AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha lachen, alleen beetje kaal nog jody...
zal binnekort weer eens de camera lenen van iemand voor mijn gym...een zooitje da wil je nie weten maar je kan er heeerlijk trainen:D
 
om echt lekker te kunnen trainen zonder de hele tijd gewissel en geschuif heb je denk ik nog wel wat meer nodig,
maarja dat komt natuurlijk nog wel. ik ben ook alleen met een drukbank begonnen. maar hoe meer je hebt hoe makkelijker het wordt. wel lekker schuurtje, denk net groot genoeg. kan nog wel een latpully paar dumbbells en een bankje bij in. misschien kun je ook iets om te chinnen maken.
 
om echt lekker te kunnen trainen zonder de hele tijd gewissel en geschuif heb je denk ik nog wel wat meer nodig,
maarja dat komt natuurlijk nog wel. ik ben ook alleen met een drukbank begonnen. maar hoe meer je hebt hoe makkelijker het wordt. wel lekker schuurtje, denk net groot genoeg. kan nog wel een latpully paar dumbbells en een bankje bij in. misschien kun je ook iets om te chinnen maken.

lat pulley en cable row heb ik bij de smithkooi.
Komt nog een olympische stang bij met +-200kg.
Maar voorlopig trek ik mijn plan.

Weet je het gaat er niet om om te zeuren welke oefeningen je niet kunt doen, maar te concentreren op de oefeningen de oefeningen die je wel kunt doen.

Vorige maand heb ik de hele maand in mijn tuin getraind, met alleen een stang , dumbbells en een bankje.

Squatbaar legde ik tussen een schildersladdertje en de vensterbank van het tuinhuisje.kon ik tot 100 kg squatten(meer heb ik voorlopig niet nodig want benen lopen voor).

Rome is ook niet in een dag gebouwd he
 
squatrek en bank
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewichtentoren en een stukje lat pulley
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

totaal ong. 250kg aan gewicht
ez stang
8 dumbbell stangetjes
1 lange 2,20 cm stang
ab roller uiteraard ;)
spinning bike
etc. etc :P
 
squatrek en bank
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewichtentoren en een stukje lat pulley
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

totaal ong. 250kg aan gewicht
ez stang
8 dumbbell stangetjes
1 lange 2,20 cm stang
ab roller uiteraard ;)
spinning bike
etc. etc :P

jij woont toch in heerlen he? :D
 
Nice homegym's mensen ik denk dat ik over een week wel pic's kan posten van een begin.
Post nog meer btw , vind het wel leuk die foto's etc bekijken :D
 
- powerrack
- ol barbell
- ol db
- 200kg schijven
- 2 bankjes
- bands en rekkers
- gpp dingen (hamer, zandzakken, sledge)


zal wel nog uitbreiden het komende jaar, ben er nog maar een half jaar mee bezig.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Home gym / slaapkamer. Op de foto is mijn bed opgeklapt (links in de foto). Past allemaal precies.
Powerrack met hoge en lage pulley en chin bar, olympische stang, kortere stang, EZ-bar, 3 verstelbare dumbbells, nog een stang voor mijn T-bar rows, V-handle voor T-bar/seated rows etc., hoop ijzer om aan de stangen te hangen, aardig bankje voor bankdrukken en leg curls/extensions. Nog een hometrainer/spin fiets (soort van) op zolder, bokszak op zolder, mountainbike in de schuur.
Dat was het wel geloof ik.
Ohw, nog een losse chin bar om in de deuropening te schroeven (toen ik het powerrack nog niet had).

en ik kan hotlinken vanaf body-fitness... hulde! :thumbup:
 
Mooi spul moob!!
 
nou ik ga toch wel liever naar de Gym , veel meer spullen :)
 
Thanks KaLe.

nou ik ga toch wel liever naar de Gym , veel meer spullen :)
Weet je wat het is, heb nu 2 keer van mijn leven in een gym getraind (ja echt waar :D ) en beide keren heb ik alleen maar losse gewichten gebruikt en ander spul wat ik thuis ook heb. driekwart van de gym staat vol met aparaten die ik toch niet gebruik. :)
 
Thanks KaLe.


Weet je wat het is, heb nu 2 keer van mijn leven in een gym getraind (ja echt waar :D ) en beide keren heb ik alleen maar losse gewichten gebruikt en ander spul wat ik thuis ook heb. driekwart van de gym staat vol met aparaten die ik toch niet gebruik. :)

ach ieder zn ding toch :D
 
Hoeveel heeft je dat nu in totaal gekost Moob?:)
 
ach ieder zn ding toch :D
uiteraard. :)

Hoeveel heeft je dat nu in totaal gekost Moob?:)

Durf ik zo niet te zeggen. Heb ook alles niet in 1 keer gekocht.

ehm...

powerrack incl. pulley en olympische stang(140 kg): 900 euro.
bankje etc: 400 euro

dan nog dumbbells, stangen, schijven etc... geen idee wat dat gekost heeft.bokszak, hometrainer (kostte geen drol bij de bouwmarkt) etc er nog bij.

alles bij elkaar 2000 euro ofzo? ??? misschien iets meer.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Marrie en haar homegym ....
heerlijk rammen op dat rek en in de garage staat mijn crosstrainer ,je hebt me wel op een idee gebracht de garage om te bouwen .
Komt helemaal in orde mijn GYM

Dat is toch dat ding van Neckerman? Ben ik zelf ook mee begonnen, train nu gelukkig in een gym:)
 
Back
Naar boven