XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Elke keer als ik hier kom mis ik m'n homegym wel weer hoor. Hopelijk in een volgend huis weer :D
 
Jongens, het was geen grootpraat van m'n zwager/kennis...

Gisteren stuurde hij me onderstaande foto's..... hier heb ik wel paar kratjes voor over zeg.
Ziet er super uit volgens mij. Van het weekend haal ik m op. Hij bood ook an om deze te spuiten, maar dat doe ik zelf wel.
Dit had ik al niet verwacht.

Heb gewoon mijn fucking Legpress straks.

1583940976030.png
1583941029044.png
1583941056300.png
 
Ziet er echt gruwelijk uit man. Echt top dat je zwager dit ff voor je fixt!
 
Ziet er echt gruwelijk uit man. Echt top dat je zwager dit ff voor je fixt!

Dankje. Ik dacht serieus dat het gewoon "verjaardagpraat" was haha... Dit is te gek idd.
 
Cool! Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen met het ding.
 
Dope. Gym kwam me al bekent voor van je youtube video's :p

Is van iemand die bij me traint, heeft sinds kort Youtube idd, bizar dat je die tegen bent gekomen met nog zo'n klein bereik! :p

Zieke homegym. Welke regio? Ik bied € 50 voor 2 weekjes trainen.

:roflol: Is in Oude-Tonge
 
Is van iemand die bij me traint, heeft sinds kort Youtube idd, bizar dat je die tegen bent gekomen met nog zo'n klein bereik! :p



:roflol: Is in Oude-Tonge
Volgen hem al jaren op instagram, vandaar.
 
Wow... dit ziet er super uit...
 
Stel dat er buitenaards leven is en stel dat die wezens onze Aarde en ons gedrag al een tijdje bestuderen. Dan moeten zij toch denken dat wij hier echt complete idioten zijn.
 
  • Like
Waarderingen: p.b.
Stel dat er buitenaards leven is en stel dat die wezens onze Aarde en ons gedrag al een tijdje bestuderen. Dan moeten zij toch denken dat wij hier echt complete idioten zijn.
De watjes durven niet komen of we stelen hun vervoermiddelen om aan een bar te hangen
 
Back
Naar boven