MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe vaak per week train je dan?
Normaal vier maal per week. Wanneer ik de microbe echt terug te pakken heb 2 dagen, 1 dag rust, herhaling. Ik slinger al met gewichten sinds m'n zestiende, en er zijn toegegeven (lange) periodes geweest waarin in niet trainde.
De vlag van Anderlecht komt aan als een shock. Altijd gedacht dat het iets Vlaamser zou zijn.
Brussel was een Nederlandstalige stad, en wat mij betreft nog steeds een Vlaamse stad. Helaas heeft de geschiedenis daar anders over beslist. Nu is het net niet Mogadishu.

De stad werd achtereenvolgens de hoofdstad van het hertogdom Brabant, de Zeventien Provinciën, de Zuidelijke Nederlanden, het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden (tezamen met Amsterdam), België, de Vlaamse Gemeenschap, de Franse Gemeenschap en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en is het bestuurlijk centrum van de Europese Unie.
 
Normaal vier maal per week. Wanneer ik de microbe echt terug te pakken heb 2 dagen, 1 dag rust, herhaling. Ik slinger al met gewichten sinds m'n zestiende, en er zijn toegegeven (lange) periodes geweest waarin in niet trainde.



Brussel was een Nederlandstalige stad, en wat mij betreft nog steeds een Vlaamse stad. Helaas heeft de geschiedenis daar anders over beslist. Nu is het net niet Mogadishu.

De stad werd achtereenvolgens de hoofdstad van het hertogdom Brabant, de Zeventien Provinciën, de Zuidelijke Nederlanden, het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden (tezamen met Amsterdam), België, de Vlaamse Gemeenschap, de Franse Gemeenschap en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en is het bestuurlijk centrum van de Europese Unie.
Voorstel: begin even met leven in het jaar 2019, rep je kont want het is bijna voorbij.

De helft van je medesupporters spreken niet eens Nederlands,laat staan Vlaams.

Edit: ub/lb routine dus?
 
Edit: ub/lb routine dus?
Nee, split. In zeker zin, qua indeling, nog steeds geïnspireerd door het schema van 3XL.

Filosofie: Yates-esque (niet exact hetzelfde!)
  • Hier en daar, afhankelijk van de spier, meer sets omdat forced reps quasi onmogelijk zijn op eigen houtje
  • Yates beëindigde ook min of meer z'n carrière door forced reps (i.e. de blessuregevoeligheid)
  • Ik train de anterior deltoids alleen indirect
 
Arminius heb jij dan ook zo een muts van B.C.S. om te trainen in de winter?
 
Ik heb geen enkel kledingstuk van RSCA. Laat staat van hooligans.
 
Laten we het nu maar ontopic houden. Er zijn interessantere zaken in dit topic dan een fahne van RSCA.
 
Goedemorgen jongens. Ik heb eerder laten weten dat ik een nieuw rack heb. Nou is het zo dat er geen nummering op zit. Voor de gaten.

Iemand een geniale tip om dit op te lossen. Ik heb nou zo'n labelprintertje meegenomen van mijn werk om dat op te lossen. Alleen wordt dat niet zo heeul mooi volgens mij haha..

Alvast dank.
 
Goedemorgen jongens. Ik heb eerder laten weten dat ik een nieuw rack heb. Nou is het zo dat er geen nummering op zit. Voor de gaten.

Iemand een geniale tip om dit op te lossen. Ik heb nou zo'n labelprintertje meegenomen van mijn werk om dat op te lossen. Alleen wordt dat niet zo heeul mooi volgens mij haha..

Alvast dank.
Je zou dit kunnen oplossen met een stift of stickers:
 
Ik heb 4 witte lijntjes met een markeer stift. Hoogte bench, hoogte squat en het zelfde voor de spotters
 
Is ook waar natuurlijk. Het wordt immers enkel door me zelf gebruikt. Die gaten zijn idd bedoeld voor verschillende gebruikers....
 
Schilderstape werkt ook, moet je alleen ieder jaar toch wel vernieuwen (hangt er ook vanaf of je spotters er weer overheen komen etc.)
 
Ik heb het nou zo geprint. Ff kijken hoe dit er uit ziet op zwart. Lijkt heel klein maar zo naast mijn vinger valt het wel mee....

Lijst.jpg
Lijst 1.jpg
 
Dit bovenstaande werkt!!! ;-)

Staat apart dat geel/zwart. Rack is zwart met zwarte lettertjes. Het plakt heel goed gelukkig. Vergeten een pic te maken. Zal ik snel doen.
 
Afgelopen week 4x 25 KG binnen gekregen van ROGUE, had verkeerd besteld, maar zit nu te twijfelen of ik ze alle 4 houd of er 2 terug breng.
Kan nu met 2x 25, 20, 15, 10, 5 + 20kg voor de halter al naar 150kg
Mijn 1RM’s zijn nu BP 106, SQ 100, DL 110, houden? Of heb ik voorlopig nog wel ff voldoende uitdaging
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Houden.
 
Je kan ook voor deze gaan, maar ik denk dat het verschil in kwaliteit echt wel aanzienlijk is.

Dit is m geworden uiteindelijk. Voelt prima.

Oh en dinsdag squats gedaan 130kg zonder "pussy-pad" ;-)
 
Heb naar je geluisterd Bert :D Rack is nu vol :)

Maandag maar eens DL’en met 2x rood aan iedere kant. Motiveert wel om dat voor elkaar te krijgen,
 
Back
Naar boven