MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Heeft iemand een tip waar je een goede en betaaldbare calf raise block kunt kopen?

Heeft iemand een tip waar je een goede en betaaldbare calf raise block kunt kopen?
Goedkoopste optie: heb je nergens een trap of trede waar je calf raises kan doen? Of op uw rack?
Indien je een low row pulley hebt met voetsteunen, kan je daarop staan en met een belt squat belt weighted calf raises doen.
Goedkope optie: zelf maken met houten planken, zoek op "DIY calf raise block".
Ironmaster calf block 77€

Heb zelf een plankje MDF in vijf stukjes gezaagd en in elkaar geschroefd, doet al 10+ jaar zijn werk.

M’n neefje gaf ooit de tip om halterschijven te gebruiken

Hierbij een update van mijn garagegym die nu na anderhalf jaar compleet is 😁
Lang moeten wachten op een aantal spullen maar het wachten is uiteindelijk zeker waard geweest.
Ik heb een kleine aanpassing gemaakt met de gewichtsoverbrenging van de gewichtstapels van mn Smith Cable Rack aangepast naar 2:1 omdat ik se rom te kort vond bij bepaalde oefeningen en gezien ik er 2×125kg op heb zitten bleef er dan nog steeds 2×67,5kg weerstand over wat ruim voldoende is.

20220805_194745.jpg
20220805_194904.jpg
20220805_194956.jpg
20220805_195207.jpg
20220805_195315.jpg
20220414_220101.jpg

Mijn voormalige wish list;
Bodysolid Multi Bench
ATX Smith Cable Rack 2×125kg Stackweight
ATX Multi Grip Pull-up Bar
ATX Curved Jammer Arms
ATX Monolifts
ATX Vertical Leg Press Attachment
ATX Spotter Arms 35cm & 50cm
ATX Dip Bars
ATX Dip Belt
ATX Powerlifting Belt
ATX Leather Lifting Straps
ATX Neck Protector
ATX Gun Rack
ATX Cable Corner Station 1×100kg Stackweight
ATX Black Line Latpull Bar
ATX Black Line SZ Bar
ATX Black Line Row Bar
ATX Black Line V-Bar
ATX Black Line Straight Bar
ATX Black Line Single Handles
ATX Black Line Multi-x Long Bar
ATX Black Line Multi-x Short Bar
ATX Rope
ATX Cross Bar
ATX Floor Pad
ATX Add-On Weight
ATX Preacher Biceps Blaster Bench
ATX Hack Squat / Leg Press / Calf Raise
ATX Leg Extention / Leg Curl
ATX Torso Trainer
ATX Rubber Gripper Plates
ATX Design Bumper Plates
ATX Savety Squat Barbell
ATX SZ Barbell
ATX Powerlifting Barbell
ATX Landmine
ATX Wide Row Handle
ATX Parallel Row Handle
ATX Pro Collars
Xebex Elite AirBike
Rubber Floor
JBL Partybox 110

Nog een klusje om te doen, de verdieping isoleren gezien het er nu af en toe niet te doen is met de hitte 😅
Alle equipment is in ieder geval compleet 💪🏻
Ziet er dik uit! Zelf sinds dit jaar ook behoorlijk wat spullen van ATX. Ben nog opzoek naar een mooi dumbbell rack. Waar is die van jou van?

Eindelijk begint het opnieuw ergens op te trekken, en word het weer leuk trainen. Enkel nog het waterprobleem oplossen. (Dit zou in de loop van volgende week helemaal moeten gedaan zijn). Heb nog enkele dingen op het oog om te kopen. Maar voorlopig kan ik weg.
IMG_9316.jpeg

IMG_9317.jpeg
IMG_9315.jpeg

IMG_9319.jpeg

IMG_9320.jpeg
IMG_9318.jpeg

Laatst bewerkt:
Eindelijk begint het opnieuw ergens op te trekken, en word het weer leuk trainen. Enkel nog het waterprobleem oplossen. (Dit zou in de loop van volgende week helemaal moeten gedaan zijn). Heb nog enkele dingen op het oog om te kopen. Maar voorlopig kan ik weg.
IMG_9316.jpeg

IMG_9317.jpeg
IMG_9315.jpeg

IMG_9319.jpeg

IMG_9320.jpeg
IMG_9318.jpeg
Mooie ruimte en mooi spul er in 💪🏻👍🏻

Ziet er dik uit! Zelf sinds dit jaar ook behoorlijk wat spullen van ATX. Ben nog opzoek naar een mooi dumbbell rack. Waar is die van jou van?
Mijn dumbbell / opbergrek heb ik als enige niet van ATX maar bij Helisports vandaan. Het is het modulaire opbergsysteem.

IMG_9316.jpeg

IMG_9317.jpeg
IMG_9315.jpeg

IMG_9319.jpeg

IMG_9320.jpeg
IMG_9318.jpeg
vette plaats man!

Als aanvulling op de homegym op zolder wil ik met een zandzak in de weer gaan in de tuin. Zat te denken aan eentje in de 60k-80kg categorie en had deze van Lifemaxx Crossmaxx op het oog. Iemand ervaring met sandbags en eventueel tips voor een ander merk of een doe-het-zelf variant die een flinke stoot kan hebben?

Heeft iemand enig idee of de lever arms voor de SPR1000 power rack zouden passen op een bodycraft f430 power rack? Ik heb de f430 maar kan nergens vinden of de pin van de lever arms overeenkomt met de pingrootte van de f430 (1,5cm). Voor de f430 nog geen lever arms kunnen vinden helaas :(

Terug
Naar boven