XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er echt knap uit kerel! Jaloers op!

Liggen Panatta beter in de hand; of wat bedoel je?
 
machtige gym man

pokke jaloers

zal al blij zijn moest ik een power rack hebbe man.
 
Ziet er echt knap uit kerel! Jaloers op!

Liggen Panatta beter in de hand; of wat bedoel je?

Liggen inderdaad beter in de hand, grip bij die andere was veel dikker leken wel fatbars
en de afstand tussen de schijven is ook kleiner komt daarom sneller tegen je polsen.

En vanuit de sportschool ben ik ook al die jaren panatta dumbbells gewend, weet gelijk welke
kilogrammen ik in handen heb.
 
Cool hok. Genoeg losse schijven ieder geval. Tot hoever gingen die oude dumbbells, zien er aardig groot uit.
Maar is dat 60 en 80 stack niet beetje licht? Of je doet er geen latpulls mee?
 
Cool hok. Genoeg losse schijven ieder geval. Tot hoever gingen die oude dumbbells, zien er aardig groot uit.
Maar is dat 60 en 80 stack niet beetje licht? Of je doet er geen latpulls mee?

Dumbbells gingen t/m 49 kg maar had er ook geen goede rekken bij, enkel laags.
Heb er deze panatta dumbbells met rek en een verstelbaar panatta bankje en korte olympische halter
voor terug gehaald, dit alles in bijna nieuwstaat.

In de sportschool hebben we de nieuwe variant van de technogym multistation staan
en deze voelt lang niet zo zwaar aan als de oude variant, is wel een factor 1,5.
Plus moet het ook mogelijk zijn om de stack aan de andere kant te koppelen zodat je uiteindelijk op 160 kg
uit kan komen, moet dit alleen nog even testen.
 
Dat pulley ding ken ik wel. Daar moet je mee uitkijken, staat niet echt stabiel.
Kun je niet iets maken zodat je 2 blokken met gewicht eraan kunt hangen? Gruwelijke shizzle heb je man. Die bankjes die je hebt ken ik van me oude gym, onverwoesbaar spul.
 
Dat pulley ding ken ik wel. Daar moet je mee uitkijken, staat niet echt stabiel.
Kun je niet iets maken zodat je 2 blokken met gewicht eraan kunt hangen? Gruwelijke shizzle heb je man. Die bankjes die je hebt ken ik van me oude gym, onverwoesbaar spul.

Tegen de stabiliteit bedoel je? die 2 blokken met gewicht? Heb al gemerkt dat hij niet super stabiel is
als je met veel kracht tekeer gaat. Voordeel is dat het plafond laag is daar dus kan er 2 houten
blokken tussen zetten waardoor hij op zijn plek blijft.

Heb er net een bankje van verkocht aan Raoul Duke, de ander gaat naar g-men en houd er zelf
eentje over :)
 
Nee voor de stabiliteit maakt het niet uit, maar dacht dan kun je hem nog wat zwaarder maken. Das wel handig opgelost met die houten balken :)
 
@slater,foto's werken niet,probeer tinypic eens. ;)
 
nou ik krijg het gvd niet voor elkaar om plaatjes in mijn post te krijgen:S
heeft iemand misshcien een site, want ik wil graag mijn home made home gym laten zien aan jullie
 
Laatst bewerkt:
hier mijn home made homegym:cool:


2uff2ig.jpg


home made bench

20qgodk.jpg


wederom

qxlx8l.jpg


t bar row, hoop dat je het een beetje kan zien

2q3vo1i.jpg


home made farmers, kan ze tot 120 kg maken nu

311l8xx.jpg


pinch blokke, breedte 6 cm grippers #1 #2 #2,5

1z4vn2q.jpg


de dip:cool:

23jstnm.jpg


home made gewichten rack


heb zon 280 kg aan gewichten, ez stang, lange en korte baar, barbarian dip gordel, kan ook chinnen (heb ik ook iets op verzonnen)

ben begonnen met een sven bankje (kennen jullie wel denk ik), ik was dat gammele ding zo zat dat ik zelf is in elkaar gezet heb,, en dit is het resultaat ervan, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:P

oja kosten bedragen € 0,-:cool:
 
thanks van dammage en paraman, die site werkt veeel beter!!
ben benieuwd wat jullie ervan vinden
 
ziet er goed uit

vooral die t-bar en dip
 
thanks para man, jou home gym ziet er ook zeer netjes uit moet ik nog ff zeggen, heb hem ook voorbij zien komen
 
2 woorden: wreed nice ;)

wou dat ik zo'n dingen maken kon :o
 
Back
Naar boven