Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter wel deadliften en die onderrug versterken.
Verder leuk hoor al die jonge gasten die al zo gemotiveerd zijn om dat spul thuis te hebben.
Sinds 2 maanden train ik op deze bank en het bevalt zeer goed.Ik heb ook een lat pully uit de zelfde serie besteld bij www.krachthonk.nl in Leeuwarden.
Haha, zou nice zijn. Zou hem dan wel aan de grond bevestigen. Verder weet ik niet hoe stevig die precies is bij hoge gewichten, maar met wat ik hem tot nu toe beladen heb (130 kg) gaf hij weinig speling..
En toevallig werk jij voor dat bedrijf zeker? Wat een prijzen!
Op Helisport staat iig dat hij belastbaar is tot 225 Kg.
Klopt, ik denk ook wel dat dat kan.
On topic;
Vandaag weer 2x20 KG geleverd gekregen. Werd via de post gedaan. t*ring wat een gezeik. Dacht die jongen dat er remschijven van een helikopter inzaten, wat ik daar in godsnaam mee moest. Ach ja, helisports > helikopter.
Heb nu 4x20, 2x15 en een shitload aan kleine schijven (4x5/8x2,5/4x1,25). Dat maakt 155 kg.
Idd, met tijd wil ik dat rack kopen als extra om buiten te kunnen trainen. Ik weet alleen niet wat mijn moeder daarvan gaat vinden als ik hier een squat rack in de tuin zet.![]()
Sinds 2 maanden train ik op deze bank en het bevalt zeer goed.Ik heb ook een lat pully uit de zelfde serie besteld bij www.krachthonk.nl in Leeuwarden.
Ik heb de squat bench al een tijdje en nu heb ik vandaag ook de lat pully gekregen.Nu heb ik 2 jaar getraind op apparaten die in China gefabriceerd waren zoals de meeste spullen die ik hier op de site zie,ik heb er niets dan ellende mee gehad van gescheurde lasnaden tot gescheurde buizen toe.Ik geef toe ik ben nu duurder uit maar dan heb ik wel degelijke Hollandse kwaliteit.De spullen die ik nu heb zijn gemaakt van 8cm vierkante dikwandige buis.