MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Neen, 50kg.
Je gaat bvb 1m trekken met een kracht van 50kg (50*9.81N) met als resultaat dat de 100kg (100*9.81N) 0.5m verplaatst.
 
Even een vraag voor de mensen die wat beter hebben opgelet bij natuurkunde:

wanneer ik aan het uiteinde van de ene katrol trek, is de weerstand dan nog steeds 100kg?

34kzl.jpg


:o

wil een latpulley + row maken
Als die katrol met 100kg de enige is die niet vastzit, dan wordt de belasting idd gehalveerd, zoals koef zegt.
 
Kan je niet gewoon beter 1 kabel aan die 100 kg vastmaken en dan een karabijnhaak
ertussen zodat je hem kan vast zetten aan, of de pulley of de row.
 
@ Marsel
Ik geloof dat als je aan de kabel trekt je aan bijde kanten 100 KG 'hebt'.
Als dit niet klopt moet ik toch maar eens gaan leren voor mijn pw volgende week. :D

On Topic:
Ik zag het powerrack van Diogeness22 op pagina 105 geloof ik, heeft iemand een bouwtekening daarvan? Ik heb hem al een mailtje gestuurd..
 
@ Marsel
Ik geloof dat als je aan de kabel trekt je aan bijde kanten 100 KG 'hebt'.
Als dit niet klopt moet ik toch maar eens gaan leren voor mijn pw volgende week. :D

3 mensen die voor jou reageren en jij komt met zo'n antwoord? :rolleyes:
 
hahaha oke, laat maar, heb een ander systeem bedacht. alsnog bedankt
 
en leg press al af m@rcel?
ik ben zelf ook weer aan het bouwen geweest.
heb deze nagemaakt

6igmmf.jpg
 
nee heb die halve legpress niet eens afgemaakt, heb em op zolder gegooid :D

een t-bar row is wel relaxed he :D
 
Zo'n chest supported row zou ik ook wel kunnen gebruiken. Helaas geen plaats meer voor.
 
hij is nie helemaal hetzelfde hat nie zo veel zin meer om hem perfect te maken maar hij werkt iig goed:D

6gzyo8.jpg

2jb74f8.jpg
 
het ijzer heeft me ongeveer 100 euro gekost ben er 1 dag mee bezig geweest het lassen en slijpen en nog een paar uur om hem te verven
nu ga ik binnekort nog een rek maken voor mijn dumbbells en schijven en dan is het wel af :D
 
Het is moeilijk te zien op de foto van jouw t-bar row maar hoe heb je er voor gezorgd dat die stang kan draaien, zodat je hem uit de steun kan lichten en terwijl ook op en neer kan bewegen? :)
 
hier iets betere foto
o5117m.jpg


en hier van het schanier punt kan dus een van links naar rechts en naar boven en beneden
316689x.jpg


werkt perfect zo :D
 
Back
Naar boven