Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Goh daar vraag je me wat. Ik heb steeds beetje bij beetje spul gekocht. Je moet gewoon beetje goed op marktplaats letten eigenlijk. Producten als schijven ga ik bijvoorbeeld niet nieuw kopen, dat gaat je echt een vermogen kosten. Heb je een homegym of ga je er één beginnen? Wil t wel zien als je hebt :D.

Ik had voor 425,- de powerrack van bodycraft met 140 kg rubber plated setje en de latpully erin. Nieuw kost dat wel wat meer.

Ik ben nog niet van plan een gym te beginnen, pas als ik me eigen stekkie heb wat rond me 23e ofzo zal zijn. :roflol:
Maar ik ga even sparen want wil alles nieuw hebben en even dik uitbreiden. (powerrack, stang die tot 700kg belastbaar is, dumbbells t/m 60kg, 500kg ofzo aan schijven etc etc.. :p)
 
Wat heb je nu thuis liggen dan?
 
Goh daar vraag je me wat. Ik heb steeds beetje bij beetje spul gekocht. Je moet gewoon beetje goed op marktplaats letten eigenlijk. Producten als schijven ga ik bijvoorbeeld niet nieuw kopen, dat gaat je echt een vermogen kosten. Heb je een homegym of ga je er één beginnen? Wil t wel zien als je hebt :D.

Ik had voor 425,- de powerrack van bodycraft met 140 kg rubber plated setje en de latpully erin. Nieuw kost dat wel wat meer.

Aha. Mijn spul was weer niet goed genoeg he :P :D

Hoe is je progressie in de tussentijd gegaan? Ik zie dat je behoorlijk aan het handelen bent op internet, heb je nog wel tijd om te trainen :P
 
Aha. Mijn spul was weer niet goed genoeg he :P :D

Hoe is je progressie in de tussentijd gegaan? Ik zie dat je behoorlijk aan het handelen bent op internet, heb je nog wel tijd om te trainen :P

Mijn kamer was helaas te klein om meerdere apparatuur op te stellen. Dus heb voor hetzelfde gekozen als jij. Heb powerrack gister voor het eerst gebruikt en ben zeer tevreden! Bankje en 30 mm spul de deur uit gedaan. Spullen als PS3 etc. de deur uit gedaan, en meteen ander spul gehaald!

Zit nog te twijfelen tussen de schema's welke ik wil gebruiken denk aan vier daagse split. Wat doe jij?

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

En oja, hoe bevalt die barbarian latpully eigenlijk?
 
Mijn kamer was helaas te klein om meerdere apparatuur op te stellen. Dus heb voor hetzelfde gekozen als jij. Heb powerrack gister voor het eerst gebruikt en ben zeer tevreden! Bankje en 30 mm spul de deur uit gedaan. Spullen als PS3 etc. de deur uit gedaan, en meteen ander spul gehaald!

Zit nog te twijfelen tussen de schema's welke ik wil gebruiken denk aan vier daagse split. Wat doe jij?

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

En oja, hoe bevalt die barbarian latpully eigenlijk?

Ik heb nog tot 1 januari dus heb een 5 daagse.

De latpulley bevalt wel. Had er even een probleem mee. Maar heb een nieuwe slede opgestuurd gekregen van Fitness-seller. Dus ik ben weer een tevreden gebruiker :D

Zo een kooi is inderdaad veel beter joh.
Heb je er nog beetje winst op gemaakt dan?
 
Haha winst maken bestaat niet met onze sport, je portomonee gaat er altijd op achteruit. Maar op lange termijn ben je wel voordeliger uit natuurlijk. Ik hoef nu écht niet meer naar de sportschool. Trainen gaat nu echt heerlijk, voordelen wegen zwaarder dan de nadelen.

Ben na lange stop met vooral flink ziek zijn geweest weer aardig aangekomen in ieder geval. Wil met korte tijd weer naar mijn oude gewicht rond 78 kilo en dan weer opbouwen.

Wat gaat het worden vanaf 1 januari?
 
Haha winst maken bestaat niet met onze sport, je portomonee gaat er altijd op achteruit. Maar op lange termijn ben je wel voordeliger uit natuurlijk. Ik hoef nu écht niet meer naar de sportschool. Trainen gaat nu echt heerlijk, voordelen wegen zwaarder dan de nadelen.

