XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

muur geschilderd in het wit. Had quote op de muur geschreven maar was helemaal mislopen... overschildert en opnieuw gedaan.. is beter uitgekomen dan op foto!

heb ook een tweede barbell nodig voor halfrack, en een legpress!! Maar ze zijn zo moeilijk te vinden
Bekijk bijlage 528253Bekijk bijlage 528255Bekijk bijlage 528256Bekijk bijlage 528257
Geweldig dit.

Ik hou hier van. Gewoon oud spul (liefst met zo'n verroeste kleur) wat gewoon degelijk is en functioneel. Dit motiveert toch veel meer dan zo'n gelikte setup van zo'n commerciële sportschool waar alles netjes op rij staat en allemaal in het zwart enzo.

Gewoon knallende muziek er op verstand op 0 en gaan. Klasse werk.
 
Vandaag 517,5kg aan 50mm schijven binnen gekregen. Hack squat begint ook al op te schieten dus het begint allemaal ergens op te lijken.
 

Bijlagen

  • 13F22EF6-08B9-4FB1-98F4-3D9638D5C0D3.jpeg
    13F22EF6-08B9-4FB1-98F4-3D9638D5C0D3.jpeg
    200,8 KB · Weergaven: 322
517,5 kg? Je bent heel wat van plan 😉👍.

Welke schijven heb je gekocht?
 
Ben gegaan voor de gietijzeren schijven van de Strengthshop om het enigszins betaalbaar te houden.
Ondanks gietijzer wijken ze maximaal 3 procent af.
Cast iron plates
 
Nice. Maar maak je die voet nog wat steviger ja?
Getest met 110kg en dat houdt - was test voor de huidige constructie omdat ik nog zoekende ben hoe sterk mijn lassen zijn. Dus al super blij mee.

Komt inderdaad nog klein kokertje in de hoek, maar meer niet.
 
Bastiaan2706 Cool en is dat wat die SkiErg? Dacht dat na de rope swing en die warrior fiets (wat was de naam ook alweer?) de volgende hype was? Veel toegevoegde waarde?

Is die grote R voor zo'n bal om tegenaan te gooien?
 
Mooie grote ruimte hoor, zou ik een moord voor doen :flexbiceps:
 
Bastiaan2706 Cool en is dat wat die SkiErg? Dacht dat na de rope swing en die warrior fiets (wat was de naam ook alweer?) de volgende hype was? Veel toegevoegde waarde?

Is die grote R voor zo'n bal om tegenaan te gooien?
Ja die R is een target voor wall balls. En die skierg is vergelijkbaar met de concept 2 roeimachine qua weerstand, de skierg is ook fullbody maar net wat meer gericht op je bovenlichaam.
 
Back
Naar boven