MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net klaar met mijn homegym, het enige wat ontbreekt zijn grote gewichten. Net 100kg besteld aan rubberen gewichten + een EZ stang, die komen binnenkort binnen :)

t65u28.jpg

Op het plankje staat nu een monitor, op de pc staat een shitload aan lekkere train muziek :D met uiteraard een 5.1 setje

Power rack + bench:
24y2r9d.jpg


Gisteren voor het eerst getraint, is echt heerlijk :) Was er bang voor dat de ruimte wat te klein was, maar is eigenlijk precies goed!

Aan de linkermuur hangt ook nog een lekkere grote spiegel
 
M'n nieuwste aanwinst:
4j73tu.jpg

Kon het niet laten staan. Paartjes van 10 tot 30 kg, de 26 mist op de foto. Kan er even mee vooruit.
 
Is dat toevallig uit Amsterdam weg? Hoorde dat Body Gym west alles heeft weggedaan en een vrouwenfitness is begonnen. Was precies zelfde rek en dumbbells.
 
En hier de mijne dan na de verhuis :) hij is bijna af, nog juist thuis de barbell's ophalen en nog de overige gewichten. Dan een radio in de garage en nog wat posters tegen de muur en ik kan maandag terug beginnen trainen in mijn Home Gym:D

Hier enkele foto's.

2d2ioar.jpg

2eolmc1.jpg

ivicqr.jpg

2nqtidu.jpg


Wat staat er voornamelijk in, 400+kg aan gewichten, power rack, cable cross, verstelbaar bankje, 2x 2.20m Oly. barbell, een set 50mm dumbbells, 50mm curl barbell. 4meter spiegel,...
 
lekkere homegym peter.
 
Ziet er goed uit man binnenkort ook is pics posten.
 
gvd wat een fijne home gyms hebben sommige:eek:
 
Thanks, ik had geen ruimte meer voor mijn bed dus kreeg mijn home gym toch hogere prioriteit. Dus dan maar een matras op de grond.

Die matras moet u bed voorstellen?
Het is allemaal nice als je thuis kan trainen, maar om nu je bed ervoor gaan op te geven... Je hebt amper plaats in dat kamertje. Dan verkies ik toch een gym ze ;) Niet te vergeten dat je eens niemand kan uitnodigen om je kamer omdat het er zo bij ligt. Wrschlk hebt gij geen lief en ik hoop ook dat je ze nooit moet meenemen naar zo een kamer... :D
 
Die matras moet u bed voorstellen?
Het is allemaal nice als je thuis kan trainen, maar om nu je bed ervoor gaan op te geven... Je hebt amper plaats in dat kamertje. Dan verkies ik toch een gym ze ;) Niet te vergeten dat je eens niemand kan uitnodigen om je kamer omdat het er zo bij ligt. Wrschlk hebt gij geen lief en ik hoop ook dat je ze nooit moet meenemen naar zo een kamer... :D
Ik ben ook nog lid bij een gym. Maar goed ik was eerst van plan mijn bed op m'n cage te zetten :D. Maar toch maar gekozen voor een matras bij het raam.
 
Merci voor de positieve reactie's! straks de posters omhoog hangen en de laatste dingen klaar maken.
 
dit is onze home gym (of toch bijna hij is nog niet volledig af)
we hebben ook nog 185 kg aan schijven en verschillende bar's(maar die zie je hier niet als hij klaar is breng ik nog wel eens en update van onze gym)


de ruimte word ook nog veranderd wanneer we verhuizen (over 2 maand)
en mss nog wel een extra toestel er bij :rolleyes:

IMG_0190.jpg
 
dit is onze home gym (of toch bijna hij is nog niet volledig af)
we hebben ook nog 185 kg aan schijven en verschillende bar's(maar die zie je hier niet als hij klaar is breng ik nog wel eens en update van onze gym)
zeg maar wat je er van vind
 
Laatst bewerkt:
Net klaar met mijn homegym, het enige wat ontbreekt zijn grote gewichten. Net 100kg besteld aan rubberen gewichten + een EZ stang, die komen binnenkort binnen :)

t65u28.jpg

Op het plankje staat nu een monitor, op de pc staat een shitload aan lekkere train muziek :D met uiteraard een 5.1 setje

Power rack + bench:
24y2r9d.jpg


Gisteren voor het eerst getraint, is echt heerlijk :) Was er bang voor dat de ruimte wat te klein was, maar is eigenlijk precies goed!

Aan de linkermuur hangt ook nog een lekkere grote spiegel

lekkere homegym man.
Mag ik weten welk bankje je daar staan hebt?
Ben naar net hetzelfde op zoek, naar vooral een bankje om ook je benen nog mee te kunnen trainen. en dat ik er dan nog mee kan curlen is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen;)
 
Back
Naar boven