MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

niet xD Maar het is beter dan niets :p Al moet deadliften nog wel lukken, maar ik doe dat eigenlijk zelden heb nogal vaak last van m'n onderrug.

beter wel deadliften en die onderrug versterken.

Verder leuk hoor al die jonge gasten die al zo gemotiveerd zijn om dat spul thuis te hebben.

beter wel deadliften en die onderrug versterken.

Verder leuk hoor al die jonge gasten die al zo gemotiveerd zijn om dat spul thuis te hebben.

Thnx ;) Dat van die onderrug versterken heb je helemaal gelijk in denk er zelf vaak ook over na, maar ik ben altijd bang dat ik het forceer of op de foute manier doe.

Dat is iedereen die begint met deadliften en squatten.

Maar ik ken niemand in de sportschool die een sterkere rug heeft gekregen door deze te ontzien.

Gewoon met licht gewicht beginnen en je vorm af en toe laten checken.

Sinds 2 maanden train ik op deze bank en het bevalt zeer goed.Ik heb ook een lat pully uit de zelfde serie besteld bij www.krachthonk.nl in Leeuwarden.

En toevallig werk jij voor dat bedrijf zeker? Wat een prijzen! :eek:

Haha, zou nice zijn. Zou hem dan wel aan de grond bevestigen. Verder weet ik niet hoe stevig die precies is bij hoge gewichten, maar met wat ik hem tot nu toe beladen heb (130 kg) gaf hij weinig speling..

Op Helisport staat iig dat hij belastbaar is tot 225 Kg.

En toevallig werk jij voor dat bedrijf zeker? Wat een prijzen! :eek:

Op Helisport staat iig dat hij belastbaar is tot 225 Kg.

Klopt, ik denk ook wel dat dat kan.

On topic;

Vandaag weer 2x20 KG geleverd gekregen. Werd via de post gedaan. t*ring wat een gezeik. Dacht die jongen dat er remschijven van een helikopter inzaten, wat ik daar in godsnaam mee moest. Ach ja, helisports > helikopter.

Heb nu 4x20, 2x15 en een shitload aan kleine schijven (4x5/8x2,5/4x1,25). Dat maakt 155 kg.

Klopt, ik denk ook wel dat dat kan.

On topic;

Vandaag weer 2x20 KG geleverd gekregen. Werd via de post gedaan. t*ring wat een gezeik. Dacht die jongen dat er remschijven van een helikopter inzaten, wat ik daar in godsnaam mee moest. Ach ja, helisports > helikopter.

Heb nu 4x20, 2x15 en een shitload aan kleine schijven (4x5/8x2,5/4x1,25). Dat maakt 155 kg.

Nice. :thumbs:

Idd, met tijd wil ik dat rack kopen als extra om buiten te kunnen trainen. Ik weet alleen niet wat mijn moeder daarvan gaat vinden als ik hier een squat rack in de tuin zet. :o

gaat die niet roesten dan?
Bestaan er misschien producten die je gemakkelijk op je rack kan doen tegen roest?
Dan moet je waarschijnlijk wel oppassen telkens zodat je de verf ofzo niet afschilfert?

Ben trouwens ook van plan om een rack buiten te zetten, maar net voor roest enzo durf ik het nog niet doen.

Advies iemand?
of ervaring?

Nieuwe Lat pully

Ik heb de squat bench al een tijdje en nu heb ik vandaag ook de lat pully gekregen.Nu heb ik 2 jaar getraind op apparaten die in China gefabriceerd waren zoals de meeste spullen die ik hier op de site zie,ik heb er niets dan ellende mee gehad van gescheurde lasnaden tot gescheurde buizen toe.Ik geef toe ik ben nu duurder uit maar dan heb ik wel degelijke Hollandse kwaliteit.De spullen die ik nu heb zijn gemaakt van 8cm vierkante dikwandige buis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie pully, heeft zeker wat knaken mogen kosten?

Mooi spul heb je daar Marc, maar inderdaad flink wat ruggen heeft dat gekost als ik het zo zie. Lijkt me alleen lastig om te flat benchen op zo'n verstelbare bench.

weer even een update:

ben nu bezig met vaste dumbbells i.i.g. tot 30 kg squatrek komt binnenkort als alles goed gaat.

hier nog wat foto's

2 losse 50mm dumbbell stangen en een 50mm ez curl, wat pully grepen en een dumbbellrek.

09112009096.jpg

09112009097.jpg

09112009098.jpg

09112009099.jpg

09112009100.jpg

• Like
Waarderingen: Masallah
Sinds 2 maanden train ik op deze bank en het bevalt zeer goed.Ik heb ook een lat pully uit de zelfde serie besteld bij www.krachthonk.nl in Leeuwarden.

Ik heb de squat bench al een tijdje en nu heb ik vandaag ook de lat pully gekregen.Nu heb ik 2 jaar getraind op apparaten die in China gefabriceerd waren zoals de meeste spullen die ik hier op de site zie,ik heb er niets dan ellende mee gehad van gescheurde lasnaden tot gescheurde buizen toe.Ik geef toe ik ben nu duurder uit maar dan heb ik wel degelijke Hollandse kwaliteit.De spullen die ik nu heb zijn gemaakt van 8cm vierkante dikwandige buis.

Kappen met die spam "MarcD" :rolleyes:.

hier is mijn materiaal, wat ik dus voor €0 gekocht heb.

had eerst een zelf gemaakt free rack in dienst met zelfgemaakte bench..

dit is het nieuwe spul:

ff ophalen
35lf6fs.jpg

snel in het tuinhuis gemikt
[afbeelding niet meer beschikbaar]
na een middagje op ruimen en bouwen
gewichten rekje (homemade) met zo'n 400kg, kan ook dippen op dit ding, met bench verstelbaar
29e9hz.jpg

powerrackje
261p0u1.jpg

high/low pulley, met allen benodigdheden
4uhvgh.jpg

grippers, pinch blokke(60x60)
2h7no1v.jpg

farmers te laden tot 140kg
243fh40.jpg

oude materiaal
2m5i6ua.jpg

ik heb ook nog een leg curl/extension staan, die er als nieuw uitziet. deze wil ik wegdoen zal hem het weekend ff in elkaar zetten en foto's posten, er zit als ik me niet vergister zo 60/70kg steekgewichten op. Denk trouwens ook dat ik mijn oude freerack de verkoop ingooi, en nog een verstelbare bench

Voor de home-gym-experts, ben aan het orienteren m.b.t. een home gym (wil ik begin volgend jaar aanschaffen). Zijn er nog betere alternatieven voor deze optie:

• Like
Waarderingen: Paljas
Terug
Naar boven