MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nu eindelijk ook de barbarian dip bars en chin bar opgehangen en de hele garage eens opgeruimd,
kan er nu eindelijk eens serieuser trainen. Bij deze dan de foto's zoals het er nu voor staat.

2q1cvoo.jpg


wjgm4i.jpg


dqgpx3.jpg


30uz8d3.jpg


ngvk89.jpg
 
brute thuisgym, ziet er heel vet uit.
Geen posters.. geschilderde muren, gewoon wa gewichten erin met een bankje en trainen maar !

echt vet.
 
Masallah lang geleden man Kben blij dat je home gym af is zo te zien of komt er nog wat bij :D?
 
Bedankt mannen!

Masallah lang geleden man Kben blij dat je home gym af is zo te zien of komt er nog wat bij :D?

Wil uiteindelijk nog wel een cable crossover houdt markplaats in iedergeval in de gaten.
Binnenkort ben ik van plan stones te gaan maken, hiervoor ga ik dus ook nog een platform maken
die ik in het powerrack kan plaatsen. Ben opzoek naar materiaal voor farmers en een yoke.
En wil nog iets in mekaar lassen zodat ik me schijven op kan hangen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu eindelijk ook de barbarian dip bars en chin bar opgehangen en de hele garage eens opgeruimd,
kan er nu eindelijk eens serieuser trainen. Bij deze dan de foto's zoals het er nu voor staat.
Das idd een zeer relaxe ruimte die je daar hebt! :thumbup:


Hoe bevalt de nieuwe Barbarian Trashcan (BB-9099) eigenlijk? Je bent de eerste klant die deze gekocht heeft, dus ik zou een review wel op prijs stellen! ;)

PS Waarom maak je van de DBB Traps Squad geen [Link niet meer beschikbaar]? :)
 
Vet Mass, vet :thumbs:


edit: barbarian trashcan?! Is dat geen vuilbak?! :roflol:
 
zeer mooie gym :lifter:
 
Das idd een zeer relaxe ruimte die je daar hebt! :thumbup:

Hoe bevalt de nieuwe Barbarian Trashcan (BB-9099) eigenlijk? Je bent de eerste klant die deze gekocht heeft, dus ik zou een review wel op prijs stellen! ;)

PS Waarom maak je van de DBB Traps Squad geen [Link niet meer beschikbaar]? :)

:D ik zat ook al zo te kijken, een vriend van met had die dip bar en chin up bar besteld en ik kwam
dus een paar dagen later kijken, zag ik die vuilnisbak daar staan en dacht echt van ah relax gewoon
een gratis vuilnisbak gekregen :roflol: was het gewoon een stikker. Maar wel mooi design hè,
helaas paste al die troep van de laatste tijd er niet in :p

Wist trouwens niet eens dat je een groep kon aanmaken :o

Vet Mass, vet :thumbs:


edit: barbarian trashcan?! Is dat geen vuilbak?! :roflol:

Thanks sanca!

Kan ook gebruikt worden als kots emmer :p
 
Ja echt een vette home-gym; om jaloers op te zijn.
 
Masallah heb je die dumbbells van bij een gym faillissement ofzo?
 
Masallah heb je die dumbbells van bij een gym faillissement ofzo?

Nope sportschool ging andere dumbbells aanschaffen, alleen hadden ze op marktplaats dumbbells zo geschreven dat weinig mensen erop zoeken.
Dus ze stonden er al een tijd op, volgens mij leverden ze meer op als ze het naar de schroot hadden gebracht :D


Vraagje aan mensen die farmers hebben, of mensen die ff mee willen denken, wat voor afmeting (HE-profiel)
hebben julle gebruikt en dan heb ik het over de breedte en hoogte en niet over de lengte, die is volgens
IFSA 151 cm. Wat loopt dus lekker en zal niet tegen je benen aanschuren, alvast bedankt!
 
Nope sportschool ging andere dumbbells aanschaffen, alleen hadden ze op marktplaats dumbbells zo geschreven dat weinig mensen erop zoeken.
Dus ze stonden er al een tijd op, volgens mij leverden ze meer op als ze het naar de schroot hadden gebracht :D


Vraagje aan mensen die farmers hebben, of mensen die ff mee willen denken, wat voor afmeting (HE-profiel)
hebben julle gebruikt en dan heb ik het over de breedte en hoogte en niet over de lengte, die is volgens
IFSA 151 cm. Wat loopt dus lekker en zal niet tegen je benen aanschuren, alvast bedankt!

hoe heb je die dumbbells in godsnaam opgehaald?
 
1 voor 1 achter op de fiets:D
 
damm nou ik ga mijn home''gym'' niet posten want dat steld bar weinig voor heb slechs 52 kg aan gewichten 1 matje een electrisch springkoort en het enige goede is de geluidsinstalatie ;)
 
hoe heb je die dumbbells in godsnaam opgehaald?

:D

1 voor 1 achter op de fiets:D

Misschien was dat wel veiliger geweest :p

Ja jongens special thanks to Prelude, die dacht dat redden we wel met een Citroen Berlingo en een aanhangwagen:

_in_Citroen_Berlingo_42.jpg


Aangezien Prelude de dumbbells 41 t/m 49 in totaal 450 kg kon ophalen, en ik dus 600 kg totaal.
Gingen we dus op pad met meer dan 1000 kg, over de normale weg ging het nog wel, de wielen van de
aanhangwagen stonden wel schuin. Eenmaal op de snelweg werd het ****ing gevaarlijk, hele aanhangwagen
heen en weer, het had niet veel gescheeld of het zag er zo uit:

berlingo-front.jpg


Met alle dumbbells in de nek, het was de rit van me leven of niet bro :roflol:
 
Mijn H balk: 19.5 bij 20cm lengte 110 cm dikte 8mm gewicht totaal 50 kg de farmer.
 
Damn massalah! Dat ziet er verschrikkelijk lekker uit :D Nodigt uit om te trainen! :D
Panatta bankjes, ga jij heeeel lang mee doen ;)
Hoe zwaar gaan de dumbbells??
 
Back
Naar boven