Fitness Seller

Tonijnsalade met rijst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZwartWit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2008
Berichten
61
Waardering
0
Een salade met rijst erdoor heen..

3145g6u.jpg


Flikker alles gewoon door elkaar heen en neem het mee in een bakje na je werk voor in de middag...
 
Flikker alles gewoon door elkaar heen en neem het mee in een bakje na je werk voor in de middag...
Oh.. dat wordt knarsen op de rijst dan... ;)
 
brrr... klinkt maar als een smaakloos "recept".
 
tonijn damnit kerkerlucht :D
 
ik eet mijn blikje tonijn de laatste tijd altijd met mosterd.
 
dat er nog wat van voedingswaarde in sla zit, is toch grotendeels water.

Dit is niet echt een recept eigenlijk. Ik vreet al zat vis met rijst, ik laat de mayo en sla altijd achterwege. Soms voor de smaak een blikje tonijn op tomatensaus met groente door wat rijst heen mikken, maar thats it.
 
Wat dacht je van old school tonijn met peper en zout.

Vind ik zelf hardstikke lekker.
 
Wat dacht je van old school tonijn met peper en zout.

Vind ik zelf hardstikke lekker.

dan heb je het over verse tonijn neem ik aan (heeeeel eventjes op de gril en dan met een klein beetje Japanse sojasaus)

Voor blik: met pasta en spinazie met geroosterde pijnboomnoten (en een uitje, knoflook, tomatenpuree, wat kruiden en wat peccorino) maar tja, da's niet echt geschikt voor mee naar het werk. Misschien een salade Nicoise met tonijn.
 
dan heb je het over verse tonijn neem ik aan (heeeeel eventjes op de gril en dan met een klein beetje Japanse sojasaus)

Nee hoor, gewoon uit blik, wel even goed het vocht afgieten.
 
dan heb je het over verse tonijn neem ik aan (heeeeel eventjes op de gril en dan met een klein beetje Japanse sojasaus)

Op z'n Japans: tonijnbiefstuk rauw dippen in de Kikkoman zoute ketjap met een beetje wasabi(mierikswortel), kan ook met zalm.
Heel goed te eten!
 
Blikje 'Ocean Steamer' tonijn in olie bij de Aldi, 40gr eiwit in een blikje.
 
Back
Naar boven