MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Kan je daar niet eens een foto van posten Phreak?

4mkms28.jpg
4xyklky.jpg



Zoals je kan zien, heb ik de strip zelf in de muur gezet met slagpluggen. Hoe langer, hoe beter, eigenlijk. Zolang ze met hun bekleding nog maar in de strip passen. Totale kosten: enkele tientjes ongeveer.
 
Zoals je kan zien, heb ik de strip zelf in de muur gezet met slagpluggen. Hoe langer, hoe beter, eigenlijk. Zolang ze met hun bekleding nog maar in de strip passen. Totale kosten: enkele tientjes ongeveer.
inventief! :thumbup:
 
4mkms28.jpg
4xyklky.jpg



Zoals je kan zien, heb ik de strip zelf in de muur gezet met slagpluggen. Hoe langer, hoe beter, eigenlijk. Zolang ze met hun bekleding nog maar in de strip passen. Totale kosten: enkele tientjes ongeveer.
Nice man, Het zal wel stevig genoeg zijn maar wiebelt het niet, als je schijven eraf en oper steekt?
 
4mkms28.jpg
4xyklky.jpg



Zoals je kan zien, heb ik de strip zelf in de muur gezet met slagpluggen. Hoe langer, hoe beter, eigenlijk. Zolang ze met hun bekleding nog maar in de strip passen. Totale kosten: enkele tientjes ongeveer.

zijn dat niet van die plankendragers? kleine gewichtjes kan wel maar ik zou er zelf geen 20kg schijven aanhangen
 
heb dit weekend een beschermende ondergrond aangeschaft voor onder en naast mn powerrack:
6bd9e7d.jpg


enkele 'stalmatten' (zwart) en een paar 'puzzelmatjes' (rood)
 
waar heb je de stalmatten gekocht een voor welke prijs ?
 
zijn dat niet van die plankendragers? kleine gewichtjes kan wel maar ik zou er zelf geen 20kg schijven aanhangen

De strips zelf mogen tot 50 kg volgens de fabrikant, de individuele dragers nog veel meer omdat het gewicht niet in het midden, maar ver naar achteren zit. Dus schijven van 20 kan, maar dan kan je ze beter niet 4 dik op 1 draagarm hangen. Zelf ga ik daarom ook de draagarmpjes allemaal wat inkorten: neemt het minder ruimte in, en de voorste 50% gebruik je toch niet.

1 schijf van 20 kg kan makkelijk, meerdere per arm heb ik niet getest.
 
waar heb je de stalmatten gekocht een voor welke prijs ?

sorry voor de late reactie, maar pc was gecrashed, dus kon enkele dagen niet online :D

Heb ze gehaald in een "Stock 2000". De prijs voor een stalmat van 130 cm op 100 cm (en zo'n 2 cm dik) ,waarvan ik er een aantal gehaald heb was daar 48 euro. Ze hadden ook nog andere maten:

matten van 3 mm dikte en 120 cm breed op rol aan 11 €/m*

matten van 6 mm dikte en 120 cm breed op rol aan 25€/m*

matten van 10 mm dikte en 60 cm breed op rol aan 40 €/m*

mat van 130 cm op 100 cm aan 48 €

mat van 140 cm op 100 cm aan 51 €

mat van 150 cm op 100 cm aan 56 €

mat van 165 cm op 100 cm aan 60 €


Die matten op rol konden geloof ik gekocht worden aan elke gewenste lengte. Ze werden dan afgesneden.
 
Mijn nieuwe Powertec power rack + lat attachment! (*fap* *fap*)

67xuc84.jpg


67wzots.jpg


62zq714.jpg


53q1b83.jpg


53qkqco.jpg


6hclcg9.jpg


5z3u7ia.jpg


4uxwmjr.jpg


6b0qbkk.jpg
 
ziet er goed uit! ga je vast veel plezier mee beleven
 
Denk ik ook :)

Moet nog wat nodige aanpassingen verrichten en ik zoek nog een goed bankje + olympische schijven en dan kan de pret beginnen! Vaarwel sportschool.. ;)
 
Ha, die wil ik ook aanschaffen :D
Hoe bevalt ie? Nog specifieke nadelen? Waar heb je hem gekocht?
 
Denk ik ook :)

Moet nog wat nodige aanpassingen verrichten en ik zoek nog een goed bankje + olympische schijven en dan kan de pret beginnen! Vaarwel sportschool.. ;)

Proficiat man, lekker elk moment trainen dat jij wilt! :D

1 klein dingetje... Hoe plaats jij de schijven op je stang, gezien je nog maar enkele cm/dm overhoud aan het einde van de stang?
 
Ha, die wil ik ook aanschaffen :D
Hoe bevalt ie? Nog specifieke nadelen? Waar heb je hem gekocht?

Rack is zeer stevig. Pull-up stang + dip stangen zitten stevig vast. Lat-attachment is soepel. Ik ben er echt super tevreden mee. Ik heb 'm van Fitness-seller.nl

Proficiat man, lekker elk moment trainen dat jij wilt! :D

1 klein dingetje... Hoe plaats jij de schijven op je stang, gezien je nog maar enkele cm/dm overhoud aan het einde van de stang?

Dat is gezichtsbedrog :) heb ca. 50 cm ruimte over een elke kant (tussen uiteinde stang en muur) ;)
 
Rack is zeer stevig. Pull-up stang + dip stangen zitten stevig vast. Lat-attachment is soepel. Ik ben er echt super tevreden mee. Ik heb 'm van Fitness-seller.nl



Dat is gezichtsbedrog :) heb ca. 50 cm ruimte over een elke kant (tussen uiteinde stang en muur) ;)


ziet er goed uit anabolic, ik dacht ook al dat je te weinig ruimte voor het plaatsen van je schijven zou hebben, maar je kan lekker aan de slag.
 
Rack is zeer stevig. Pull-up stang + dip stangen zitten stevig vast. Lat-attachment is soepel. Ik ben er echt super tevreden mee. Ik heb 'm van Fitness-seller.nl



Dat is gezichtsbedrog :) heb ca. 50 cm ruimte over een elke kant (tussen uiteinde stang en muur) ;)

Veel plezier ermee! :)
 
Netjes Anabolic :D
Veel plezier ermee :)
 
Ik ook, maar duurt niet lang meer :D
 
Back
Naar boven