MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Met banden train je bepaalde punten van je bench, beneden heb je weinig weerstand van de band, maar bovenin moet je harder je best doen omdat
de band dan strakker staat. Je kan ook andersom de banden laten werken zodat je het onderin moeilijker hebt. Zelfde voor chains, beneden liggen ze voor een groot deel op de grond, als je uitstoot komen ze van de grond, dus bovenin heb je het zwaarste gewicht. Hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Hoe zorg je met bands dat de beweging onderaan zwaarder is dan bovenaan ???
 
Met banden train je bepaalde punten van je bench, beneden heb je weinig weerstand van de band, maar bovenin moet je harder je best doen omdat
de band dan strakker staat. Je kan ook andersom de banden laten werken zodat je het onderin moeilijker hebt. Zelfde voor chains, beneden liggen ze voor een groot deel op de grond, als je uitstoot komen ze van de grond, dus bovenin heb je het zwaarste gewicht. Hoop dat dit een beetje duidelijk is.
:roflol: :roflol:
 
dit is mijn homegym, nog niet volledig af, maar toch al mooi begin

P190809_17.19_[01].jpg


P190809_13.20.jpg
 
Ziet er goed uit bro. :) Vanwaar de keuze voor een smith machine? Puur voor de veiligheid?
 
eerst dacht ik...woo nice en compleet, maar daarna zie ik een Smith, hmm toch jammer
 
tr

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

train vaak alleen, als je niemand hebt om te spotten, dan is het wel moeilijk om echt zwaar te gaan. Vandaar Smith machine genomen.
 
Owja, niet aan gedacht.
Zal het zo meteen es proberen, bedankt voor de tip :)
 
Owja, niet aan gedacht.
Zal het zo meteen es proberen, bedankt voor de tip :)

Gewoon je bench misschien niet locken? Zoals een bodybuilder z'n bench press doet om meer druk op de borst te zetten. (halve bench press eigenlijk)
 
nog wat 50mm schijfjes kunnen overnemen van "bruceleroy"
kan ik weer verder :cool:

03092009037.jpg
 
Zijn flink wat schijven! 120kg aan schijven, wat kostte dat? :p
 
Zijn flink wat schijven! 120kg aan schijven, wat kostte dat? :p

doe een gok:)

heb nu ongeveer 250kg aan 50 mm maar ook nog zo'n 250 aan 30mm (zie standaard met schijven op de foto) die zijn eventueel ter overname incl de standaard. misschien iemand geïnterresseerd??
 
doe een gok:)

heb nu ongeveer 250kg aan 50 mm maar ook nog zo'n 250 aan 30mm (zie standaard met schijven op de foto) die zijn eventueel ter overname incl de standaard. misschien iemand geïnterresseerd??

Ik gok op een euro of 100?
 
Ik gok op een euro of 100?

euro de kilo, hij had ook nog een topic op forum van die 4 schijven sets.
geen slechte prijs denk ik en om een tientje kun je altijd wel blijven zeuren maarja denk dat ik er wel goed aangedaan heb.
 
euro de kilo, hij had ook nog een topic op forum van die 4 schijven sets.
geen slechte prijs denk ik en om een tientje kun je altijd wel blijven zeuren maarja denk dat ik er wel goed aangedaan heb.

120 is zekers goedkoop! Volgens mij kost een nieuwe schijf van 20kg alleen al 40 euro.
 
120 is zekers goedkoop! Volgens mij kost een nieuwe schijf van 20kg alleen al 40 euro.

ja daarom, rubber gripper en kwamen oorspronkelijk ook uit een sportschool, dus hufter proof is het wel. :cool:

moet alleen nog een bar van 220 zien te regelen met wat squat staanders los trainen blijft ook altijd lekker :D
 
ja daarom, rubber gripper en kwamen oorspronkelijk ook uit een sportschool, dus hufter proof is het wel. :cool:

moet alleen nog een bar van 220 zien te regelen met wat squat staanders los trainen blijft ook altijd lekker :D

220 qua lengte of qua houdbaarheid van gewicht?
Probeer wat bij Fitness-seller te vinden?
 
Que lengte natuurlijk. 220 belastbaar voor een olympische stang zou hetzelfde zijn als waterdicht tot 10m voor een kermishorloge. Als je in de regen loopt is ie stuk.
 
Que lengte natuurlijk. 220 belastbaar voor een olympische stang zou hetzelfde zijn als waterdicht tot 10m voor een kermishorloge. Als je in de regen loopt is ie stuk.

Je weet maar nooit. :roflol:
Je hebt volgens mij stangen die slechts tot 250kg belastbaar zijn maar ook tot 700kg. :p
 
Back
Naar boven