Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb precies dezelfde. Heb het met staalkabel geprobeerd en met touw, beide rollen niet soepel en maken een lawaai
Je moet wel echt geplastificeerde staalkabel hebben. Geluid maakt het natuurlijk altijd maar wd40 kan zeker helpen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Geen idee of dit het juiste topic is, maar het lijkt mij onnodig op een nieuw topic aan te maken.

Heeft iemand tips voor een DIY lat pulley?

Het idee was goed, de uitvoering minder. Lijkt wel of ik vogeltjes in huis heb, de katrollen maken veel lawaai, draaien niet soepel en worden erg warm.
ik gebruik al jaren een katrolletje wat ze gebruiken in de klimwereld. Heb toen ook tegelijk van dat klimtouw gekocht. En qua geluid hoor ik nooit ook maar 1 geluidje. Het valt me wel op dat na een intensief gebruik dat het touw iets warmer word dan normaal maar tot op heden geen last van gehad. Heb nog ruim 3 meter op voorraad als je dicht bij Enschede woont kun je zo krijgen van me....
 
Hierbij wat actuele foto's van mijn homegym.

Betreft de volgende spullen:

ATX Half Rack HRX-750 met extension en weight plate pins.
ATX Multi Bench MBX-660
ATX Ram bar
ATX Rubber gripper halterschijven totaal 180 kg
ATX Curl Bar
ATX Urethaan dumbbells (heb al een paar setjes en wil deze uitbreiden tot 30kg)

Zoek ook nog de ATX Leg lift option maar deze is al maanden niet leverbaar dus moet nog geduld hebben.

IMG-20201225-WA0007.jpg

IMG-20201225-WA0010.jpg

IMG-20201225-WA0009.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zie als je de bureau weg haalt ruimte voor een lat pulley 😍🤣 heel erg mooi zo 👍🏻
 
ha ha ja dan zou ik hem kwijt kunnen idd maar moet ook nog wel wat bewegingsruimte voor het rack hebben :) Wie weet kan ik ooit nog verkassen naar een grotere kamer waar ik hem wel kwijt kan. Dan komt ie er zeker :thumbup: Kamer waar ik nu train is 3 meter breed en 3.15 meter diep en er staat idd ook nog een bureau in voor het thuiswerken dus de ruimte is wel beperkt.
 
Laatst bewerkt:
Das een mooi cadeau , is daar niet alles uitverkocht?
Absoluut, en als er iets te koop is kost het tonnen met geld.
Heb enige tijd moeten wachten, gaf mij wat tijd om een degelijke vloer te leggen. Rack kwam enkele weken geleden binnen. Gisteren de olympic gewichten. Ik ga binnen een half jaar verhuizen en heb dan een garage waar ik kan gaan uitbouwen.
 
Tweede workout completed. Gaat fantastisch. Dien enkel de korte bar van de kabel machine te vervangen voor een meedraaiende want zo gaat het ten koste van je handen.
 
Luxe is overrated.
Buiten heb ik nog 2 lift platforms en op zolder dingen zoals GHR, hyper extension, crunch bench, mace, hometrainer etc.
Ook nog strongman stuff maar dat is voorlopig ongebruikt.

20201228_122414.jpg
 
Luxe is overrated.
Buiten heb ik nog 2 lift platforms en op zolder dingen zoals GHR, hyper extension, crunch bench, mace, hometrainer etc.
Ook nog strongman stuff maar dat is voorlopig ongebruikt.

Bekijk bijlage 517508
Zolang je maar een goede workout kunt uitvoeren maakt het in principe niet uit in wat voor staat het is.
 
Zolang je maar een goede workout kunt uitvoeren maakt het in principe niet uit in wat voor staat het is.

ik heb een paar jaar geleden bij Studio Kaufmann in Trier getraind ,onder in de kelder alleen maar oude toestellen
,deze gym bestaat al 50 jaar en ik denk niet dat er veel apparaten zijn vervangen in die 50 jaar lol,
heeft voor mij 100.000 X meer charme dan die gyms met splinternieuwe apparaten
 
ik heb een paar jaar geleden bij Studio Kaufmann in Trier getraind ,onder in de kelder alleen maar oude toestellen
,deze gym bestaat al 50 jaar en ik denk niet dat er veel apparaten zijn vervangen in die 50 jaar lol,
heeft voor mij 100.000 X meer charme dan die gyms met splinternieuwe apparaten
Absoluut, ik heb exact dezelfde mening. Kan me de Ronnie Coleman video nog goed voor me halen. I would love to train there 😁
 
Of de kelder van Dorian Yates.
 
Back
Naar boven