Fitness Seller

Tonijn

Bezoekers in dit topic

JimmyH

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
1.908
Waardering
0
hallo bro's en bro-innen,

ik lees iedereen allemaal zeggen dat tonijn een goedkope bron van eiwitten is. ik vind dat nogal meevallen 1,30 euro voor +/- 130 gr. (uitlek gewicht). of heb ik gewoon heel errug dure tonijn?

waar halen jullie je tonijn en hoe duur is die ?!
 
In de Aldi is ie zeker goedkoper en smaakt even lekker dan van een andere warenhuisketen, exacte prijs weet ik niet maar zit toch wel onder de euro ;)
 
Laatst bewerkt:
Statesman tonijn.

0,63 euro per 140 gram (uitlek).
 
Frenkpie zei:
Statesman tonijn.

0,63 euro per 140 gram (uitlek).

die had ik laatst ook op,, ging bijna over me nek :barf:
 
Zelf haal ik de mijne in de Colruyt-keten, weet alleen niet of ze die in Nederland ook hebben. Daar is het zo dat je als je er 24 tegelijk koopt je korting krijgt :)

Normaal kost ie 1,50€ en per 24 komt ie op 1,24€ maar ik spreek dan wel over een doos van 150 gram uitgelekte tonijn.
 
is nog vrij duur, het is goedkoper om gewoon een shake te nemen (wel die van xxlnutrition hé)
 
Je kan niet alles door een shake vervangen, zelfs niet door die van XXL.

Lijkt wel verdoken reclame Jimmy :D
 
Da Stack zei:
Je kan niet alles door een shake vervangen, zelfs niet door die van XXL.

Lijkt wel verdoken reclame Jimmy :D

ik zeg alleen dat het aangezien de prijs/kwaliteit verhouding niet echt aantrekkelijk is om veel tonijn te eten.

als het al reclame zou zijn, maakt da toch nix uit, aangezien xxl sponsor is van de forum ;)
 
Konmar: Tonijn(stukken) in blik, van Princess, 59 cent.. 130gram
 
:rolleyes: :barf:
 
Netto Markt (sandwich, Heel Fijn ) Tonijn 39 Cent 140 Gr Uitlek Gw.
 
colruyt south 200g tonijn natuur...1.34 per doosje
 
JimmyH zei:
die had ik laatst ook op,, ging bijna over me nek :barf:

Had je tonyn in water? Die zyn idd smerig!! Ik neem ze altyd in olie, is mss wat mider gezond maar eet wel lekker weg ;)
 
Had je tonyn in water? Die zyn idd smerig!! Ik neem ze altyd in olie, is mss wat mider gezond maar eet wel lekker weg

In water vind ik persoonlijk beter smaken, beetje frisser. En als je een beetje aan het morsen bent op het aanracht ligt er ook nie gelijk zon vette troep op. Tot zover deze nuttige toevoeging aan dit topic :)
 
Knighty` zei:
In de Aldi is ie zeker goedkoper en smaakt even lekker dan van een andere warenhuisketen, exacte prijs weet ik niet maar zit toch wel onder de euro ;)

155gr uitlekgewicht en iet van € 0.55 dacht ik. Voor mij toch wel de lekkerste/goedkoopste tuna én platte kaas in Aldi :bow:
 
Heb tonijn van Qwest iets van 1,40 ofzo! Mijn vader koopt ze dus... :p
 
Back
Naar boven