Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Mooie setup. Hoe bevallen de jammer arms?
Heb ze pas paar keer gebruikt, opzich werken ze best, vind het wel lekker qua afwisseling, kost wel wat tijd om van hoogte te verwisselen, als ik later de spotter arms heb zal dat wel wat sneller gaan, nu gebruik ik de pin pipe safeties daarvoor.
 
De PRX 650 is het. Een aantal weken terug kwam deze spontaan op voorraad en heb ik het geluk gehad deze te kunnen bestellen.
Zo te zien heeft Jeffrey hetzelfde rack als ik heb, en bijna een identieke setup zelfs. Al heeft hij het allemaal wat beter voor elkaar zo te zien :)
Ja idd zelfde rack, ook pas gelijk besteld toen ze even op voorraad waren, ook hetzelfde bankje👍
(Bankje kreeg ik vandaag binnen/ is wel een super sterk ding😇)

Beter voor elkaar lijkt maar zo, komt door het strakke stucwerk 😅
 
De PRX 650 is het. Een aantal weken terug kwam deze spontaan op voorraad en heb ik het geluk gehad deze te kunnen bestellen.
Zo te zien heeft Jeffrey hetzelfde rack als ik heb, en bijna een identieke setup zelfs. Al heeft hij het allemaal wat beter voor elkaar zo te zien :)
Je hebt echt een hele mooie setup! Er zijn echt veel mindere die langs zijn gekomen.. (zei er iemand ...'hout'?)...
 
20210313_143127.jpg

Eindelijk mijn zelf geknutselde plate holders kunnen monteren. Tevreden tot nu toe 😁
 
Kun je die oefeningen niet in je rek doen? Dan kun je je rack alsnog draaien en heb je misschien iets meer ruimte.
 
Kun je die oefeningen niet in je rek doen? Dan kun je je rack alsnog draaien en heb je misschien iets meer ruimte.
In mijn rek had ik dit nog niet proberen doen. Misschien wel een idee, maar momenteel stoort het wisselen van schijven mij nog niet dus laat ik hem even staan.
 
Nog eens ne kleine update van onze verandagym, met wat puzzelen hebben we er een airbike en step bij in gekregen, toch verbaast hoeveel spullen we op zo een kleine oppervlak hebben gekregen en toch comfortabel kunnen trainen. bena compleet nog een hexbar en tricepstang en een zwevende legpress :flexbiceps:
 

Bijlagen

  • 20210314_224946.jpg
    20210314_224946.jpg
    230,5 KB · Weergaven: 278
  • 20210313_192556.jpg
    20210313_192556.jpg
    140,6 KB · Weergaven: 279
  • 20210314_224850.jpg
    20210314_224850.jpg
    253,8 KB · Weergaven: 270
  • 20210314_224918.jpg
    20210314_224918.jpg
    264,7 KB · Weergaven: 275
  • 20210314_225031.jpg
    20210314_225031.jpg
    171,3 KB · Weergaven: 278
  • 20210313_204906 (1).jpg
    20210313_204906 (1).jpg
    207,1 KB · Weergaven: 263
  • 20210313_192551.jpg
    20210313_192551.jpg
    164,3 KB · Weergaven: 257
  • 20210313_204906.jpg
    20210313_204906.jpg
    205,7 KB · Weergaven: 283
Nog eens ne kleine update van onze verandagym, met wat puzzelen hebben we er een airbike en step bij in gekregen, toch verbaast hoeveel spullen we op zo een kleine oppervlak hebben gekregen en toch comfortabel kunnen trainen. bena compleet nog een hexbar en tricepstang en een zwevende legpress :flexbiceps:
Mooi materiaal maar die gekleurde lichtjes verneuken het geheel :)
 
Ale nu maakte mijn dag slecht hoor, ik ben zo fier op men leds :) we gaan dr nog ne discobol in hangen hahaha
Is wel weinig ruimte over voor een dansvloer :p
 
Tof joh, ik heb een discobol, moonflower en rookmachine in mijn homegym hangen. Rookmachine gebruik ik overigens niet want dan zie ik vrijwel niks meer :)
 
Nog eens ne kleine update van onze verandagym, met wat puzzelen hebben we er een airbike en step bij in gekregen, toch verbaast hoeveel spullen we op zo een kleine oppervlak hebben gekregen en toch comfortabel kunnen trainen. bena compleet nog een hexbar en tricepstang en een zwevende legpress :flexbiceps:
Doe je met die dartpijlen dry-needling behandelingen bij jezelf?
 
Nog eens ne kleine update van onze verandagym, met wat puzzelen hebben we er een airbike en step bij in gekregen, toch verbaast hoeveel spullen we op zo een kleine oppervlak hebben gekregen en toch comfortabel kunnen trainen. bena compleet nog een hexbar en tricepstang en een zwevende legpress :flexbiceps:
Veel tof spul maar misschien beetje overkill voor de ruimte ? Volgens mij is elke oefening weer een puzzel stuk hoe alles moet staan of lijkt dat zo door de foto’s ?
 
Eindelijk mijn zelf geknutselde plate holders kunnen monteren. Tevreden tot nu toe 😁
Ben je niet bang door een spiegel te gaan? Wij trainen ook heel klein en staan naast een schuifpui maar zetten daar een flinke beschermplaat tegen aan als we gaan liften.
 
Veel tof spul maar misschien beetje overkill voor de ruimte ? Volgens mij is elke oefening weer een puzzel stuk hoe alles moet staan of lijkt dat zo door de foto’s ?
De ruimte is 3m op 6m lang dus het lukt wel maar is idd wel het maximum, de bedoeling was van in het begin als alles terug "normaal" is en terug naar de gym kunnen zoals in 2019....remember 😪 we alles verhuizen naar de garage en die is 5m x 8m ...maar heel diee bullshit blijft ma duren 😡😒
 
Ben je niet bang door een spiegel te gaan? Wij trainen ook heel klein en staan naast een schuifpui maar zetten daar een flinke beschermplaat tegen aan als we gaan liften.
Nog niet bang voor geweest nee, wel een keertje met mijn rug ertegen gezeten bij het beladen van de stang maar kom niet echt dicht ertegen met de lifts. En anders 15 euro in de ikea :D.
Maar vooral om te beginnen met KT had ik ze wel echt nodig om bij lichte gewichten toch af en toe mijn vorm te checken. Nu kijk ik er nog zelden in en film ik mezelf meer.
 
Back
Naar boven