juancabra2022
Novice
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedkoopste optie: heb je nergens een trap of trede waar je calf raises kan doen? Of op uw rack?Heeft iemand een tip waar je een goede en betaaldbare calf raise block kunt kopen?
Dit is wellicht een goede oplossing! Heb je er zelf ervaring mee?Trappenlak?
Antislip trapverf kopen? Topmerken wel 40% goedkoper!
Trapverf met antislip voor een veilige keuze: stroevere treden dankzij verf met antislipmiddel. Dekkend en transparant. Gratis verzending vanaf €50.www.verf.nl
Ziet er dik uit! Zelf sinds dit jaar ook behoorlijk wat spullen van ATX. Ben nog opzoek naar een mooi dumbbell rack. Waar is die van jou van?Hierbij een update van mijn garagegym die nu na anderhalf jaar compleet is 😁
Lang moeten wachten op een aantal spullen maar het wachten is uiteindelijk zeker waard geweest.
Ik heb een kleine aanpassing gemaakt met de gewichtsoverbrenging van de gewichtstapels van mn Smith Cable Rack aangepast naar 2:1 omdat ik se rom te kort vond bij bepaalde oefeningen en gezien ik er 2×125kg op heb zitten bleef er dan nog steeds 2×67,5kg weerstand over wat ruim voldoende is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn voormalige wish list;
Bodysolid Multi Bench
ATX Smith Cable Rack 2×125kg Stackweight
ATX Multi Grip Pull-up Bar
ATX Curved Jammer Arms
ATX Monolifts
ATX Vertical Leg Press Attachment
ATX Spotter Arms 35cm & 50cm
ATX Dip Bars
ATX Dip Belt
ATX Powerlifting Belt
ATX Leather Lifting Straps
ATX Neck Protector
ATX Gun Rack
ATX Cable Corner Station 1×100kg Stackweight
ATX Black Line Latpull Bar
ATX Black Line SZ Bar
ATX Black Line Row Bar
ATX Black Line V-Bar
ATX Black Line Straight Bar
ATX Black Line Single Handles
ATX Black Line Multi-x Long Bar
ATX Black Line Multi-x Short Bar
ATX Rope
ATX Cross Bar
ATX Floor Pad
ATX Add-On Weight
ATX Preacher Biceps Blaster Bench
ATX Hack Squat / Leg Press / Calf Raise
ATX Leg Extention / Leg Curl
ATX Torso Trainer
ATX Rubber Gripper Plates
ATX Design Bumper Plates
ATX Savety Squat Barbell
ATX SZ Barbell
ATX Powerlifting Barbell
ATX Landmine
ATX Wide Row Handle
ATX Parallel Row Handle
ATX Pro Collars
Xebex Elite AirBike
Rubber Floor
JBL Partybox 110
Nog een klusje om te doen, de verdieping isoleren gezien het er nu af en toe niet te doen is met de hitte 😅
Alle equipment is in ieder geval compleet 💪🏻
NeeDit is wellicht een goede oplossing! Heb je er zelf ervaring mee?
Mooie ruimte en mooi spul er in 💪🏻👍🏻Eindelijk begint het opnieuw ergens op te trekken, en word het weer leuk trainen. Enkel nog het waterprobleem oplossen. (Dit zou in de loop van volgende week helemaal moeten gedaan zijn). Heb nog enkele dingen op het oog om te kopen. Maar voorlopig kan ik weg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dumbbell / opbergrek heb ik als enige niet van ATX maar bij Helisports vandaan. Het is het modulaire opbergsysteem.Ziet er dik uit! Zelf sinds dit jaar ook behoorlijk wat spullen van ATX. Ben nog opzoek naar een mooi dumbbell rack. Waar is die van jou van?
vette plaats man!Eindelijk begint het opnieuw ergens op te trekken, en word het weer leuk trainen. Enkel nog het waterprobleem oplossen. (Dit zou in de loop van volgende week helemaal moeten gedaan zijn). Heb nog enkele dingen op het oog om te kopen. Maar voorlopig kan ik weg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks! Is nog maar het begin hoor

Altijd de mooiste schijven geweest. Oldschool.![]()
Is er iets geiler dan een stijlvolle schijf? Los van Romy Schneider dan.
En als je die omdraait?
Zegt ie au