XXL Nutrition

Tonijn

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Welke tonijn heeft nou de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Ik heb net 3 verschillende bij de AH gehaald, namelijk: John West, Deepblue en Great Ocean. Prijzen resp. 1.35, 0.95 en 0.72 euro bij een netto gewicht van 185 gram.

Morgen ga ik ff alle soorten van de LIDL testen en daarna is de Super de Boer aan de beurt.

Ff kijken welke het dan uiteindelijk gaat worden...

C1000 deepbleu 0,69 cent
140 gram uitlekgewicht 26 gram eiwitten per 100 gram
en goed te eten!

:rocker:

ook zappi (aldi)

155g uitgelekt
28,8g eiwit per 100g

prima van smaak!

deepblue, in plantaardige olie, 29 gram eiwit per 100 gram. (rood blikje)

Originally posted by TongPo
Welke tonijn heeft nou de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Ik heb net 3 verschillende bij de AH gehaald, namelijk: John West, Deepblue en Great Ocean. Prijzen resp. 1.35, 0.95 en 0.72 euro bij een netto gewicht van 185 gram.

Morgen ga ik ff alle soorten van de LIDL testen en daarna is de Super de Boer aan de beurt.

Ff kijken welke het dan uiteindelijk gaat worden...

John West: bitter

Ik vind zelf Deep Blue en Princess lekker.

Laat de super maar zitten, die is een stuk duurder en heeft Deep Blue, John West, Princess (1.25 ipv 0.99 bij de hoogvliet) en States man(niet te vreten)

Mijn ma heeft ook bij de ALdi gekeken maar hebben ze enkel op oliebasis

Tonijn op olie koop ik regelmatig, hartstikke goed voor je.. zeker als je op een ketodieet zit.
Als je het met sla (& wortel,komkommer,tomaat) eet , dan kun je de olie gewoon voor de dressing gebruiken.
Maar ja, als je een beetje bang van vet bent???

Toch? Vetfobie heerst toch overal, ook hier?

Espi, de keto-loge

Is dat nu een oli(e)domme of een sarcastische opmerking Oli?

Van vet word je niet dik, van KH (met/zonder) vet word je eerder dik!
Dik word je vooral van meer eten dan je lichaam nodig heeft.
Dat kan ook opgaan als je de hele dag bijna niets eet en dan weer 's avonds te veel.
Dan kun je dus zelfs aankomen ook al eet je in totaal minder dan je nodig zou hebben.
's Avonds kan je lijf er niets meer mee doen , behalve in vetcellen opslaan (tenzij je nachtdiensten draait natuurlijk).

Espi

Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto
Is dat nu een oli(e)domme of een sarcastische opmerking Oli?

Van vet word je niet dik, van KH (met/zonder) vet word je eerder dik!
Dik word je vooral van meer eten dan je lichaam nodig heeft.
Dat kan ook opgaan als je de hele dag bijna niets eet en dan weer 's avonds te veel.
Dan kun je dus zelfs aankomen ook al eet je in totaal minder dan je nodig zou hebben.
's Avonds kan je lijf er niets meer mee doen , behalve in vetcellen opslaan (tenzij je nachtdiensten draait natuurlijk).

Espi

je lichaam kan er zeker savonds iets mee doen alleen minder toch??? anders zou het toch ook geen nut hebben om voor het slapen een eiwitten shake te drinken!

• Topic Starter Topic Starter
Re: Re: Tonijn

Originally posted by Scighera

John West: bitter

Ik vind zelf Deep Blue en Princess lekker.

Laat de super maar zitten, die is een stuk duurder en heeft Deep Blue, John West, Princess (1.25 ipv 0.99 bij de hoogvliet) en States man(niet te vreten)

Ok, super overslaan dus. Ik ga nog wel ff bij de LIDL kijken, want daar schijnt het ook erg goedkoop te zijn.

Re: Re: Re: Tonijn

Originally posted by TongPo

Ok, super overslaan dus. Ik ga nog wel ff bij de LIDL kijken, want daar schijnt het ook erg goedkoop te zijn.

bij LIDL hebben ze atlantic, met de smaak is niks mis maar er staat nergens op hoeveel KH, eiwitten en vetten erin zitten...

die moet ik dus niet meer hebben

tja ik haal bijna geen tonijn, haal me eiwitten uit andere bronnen.

maar john west van de edah is best goed, alleen redeijk duur. die goedkope tonijn van de aldi is allemaal op olie bassis :(

• Topic Starter Topic Starter
Re: Re: Re: Re: Tonijn

Originally posted by bart82

bij LIDL hebben ze atlantic, met de smaak is niks mis maar er staat nergens op hoeveel KH, eiwitten en vetten erin zitten...

die moet ik dus niet meer hebben

Hhmmzz... das idd dubieus. BTW bij de goedkoopste van de AH staat er ook helemaal niks op. Zal toch wel een reden moeten hebben...

Originally posted by bart82

dan vraag ik me toch af wat dat zinnetje; "in eigen nat" op dat blik staat te doen...?

:D
in eigen nat zie je geloof ik alleen op vrucht in blik. Je zou toch geen vis in z'n eigen bloed / whatever willen hebben.

Originally posted by ErEf
in eigen nat zie je geloof ik alleen op vrucht in blik. Je zou toch geen vis in z'n eigen bloed / whatever willen hebben.

:rolleyes:

in eigen nat wil zeggen dat er geen olie is toegevoegd, alleen maar water en eventueel wat zout.

Terug
Naar boven