TongPo zei:
Die John West begint mij ook tegen te staan. Kheb net bij de ap ff een ander merk meegenomen, namelijk Princess (stond niet in de lijst van Frenkpie)... ff kijken of die beter smaakt.


die is ook erg lekker. vind m iig beter dan John west. die van mij is ook een makkelijk te openen blik. lipje trekken en HOPPA!!! genieten
 
yep, deze heeft idd een lip... leve het gebruiksgemak :D
 
ik word altijd zo moe van die mensen die niks lusten, ik ben er ook niet gek op maar je eet het omdat je investeert in je lichaam, dat geeft mij een goed gevoel. van mij part isset onwijs goor, als het maar effectief is...
 
wat zijn de voedingswaarde van die lkekere tonijn frenkie???
 
uuh gewoon standaard... 25 gram per 100 gram d8 ik. of 22 gram dacht ik te lezen.

evenveel als die van andere merken hoor..
 
okee dan, thnx! die ga ik dan ff proberen:D
 
Mars zei:
ik word altijd zo moe van die mensen die niks lusten, ik ben er ook niet gek op maar je eet het omdat je investeert in je lichaam, dat geeft mij een goed gevoel. van mij part isset onwijs goor, als het maar effectief is...

me eens. leren eten!!
lijnzaad, hoppa..gewoon naar binnen werken

als t je om de smaak te doen is kies je maar voor een frietje pinda:)
 
Mars zei:
ik word altijd zo moe van die mensen die niks lusten, ik ben er ook niet gek op maar je eet het omdat je investeert in je lichaam, dat geeft mij een goed gevoel. van mij part isset onwijs goor, als het maar effectief is...
Aan de ene kant heb je gelijk, maar waarom zou je bewust iets eten wat je echt niet lekker vindt, terwijl je met een beetje handigheid of kookkunst iets veel lekkerders kan maken?
Twee jaar geleden vond ik tonijn ook niet bijster lekker, maar sinds ik weet hoe ik het klaar moet maken, kan ik er zelfs van genieten! :clap:
 
Tonijn kan je best droog eten, maar mijn tip is dat je het gewoon moet doorspoelen met enkele flinke glazen bier!! De ranzige smaak is dan zo weg!
 
of ga blowen gast.... of bodybuilders lastigvallen. 10 tegen 1 dat jij van je leven nog nooit tonijn geproefd hebt.
 
Hier tonijn van de Aldi (Ocean) €0,59. Inhoud 155g uitlek. Maar er staat geen voedings waarde tabel op. Iemand meer informatie over dit merk?
 
Back
Naar boven