Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Geil, ik kom binnekort een keertje hardcore gewichten smijten wannaar we daarna gaan zuipe en op jacht gaan:D
 
haha komt goed, alleen je mag er niet mee smijten;)
 
@ Erwin: Kroon power rack?

Mijn powerrack van kroon, het is eigenlijk een squatrek maargoed. Heb er een bankje ingezet en had ook eerst de lat pulley gemonteerd die erbij hoorde maar dat ding is klote, de steun waar je de schijven op moet zetten die schuift gewoon zonder wieltjes of een andere begeleiding over de staaf wat een tering herrie geeft (gewoon ijzer dat over ijzer heen schuift), heb er nog geprobeerd om er wieltjes op te zetten maar dat is niet gelukt. Ik heb hem er voorlopig afgehaalt, misschien dat ik binnenkort nog wat bedenk. Heb zo ook wat meer ruimte voor het bankje zonder de lat pulley. oja op die kastdeur links komt nog een grote spiegel te hangen.

Ja dus :D
 
Is het wel stevig?

ja hoor stevig zat. ik weeg nu 60 kg en ik heb al geprobeerd een beetje heen en weer te slingeren als ik er aan hang, dan shudt ie maareen beetje heen en weer. maar hij zal echt niet in elkaar klappen ofsow. die bench steunen heb ik ook al aan lopen hangen en slingeren maar ik merk er niks van. ;). je zou er best wel heel wat kilo's op kunnen benchen en squatten. Heb mijn pa van 90kg er ook aan laten hangen, dan gaat ie wel wat meer heen en weer maar hij is goed zat.
 
weten jullie of er dikke schroeven bestaan die je in de muur kan draaien en dan schijven aan kunt hangen ?

zo zou ik 1 muur vol willen hangen zodat ik er schijven en accesoires aan kan hangen
 
Bestaat zeker, ga es langs bij een grote doe het zelf zaak.
Misschien met een slag pin en dikke draadstang???
 
de pin moet dan half in de muur en aan het uitstekende gedeelte zou ik dan mijn schijven hangen

ik denk dat dit veel goedkoper is een weight tree
 
weten jullie of er dikke schroeven bestaan die je in de muur kan draaien en dan schijven aan kunt hangen ?

zo zou ik 1 muur vol willen hangen zodat ik er schijven en accesoires aan kan hangen
Standaard materiaal voor boekenplanken gebruiken is nog makkelijker. Plaats de strips op de muur, en je kan er zoveel plankdragers aan hangen als je zelf wilt. Ik heb er 1 per kant, en per kant hangt er alles van 10 kg en kleiner aan. Ook mooi apart allemaal, dus nooit dat er een grote schijf voor een kleine hangt die je nodig hebt.
 
check wel effe of je muur stevig genoeg is want als je daar een hoop gewichte gaat aanhangen en hij komt naar beneden :D
 
wat moet je met die kleine schijven doen dan?:P
 
Standaard materiaal voor boekenplanken gebruiken is nog makkelijker. Plaats de strips op de muur, en je kan er zoveel plankdragers aan hangen als je zelf wilt. Ik heb er 1 per kant, en per kant hangt er alles van 10 kg en kleiner aan. Ook mooi apart allemaal, dus nooit dat er een grote schijf voor een kleine hangt die je nodig hebt.

Kan je daar niet eens een foto van posten Phreak?
 
de pin moet dan half in de muur en aan het uitstekende gedeelte zou ik dan mijn schijven hangen

ik denk dat dit veel goedkoper is een weight tree
Als je het zo zou doen zoals ik voorstel ( kan goed zijn kan minder zijn, muurstevigheid enz) dan moet je eerst gat boren dan dat buisvormig ijzeren pluggetje met schroefdraad erinslaan en dan een gepaste lengte van draadstang (tiesse) erin draaien.


Of gewoon buisje aan plaatje lassen en met een paar pluggen en vijzen vastzetten.
Cv buizen gebruiken....
 
Zo erwin, mooi powerrack heb je.
Dat bankje wat je eronder hebt staan, dat is exact dezelfde als die ik heb! Ik heb een Pliant.. maar volgens mij staat er bij jou een ander merk op?
 
Als je het zo zou doen zoals ik voorstel ( kan goed zijn kan minder zijn, muurstevigheid enz) dan moet je eerst gat boren dan dat buisvormig ijzeren pluggetje met schroefdraad erinslaan en dan een gepaste lengte van draadstang (tiesse) erin draaien.


Of gewoon buisje aan plaatje lassen en met een paar pluggen en vijzen vastzetten.
Cv buizen gebruiken....

het probleem is dat ik daar geen materiaal voor heb

waaat iemand waar je zo'n gewichtenrek dat je tegen de muur kan monteren kan kopen ?
 
Back
Naar boven