AndroidHealthClinic

tonijn vies? NU niet meer !! hét merk tonijn dat LEKKER is !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
jaja jonges :) ik heb tonijn gevonden wat rechtstreeks uit blik LEKKER is !!

nee dit is geen grapje :)
ik ben dus de laatste tijd wat wezen experimenteren met merken tonijnblikjes op waterbasis, dit zijn me resultaten en meningen:

John west:
- prijs: 1,10 - 1,35 € per blikje
- smaak: bitter, beetje droog maar sterke volle tonijnsmaak

Great ocean:
- prijs: 0,72 € per blikje
- smaak: bitter, heel droog en brokkerig met een vies smaakje

deep blue:
- prijs: 0,81 € per blikje
- smaak: bitter, redelijk droog, smaak is vies maar beter dan GO, zit tussen john west en GO in.

vandaag een nieuw blikje gehaald bij de edah:

_Statesman_
sandwich tuna

1 blikje kost 0,63 €
smaak: romig, totaal niet droog, beetje smeuig en heerlijk nasmaakje !!
dit is de eerste tonijn dat ik met PLEZIER gegeten heb en zonder water heb kunnen versnaperen...

en ik heb gechecked en dubbel checked en ingredienten zijn: water/zout en tonijn. alleen smaakt t LEKKERRR.. echt lekker gewoon ! dit is zeker te proberen.

ze liggen bij de edah, zijn witte blikjes met beetje blauw... try them.. LOVE them :D
 
fok dan moet ik een edah gaan zoeken... waar vind ik die klotedinge in adam..
maar thnx 4 the tip als ik zo een winkel vind ga ik t zeker proberen.
 
Ik krijg 't gewoon niet naarbinnen, heb 't al een paar keer geprobeert maar zonder succes :barf: I hate tuna :(
 
doe er wat tomaat bij evt wat mayonaise hmmm lekker whore :D
 
ecto.. heb je dát merk al geprobeerd? vandaag was de eerste keer dat ik de tonijn naar binnen kreeg zonder een keer te hoeven kokhalzen.... serieus lekker !!
 
ik blijf het zeggen... tonijn op oliebasis nemen en helemaal uitlekken en wat geraspte oude kaas en tomaat er doorheen met peper en zout. 1 van m'n lekkerste maaltijden voor even tussendoor...

good post by the way!
 
Laatst bewerkt:
Wat nou statesman.. :?

*Princes* rulez bigtime :D

Alleen wel stukje duurder maar dat kan ook aan de appie liggen :(
 
Ach, doe er gewoon mayo bij. Die kan je best zelf maken met gezonde olijfolie ofzo, en je krijgt je tonijn zo binnen op een bruin broodje!
 
bodybuilder0102 zei:
fok dan moet ik een edah gaan zoeken... waar vind ik die klotedinge in adam..
maar thnx 4 the tip als ik zo een winkel vind ga ik t zeker proberen.

2e Helmersstraat 29
Ankerplaats 25
J.P. Heyestraat 138-142
Spaarndammerstraat 544
Volendammerweg 79

Bron: www.edah.nl 8)
 
Ga hem zekers proberen! Ben nu bezig met die van princess, ook wel goed te doen. thnx for da tip!
 
Jaaaa hij is idd lekker... :)

gewoon sambal+ketchup en lepelen maar :p
krijg nu honger... :(
 
Laatst bewerkt:
bodybuilder0102 zei:
fok dan moet ik een edah gaan zoeken... waar vind ik die klotedinge in adam..
maar thnx 4 the tip als ik zo een winkel vind ga ik t zeker proberen.

rechts bij valeriusplein, grote edah..

kan je die statesman niet bij een dirk kopen ?
 
Cowgirl Herb zei:
2e Helmersstraat 29
Ankerplaats 25
J.P. Heyestraat 138-142
Spaarndammerstraat 544
Volendammerweg 79

Bron: http://www.edah.nl 8)


jah thnx khad t al gevonde op de site maar wasset vergete te melde.. ik heb zelfs via een routeplanner gekeke waar t lag want t kwam me niet echt bekend voor die straatnamen, 1tje is 7 min. op loopafstand vanaf t leidseplein stond r dus ik denk dat ik die ga opzoeke maar ik kan niet elke keer daarheen voor wat tonijn dus ik ga eerst bij de appie heijn en dirk kijke (die ligge zowat voor me deur) misschien hebbe ze t daar ook wel.
 
1 nadeel moet ik zeggen.. toen ik gisteren in bed lag had ik de heletijd pijn in me borstkas... dat heb ik welles als ik iets ongezonds gegeten heb.....

heeft dit iets mee te maken? of gewoon toeval?
 
Frenkpie zei:
1 nadeel moet ik zeggen.. toen ik gisteren in bed lag had ik de heletijd pijn in me borstkas... dat heb ik welles als ik iets ongezonds gegeten heb.....

heeft dit iets mee te maken? of gewoon toeval?

Wat voor ongezonds had je gegeten dan? ??? Misschien maar een keer naar de dokter gaan als je die pijn regelmatig hebt...
 
Frenkpie zei:
1 nadeel moet ik zeggen.. toen ik gisteren in bed lag had ik de heletijd pijn in me borstkas... dat heb ik welles als ik iets ongezonds gegeten heb.....

heeft dit iets mee te maken? of gewoon toeval?

is dat niet gewoon een kwestie van teveel te snel eten ? Daar heb ik nl. ook altijd last van :D
 
yo

koop tuna van john west gooi er 2 klodders yogonaise bij en wat komkommer


en vreten maar :D
 
Zijn we weer bezig over tonijn?
in ieder geval ben ik benieuwd naar dat merk en ook of het bij 'onze' Edah ook te koop is.
Nogmaals, je HOEFT tonijn, kwark etc. etc. niet uit blik te eten. En je HOEFT ook niet te kokkerellen om het eetbaar te krijgen.
Elke dag in Noorwegen gingen er 1 of 2 blikjes doorheen zonder te koken: blikje leegkieperen in plastic bak, een dot sambal en flink wat kokos erbij. Achteraf bezien had ik beter mayonaise kunenn nemen, maar dat kon ik daar moeilijk vinden in tube-vorm. Ik ben er chronisch ondervoed geraakt.. dat overkomt me eigenlijk elke fietsvakantie weer, dat ik de benodigde hoeveelheid kcal/dag schromelijk onderschat.

Espi
 
Tonijn met een eetlepel ketchup, tomaat, een een schijfje annanas mmmmmmmmmmm

het is het proberen waard .
 
Vind het normaal smerig maar ga dit merk dan ook maar eens proberen. Misschien dan wel te eten.
 
Back
Naar boven