- Waardering
- 2.081
Voor onder de 20 euro kun je zelf een calfraise block makenHeeft iemand hier een calfraise doos en ietst om blockpulls vanaf te doen gemaakt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor onder de 20 euro kun je zelf een calfraise block makenHeeft iemand hier een calfraise doos en ietst om blockpulls vanaf te doen gemaakt?
Ik ga nu van hout twee blocks maken om blockpulls vanaf te doen en wss kan ik er ook kuiten vanaf doen.Voor onder de 20 euro kun je zelf een calfraise block maken
Ik heb er zelf ook 2 gemaakt. Staan hier ergens denk ik nog wel foto's. Heb hier 160 kg blockpulls op gedaanIk ga nu van hout twee blocks maken om blockpulls vanaf te doen en wss kan ik er ook kuiten vanaf doen.
Netjes man.Straks krijg ik ook mijn tegels geleverd ☺️Ik heb mijn homegym geupgraded met een platform en ben er echt superblij mee!
![]()
Pull ups under constructionHi mede homegymowners (vond t leuk woord haha),
Vandaag heb ik mijn latpullysysteem afgemaakt. Ik ben super blij hoe het er uiteindelijk is komen uit te zien.
Het laswerk wat echt belast wordt met gewichten heb ik laten lassen door een kennis van me die echt lasser is. De simpele zaken heb ik zelf gelast. Alle andere zaken zelf gedaan en werkt top.
Dacht leuk om met jullie te delen 💪
Ohja, de eerste foto was het voorbeeld wat ik wou. Was helaas niet meer leverbaar voor mijn rack.... Dan maar zelf klussen

Niet dat jullie denken hij doet niets met het advies 😉Dat heb je echt netjes gedaan! Ik zou wellicht wel het touw vervangen voor een goeie staalkabel. Ik heb twee keer gehad dat een goedkopere bouwmarktkabel knapte tijdens zware rows, dat is niet echt lekker. De kans dat dat met touw gebeurt lijkt me ook vrij aanwezig.
Heb je die kabel via fitness seller besteld?Niet dat jullie denken hij doet niets met het advies 😉
Touw vervangen door staalkabel. Touw had een mogelijkheid tot 750kg weliswaar. Maar door vrijving zou het natuurlijk warm kunnen worden en tja polyester en warmte don't know....
Dus thanks voor de tip heeft me aan t denken gezet 👍
Deze welke er nou opzit niet. Deze heb ik gekocht bij Hornbach. Dat touw wat er eerst opzat had ik besteld bij HBM
Die van FS heeft soort van rubber om de kabel heen wellicht dat dat helpt, ik heb zelf het Cable Pulley Set die je moet ophangen die bevalt wel.Ik heb, toen ik nog geen FS pully had, op m'n oude pully ook staalkabel van de hornbach gehad. Denk dat ik een maand of 6-7 3x een nieuwe erop heb gezet, daarna een FS kabel en nooit meer gezeik gehad. Die van de Hornbach rafelden vrij snel was mijn ervaring. Kan ook aan m'n pully gelegen hebben, wellicht hing die niet helemaal waterpas aan de muur.
Die van FS heeft soort van rubber om de kabel heen wellicht dat dat helpt, ik heb zelf het Cable Pulley Set die je moet ophangen die is bevalt wel.
Gewoon ff regelmatig checken of de kabel begint te rafelen, dan kan er niks misgaanHmmm, ik kijk het ff aan. Deze heeft nou ook coating dus niet enkel de staalkabel. En mocht deze kapotgaan snel dan weet ik nou ook waar ik een goeie kan kopen ;-)

Heb gewoon een simpel opstapje van MDF gemaakt. Single leg calf raises + dip belt.Heeft iemand hier een calfraise doos en ietst om blockpulls vanaf te doen gemaakt?