MuscleMeat

Tonijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Hoe vreten jullie tonijn uit blik?? Ik haat vis, vind het echt heel smerig, maar ik ga toch eens tonijn uit blik proberen. Niet zo duur en lekker makkelijk.
 
Originally posted by f*cking ecto
Hoe vreten jullie tonijn uit blik?? Ik haat vis, vind het echt heel smerig, maar ik ga toch eens tonijn uit blik proberen. Niet zo duur en lekker makkelijk.

Gewoon beetje slasaus er door heen wat LO SALT en peper . Liefs helemaal nix. Maar als ik jou was zou ik met wat slasaus doen en dan op brood. Das best te eten.
 
Jup je kan het gewoon smeerbaar maken in de blender met een of andere slaus die je koopt of maakt...
 
pakje bami erbij... mmmm
heerlijk...
 
Met zelfgemaakt mayonnaise met olijfolie - mmmmm! :p
 
Ik gooi het meestal door een zak kant-en-klaar rauwkost heen met wat sladressing. En voor de afwisseling af en toe een blikkie tonijn met tomaten-ui saus. Maar hoe lekker ik het ook vind, af en toe kan ik toch ff een weekie geen tonijn meer zien ;)
 
dan ben ik 1 van de gelukkigen,ik lust tonijn heeeeeeel graag

een augurkje wat ketchup en een blikje tonijn,mjam,mjam,mjam
 
nou ben benieuwd... Als ik het blikje openmaak en het ruikt echt naar vis, laat dan maar hangen :p Ik merk het morgen wel
 
De tonijn ff heel kort roerbakken op hoog vuur, echt maar 30sec ofzo anders wordt ie taai.
Dan een snufje peper, snufje Italiaanse keukenkruiden (uit zo'n potje van de AH), een klodder ketchup en eventueel een scheutje olijfolie of een kloddertje olijf-mayonaise erdoorheen roeren voor de smaak.
Zeer goed te eten en 't smaakt lang niet meer zo vissig als rauwe tonijn.
 
Wat ik altijd doe met tonijn op waterbasis uit blik, is extra uitspoelen met koud water dan is er ook veel smaak van af, dus niet zo smerig als gelijk uit blik :)




groeten bigboy25.
 
k doe het gewoon op brood=lekker mang :D
 
Dat roerbak idee lijkt me nogal wat, mik ik er gewoon wat satesaus door dan smaakt het tenminste nog ergens naar.. voor de rest ben ik echt geen tonijn mens..
 
ja zo kan je wel doorgaan je kan er van alles doorheen gooien, maar goed toch blij ik bij dat je het best gewoon tonijn moet eten met zo min mogelijk rotzooi erdoor. Af en toe bij avond eten of whatever kan je tonijn wel altijd door de pasta gooien enzo, en zo nog veel meer dingen. YEaah me 100e post! :D
 
met een beetje curry en mayo en zout en peper en gesnipperd uitje als ik zin heb al die moeite te doen, anders alleen de curry.
 
Originally posted by f*cking ecto
.... nou ben benieuwd... Als ik het blikje openmaak en het ruikt echt naar vis, laat dan maar hangen :p Ik merk het morgen wel ....

Wel een eigenschap van tonijn 'dat het naar vis ruikt' :D

Maar is goed te doen hoor ecto, met wat je hier allemaal leest kan je voorlopig nog effe mengen MJAMMIE.

Zelf gooi ik het ook door de sla en dan een dressing erover en hozen maar.

Eet smakelijk.

Groet Smalluser :thumb:
 
JE kan idd ook gewoon wat rauwkost, of ijsberg sla erdoor gooien met wat slasaus of slaolie (dressing) etc.

Ik vind het af en toe ook wel eens moeilik want ook al doe ik af en toe slasaus erdoor heen het gaat op een gegeven moment toch weer normaal worden en dan word het neit lekker dus nu maar weer ketchup er door heen.
 
AAAAAAAGGGGHHH... Ik zal tonijn noooit door mijn strot kunnen/willen krijgen. Dan kots ik het meteen uit :eek:
Wle jammer, goede bron van eiwitten.
 
Originally posted by f*cking ecto
AAAAAAAGGGGHHH... Ik zal tonijn noooit door mijn strot kunnen/willen krijgen. Dan kots ik het meteen uit :eek:
Wle jammer, goede bron van eiwitten.

Eerlijk gezegt heb ik een voorgevoel dat die dag voor mij ook in de buurt is! Want krijg het idd ook niet echt meer weg

Rrrrrr........:shake:
 
Back
Naar boven