• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Slimme optie. Ik zit ook aan de seal row te denken maar idd de ruimte. Is er op de seal row nog wel een triceps dip optie aan te hangen? Dan is de ruimte weer verdeeld voor 2 oefeningen.
Hoe dik is je osb, is daar nog wat aan te hangen als je bijv een pull up bar wil monteren of is het daar niet sterk genoeg voor?
Die officiële atx seal row bench kun je geen opties aan bevestigen. Dus is echt alleen voor seal rows met een barbell of dumbells.
Mijn osb platen zijn 18mm dik. Heb zelf al de atx multigrip pullup aan het plafond bevestigd. Weet niet of ik dat zou aandurven met bevestiging aan de wand...

Dan zou ik eerder dikke houten balken achter het osb willen hebben en daar dan een pullup bar aan bevestigen met lange dikke houtdraadbouten.

• Like
Waarderingen: Onslow
Die officiële atx seal row bench kun je geen opties aan bevestigen. Dus is echt alleen voor seal rows met een barbell of dumbells.
Mijn osb platen zijn 18mm dik. Heb zelf al de atx multigrip pullup aan het plafond bevestigd. Weet niet of ik dat zou aandurven met bevestiging aan de wand...

Dan zou ik eerder dikke houten balken achter het osb willen hebben en daar dan een pullup bar aan bevestigen met lange dikke houtdraadbouten.

Ja kan nog wel balken bevestigen, lijkt mij inderdaad verstandig dan.

https://www.fitness-seller.nl/atx-folding-dip-attachment/ deze zou toch moeten passen op de seal row? Fitness Seller

Verzameling is bijna compleet, de gym vraagt wel om een mooie osb afwerkingvoor de juiste sfeer.

1000001521.jpg

1000001492.jpg

1000001526.jpg

1000001527.jpg

• Like
  • Love
  • Bicep
Waarderingen: RookworstXL, bodybuilding.nl, Ossenkop en 4 andere personen
Ja kan nog wel balken bevestigen, lijkt mij inderdaad verstandig dan.

https://www.fitness-seller.nl/atx-folding-dip-attachment/ deze zou toch moeten passen op de seal row? Fitness Seller

Verzameling is bijna compleet, de gym vraagt wel om een mooie osb afwerkingvoor de juiste sfeer.

1000001521.jpg
1000001492.jpg

1000001526.jpg
1000001527.jpg
Ja die zou er wel op passen denk ik maar dan zit je dip bar wel erg laag.. Bovenkant van de seal row bench is maar 95cm..
Zou ik niet op kunnen dippen.

Euh, theoretisch wel, maar ga je dan knielend dippen? 😅 Ik denk overigens ook niet dat de seal row stabiel genoeg is om een dip bar aan vast te maken. Dit toestel is namelijk niet bedoeld om dat soort accessoires aan te bevestigen. Met een eigengewicht van slechts 65 kg zou deze waarschijnlijk omkiepen als je daar aan de buitenkant aan gaat hangen door middel van een dip bar.

Nieuwe aanwinst. De body Solid is eindelijk buiten
1000014615.jpg

• Like
Waarderingen: Misaa, Schwarzeneggertje, Bullshark en 5 andere personen
Bedankt! Alles staat nu wel vol in de homegym. Mijn abo in de fitness gelijk stopgezet nu

• Like
Waarderingen: GVW
Mooi weekje, flink laten hangen.

Nieuwe aanwinsten chest supp row 1 van mijn all time favorieten. Bij RPB neergezet.

En een full Russian set 50ers tot en met de change plates aan toe. Een zeldzaamheid.
20241207_142907.jpg

20241209_140005.jpg

• Like
Waarderingen: Misaa en Weetvanwanten
Terug
Naar boven