MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jeeeez elke keer ik dit topic open stik ik van de jaloezie. Nog een paar jaartjes wachten voor ik er zelf eentje kan inrichten :(

Dit is ook mijn favoriete topic :D evenals FS
 
voor de geintresserde

Mijn homegym staat te koop in het verkooptopic.......

Foto's staan erbij.......

Gr.
 
Wat zouden jullie liever hebben;

- los apparaat high/low pulley

- high/low pulley vast aan een powerrack

??? :D

p.s. heb ruimte genoeg

losse pulley.
Stel dat je binnen x aantal jaar een nieuw powerrack wilt kopen, dan moet je ook direct een nieuwe pulley kopen.

tevens is de losse variant ook makkelijker om te verkopen
 
idd zou voor de losse gaan!
heb zelf nog een paar opberg rekken tekoop staan voor schijven en dumbbells iemand interesse??

124abv4.jpg
 
Laatst bewerkt:
idd zou voor de losse gaan!
heb zelf nog een paar opberg rekken tekoop staan voor schijven en dumbbells iemand interesse??
is dromenland in het verre nederland?
 
@calibre: mooi spul!
Welk hout heb je gebruikt?
En die matten, zijn dat van die matten uit de hubo?

Tussen de rubberen matten bovenaan ligt er multiplex hout. Dit is 10cm dik. Daaronder liggen 2 grote goedkopere platen.

Matjes komen van makro, 5cm dik maar moest wel 2 lagen leggen want 1 dempt te weinig schokken.

Zelf met deze constructie daveren de borden van mijn grootvaders keuken en ik train in een aangebouwd magazijn.
 
lekkere homegym man.
Mag ik weten welk bankje je daar staan hebt?
Ben naar net hetzelfde op zoek, naar vooral een bankje om ook je benen nog mee te kunnen trainen. en dat ik er dan nog mee kan curlen is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen;)

Hey, ik zie je reactie nu pas. Ik ga thuis even in het boekje kijken welk bankje het precies is ;)
 
+250km van bij mij vandaan :(
 
250+ is idd beetje ver weg :P

ben vandaag bezig geweest aan me nieuwe opberg rekken kreeg er de schijt van dat ik iedere keer met me poten tegen me gewichten aan liep haha
hoef ze alleen nog maar af te lasse en verven

zyhctv.jpg

2u7ahb4.jpg
 
Laatst bewerkt:
@vergil; nice, maar zou persoonlijk dat tweede rack anders maken qua pinnen, nu het nog kan. niet verticaal maar horizontaal, zou dan ook zes pinnen maken ipv vier (twee naast elkaar, drie onder elkaar).

je hebt zeker ook een vloeistof gekoelde afkortzaag en een MIG lasapparaat tot je beschikking ? :P welke maat vierkante koker heb je gebruikt?
 
2de rack kunnen de pinnen nie horizontaal want dan zit het in de weg met benchen heb maar heel weinig plek daar jammer genoeg. meer pinnen zijn nie nodig hoef er namelijk alleen maar 20 / 10 / 5 kg gewichten op kwijt :D

haha heb alleen een MIG lasapperaat wou dat ik ok een afkortzaag had dan zou het helemaal makkelijk zijn heb dit allemaal met een ijzerzaag op maat gezaagd had geen zin op met de slijptol aan de gang te gaan koker is 50x50x2 dus ben je zo doorheen met een ijzerzaag :D
 
wil ook kunnen lassen gvd :(
 
is 30 mm geen idee waar ik die gekocht heb is alweer bijna 4 jaar geleden
 
haha mijn geheuge slaat alleen belangrijke dingen op:D
 
Back
Naar boven