Ben na lange stop met vooral flink ziek zijn geweest weer aardig aangekomen in ieder geval. Wil met korte tijd weer naar mijn oude gewicht rond 78 kilo en dan weer opbouwen.

Wat gaat het worden vanaf 1 januari?

cutten :P wordt hard nodig. Zit nu op 20% BF dus.
Voor mijn home gym ga ik nog wat schijven bijhalen (30mm) voor dumbbells. Schiet niet op anders :) Wil nog heel graag een apparaat voor de benen erbij. Dan ben ik aardig compleet.
 
cutten :P wordt hard nodig. Zit nu op 20% BF dus.
Voor mijn home gym ga ik nog wat schijven bijhalen (30mm) voor dumbbells. Schiet niet op anders :P Wil nog heel graag een apparaat voor de benen erbij. Dan ben ik aardig compleet.

Heb je nou eens een keer foto's? :p

Ben benieuwd.
 
Heb je nou eens een keer foto's? :p

Ben benieuwd.

hmm inderdaad. Moet inderdaad ook eens gebeuren. Maar zo heel boeiend is het niet hoor ;) Zal van de week eens kijken of ik paar shots kan maken.
 
Na 8 jaar sportschool had ik dat wel gezien, ivm werktijden en starten met thaiboksen wilde ik trainen wanneer het mij uitkwam, ook tijdens vakantieperioden feestdagen enz. dus 6 jaar geleden begonnen met een homegym op te bouwen.
Momenteel heb ik het volgende spul in huis;

Bank en cable cross van Bodycraft; bevalt heel goed. De achterkant van de bank wordt gebruikt als Squatrek, voorkant uiteraard voor bankdrukken(normaal,in-,decline) en wat extensions, leg-, armcurls.
Buik/onderrug bankje van Weider
Dumbbells van Hoist, de 35kg p/st variant; bevalt maar losse dumbbells zijn prettiger trainen>lees sneller.
220kg aan 50mm gewichten, 60kg 30mm
Bokszak 180cm/80kg, voor het geval ik een les moet missen ivm werk.
Als het meezit wordt de gym vanavond uitgebreid met een Lat/lowpully..*edit, zie nieuwe foto..*
Het is lang geleden dat ik een latpully gebruikt heb, maar deze voelt een stuk zwaarder dan wat ik me kan herinneren van de sportschool en veel zwaarder dan latpully's op de cable cross; weinig katrol-verlichting dus.
(Voor de oplettenden; het roze matje is van mijn vriendin:D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie gym, mijn barbarian lat pully ziet er anders uit dan die van jou is die van jou een oud of nieuw model?
 
Dit is het voorlaatste model, geen idee of er daarvoor nog andere Barbarian latpully's zijn gemaakt..De nieuwste heeft een hoekige traanplaat voetsteun ipv de ronde steunen op die van mij.
 
AAARGH! We krijgen weer leuk speelgoed te zien! ziet er goed uit!
Mooie pic van Schwarzie aan de muur en dat cassettebandje maakt het helemaal OldSkool.
Top man!
 
Dit is wat ik staan heb + hometrainer, zonnebank en wat handgewichten die uitgeleend zijn.
Deze werd niet meer gebruikt nadat we 5-6 jaar geleden een overstroming hadden in de kelder en zoals je op de foto kan zien dz onderkant van wat toestellen en de gewichten verroest zijn we hebben er al het tapijt moeten uittrekken

Nu denk ik er toch aan om deze terug op te knappen en deze voor de eerste keer zelf te gebruiken (ben 21 jaar)
kleine test gedaan: kan 10*40(+ gewicht van bar) benchpressen en enkele keren 60 onopgewarmd :p kweet niet of dit een goed begin is of niet

anyway have fun


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ruimte is zeer mooi. Is het niet mogelijk om geld te vangen voor de schade?
 
Ruimte is zeer mooi. Is het niet mogelijk om geld te vangen voor de schade?

Ik denk het niet was namelijk door het falen van de dompelpomp die zich ook in de kelder bevind en het is ook al zo veel jaren geleden maar wat schuren en een likje verf kan wonderen doen denk ik

en de toestellen zijn ook 20 jaar oud maar in vrij goede staat van werking
 
Laatst bewerkt:
Update homegym

Het duurde even maar hierbij een aantal nieuwe foto's van mijn homegym:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D
 
erg nice erikje, ziet er goed uit.
 
Back
Naar boven