Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom heb je dan ook een losse pulley gekocht ipv eentje aan je rack? Dat spaart gelijk wat ruimte....

Misschien had 'ie de pulley wel eerder dan zijn rack... ?

Edit: of niet... :D
 
Omdat ik dan de bar steeds uit het rack moet halen om de pulley te gebruiken.

Hangt er wat vanaf hoe je je schema indeelt natuurlijk. Zelf heb ik er nooit een issue mee.
 
Een tijdje geleden de garage beetje 'heringericht'...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Staan nog op het verlanglijstje: kuitmachine en glute ham trainer. Het wordt puzzelen om het er nog bij te krijgen...
wow nice. ik heb die grotere maat deadeners
 
wow nice. ik heb die grotere maat deadeners

Ik vond de prijs van de grote niet te verantwoorden... De kleine doen ook hun werk. Ik gebruik ze tegenwoordig vooral bij t-bar rows. Deadlifts ga ik voorlopig schrappen (lichte hernia en vaak last na zwaar setje).

Welk materiaal heb jij zoal in je homegym?
 
IPF approved wedstrijdrack gekocht, wedstrijdplankier opnieuw bekleed, grote banner laten maken. Alles klaar voor de beginnerswedstrijd dit weekend met zo’n 80 deelnemers.

49EFF064-C8F2-4D29-AB68-D5437A9DFC35.jpeg


003FE40C-5034-43F5-BDC7-648CEF3DB0F1.jpeg
 
Mooi man! Veel plezier met de Wedstrijd dit weekend :)
 
80 deelnemers!?:eek:
Da's bijna zoveel als op een Belgisch Kampioenschap. :D
 
80 deelnemers!?:eek:
Da's bijna zoveel als op een Belgisch Kampioenschap. :D

90 plekken open en aanvankelijk ook een flink gevulde reservelijst gehad. Toch aardig wat afmeldingen gehad de laatste twee weken helaas.
 
Jammer dat jullie zo ver liggen :( zou leuk geweest zijn als eerste ervaring hehe
 
90 plekken open en aanvankelijk ook een flink gevulde reservelijst gehad. Toch aardig wat afmeldingen gehad de laatste twee weken helaas.
Jammer van die afmeldingen.
Hopelijk wordt het toch een groot succes.
 
Sow dat is niet mis. Mooie reclame ook voor Powerhouse.
Wat voor mat/platform ligt onder dat wedstrijdrack? Lijkt wel uit 1 stuk maar is wel erg groot.
 
Sow dat is niet mis. Mooie reclame ook voor Powerhouse.
Wat voor mat/platform ligt onder dat wedstrijdrack? Lijkt wel uit 1 stuk maar is wel erg groot.

Één laag MDF-platen onderop, twee lagen underlayment er bovenop, en daar weer overheen tapijt. Dat laatste is verplicht voor IPF meets. Tapijt goed strak er overheen getrokken zorgt ervoor dat dat best lekker voelt. Afmetingen 310x275 ongeveer.
 
Één laag MDF-platen onderop, twee lagen underlayment er bovenop, en daar weer overheen tapijt. Dat laatste is verplicht voor IPF meets. Tapijt goed strak er overheen getrokken zorgt ervoor dat dat best lekker voelt. Afmetingen 310x275 ongeveer.

Veel succes met de wedstrijd! Is het enkel benchen of ook squat en deadlift?
 
Hierbij een update van mijn homegym. Ik had hiervoor de ATX bumperplates maar vond deze niet handig met het verwisselen in mijn nogal krappe trainingsruimte vandaar ik ben overgestapt op de ATX polyurethaan schijven. Daarnaast ook besloten om de Technogym dumbells van de hand te doen en over te stappen op de ATX urethaan dumbells.

Heb nu het volgende staan en blijft zo staan :) alleen met de tijd nog wat schijven en dumbells erbij.

Fortex half rack met extension
Barbarian Warrior Multi Bench
ATX Ram Bar
ATX Polyurethaan halterschijven
ATX urethaan dumbells t/m 30kg

foto 1.jpg
foto 2.jpg
foto 3.jpg
foto 5.jpg
foto 4.jpg
 
Back
Naar boven