MuscleMeat

tonijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moet van tonijn niet weten, veel te vies. Waarom mij dan dwingen om het te eten, er zijn nog andere evenwaardige voedingsmiddelen!

Natuurlijk ;) als ik er echt vies van was zou ik het ook niet eten
 
Tonijn is gewoon niet te vreten, draai al weg van de geur alléén!!
 
Mijn tonijnbereiding voor wat ik altijd meeneem naar werk:
1 blikje tonijn op waterbasis openen, en met het dekseltje zoveel mogelijk van het vocht eruit persen (scheelt enorm in de stank namelijk!)
1 eetlepel olijfolie erdoorheen smijten, maakt het net wat smeuiger + is gezond
3 a 4 augurken in stukjes snijden en er doorheen mengen.

Is prima te eten imo, de augurk zorgt ervoor dat het niet zo'n droge hap meer is, en tevens heb je niet die overduidelijke vissmaak meer.
 
ja ik eet het ook met augurk en rauwkost en wat honingmosterddressing dan smaakt het nog enigzins
 
Gewoon naturel, kom op we willen toch groeien! ;)
 
alsjet niej lust niej eten bestaat genoeg alternatief zalm ofzo?
 
Groot verschil tss de merken, zoals eerder al aangehaald: Saupiquet is een pak lekkerder en dan die uit de aldi of lidl of die South, en mals. Maar als het werkt, dan eet ik het. Vroeger at ik zelfs die Bifi roll bierworst-in-een-broodje troep zonder morren, dus dan krijg ik er die tonijn ook wel in...
 
Heb zelf altijd de tonijnmoot van John West. Lekkah!
 
Ik heb soms al moeten braken want ik eet het smorgens, wel met een groot glas water of ik doe er 30 minuten over..
Soms verslik ik mij en hoest ik mijn gekauwde tonijn er trug uit..ik kan je zeggen dat hangt in gans je huis dan:)
 
Ik doe er ZEKER geen vet doorheen omdat ik het vlak voor mijn slapen eet. Ik heb juist een hekel aan kwark en ga de Tonijn op water steeds lekkerder vinden. Gewoon niet laten uitlekken want dan blijft hij lekker nat!

????? want?

Vet zorgt er dan juist voor dat de eiwit afgifte vertraagd word. Met andere woorden; je hebt langer profijt van eiwitten in de nacht. Vet maakt niet dik!
 
Ik eet sindskort elke dag een blikje tonijn in olie voor het slapen gaan!
Meer eiwitten dan in tonijn op water, geen koolhydraten, gezonde vetten en beter te eten dan tonijn op water.
Ik zeg ideaal voedsel voor de cut!
 
Meer eiwitten dan in tonijn op water? Lijkt me sterk.
 
Als ik een blikje tonijn in zonnebloemolie (zonder uitlekken) eet dan knal ik daarna het glazuur van de wc-pot...
 
ben ik de enige die tonijn lekker vind hier? ik gooi het ook door me sla
 
Tonijn met tomatensoep is :meal: of bij de pasta!
 
mmm ja lekker in de pasta, of gewoon zo uit t blikje!
of met rode bietjes koud eten!!! MMM
 
Ik heb net een grote bak gewoon naturel weg zitten werken, had even niets om erop / bij te gooien (zit op m'n werk). Maar moet zeggen dat ik er vandaag veel moeite mee had. Toch maar eens een fles ketchup en busje peper hier in de keuken leggen...
 
mmm ja lekker in de pasta, of gewoon zo uit t blikje!
of met rode bietjes koud eten!!! MMM

Eindelijk iemand die ook rode bietjes koud eet. Heb je ze al eens geprobeerd met een gesnipperd uitje. Delicious!!!
 
Ik vind tonijn ook totaal niet te vreten. Gewoon zo'n blikje naar binnen stampen zou me denk ook enorm veel moeite kosten. Makreel daarentegen.. :meal:
 
Makreel gaat idd beter, alleen moet je dat ook niet iedere dag eten. Wel heel vet he...
 
Back
Naar boven