XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lijkt me vrij pijnlijk :p

@ Hermaniak, gebruik jij die steunen als safetypins (of hoe dat ook heet) voor squats en benchpresses? hoeveel kunnen ze houden?

Niet voor squats, daar zitten ze te laag voor imo. BP kan wel, maar doe ik ook niet ivm wat krappe ruimte. Ik heb er 120kg op laten stuiteren en het gaf geen krimp. Heb er trouwens ook eens op gedipt, hoogste puntje, nog steeds geen krimp. Het blijft natuurlijk wel riskant.

Ik denk dat je geen weinig dumbbellsetjes tot 30kg kan vinden voor de prijs waar ik het voor gekocht heb. Kon het rek dus niet laten staan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet voor squats, daar zitten ze te laag voor imo. BP kan wel, maar doe ik ook niet ivm wat krappe ruimte. Ik heb er 120kg op laten stuiteren en het gaf geen krimp. Heb er trouwens ook eens op gedipt, hoogste puntje, nog steeds geen krimp. Het blijft natuurlijk wel riskant.

Ik denk dat je geen weinig dumbbellsetjes tot 30kg kan vinden voor de prijs waar ik het voor gekocht heb. Kon het rek dus niet laten staan ;)
bedankt ze zijn dus wel vrij stevig, 120kg moet meer dan genoeg zijn voor mij :)
maar tot hoe laag gaan ze dan ongeveer? en hoe doe jij je squats dan?

en als je er niet mee bencht( en squat) waarvoor heb je em dan eigenlijk?:p
 
Laatst bewerkt:
bedankt ze zijn dus wel vrij stevig, 120kg moet meer dan genoeg zijn voor mij :)
maar tot hoe laag gaan ze dan ongeveer? en hoe doe jij je squats dan?

en als je er niet mee bencht( en squat) waarvoor heb je em dan eigenlijk?:p

Hehe nee ik bench en squat er wel mee, maar door de krappe ruimte heb ik geen 2.20 stang waardoor ik de "spotters" met me elleboog aantik wanneer de steunen dicht bij elkaar staan. Ik heb eerlijk gezegd de spotters nooit echt opgemeten hoe hoog of laag ze gaan, maar ze kunnen ongeveer tot je knie (bij mij dan) op het laagst (wanneer ze dus ondersteuning geven), je kan ze ook tot de bodem laten zakken maar dan hebben ze geen nut.

Op de site van helisports staat trouwens:
Maximaal belastbaar gewicht150 kg
;) ik zou er niet overheen gaan.
 
Hehe nee ik bench en squat er wel mee, maar door de krappe ruimte heb ik geen 2.20 stang waardoor ik de "spotters" met me elleboog aantik wanneer de steunen dicht bij elkaar staan. Ik heb eerlijk gezegd de spotters nooit echt opgemeten hoe hoog of laag ze gaan, maar ze kunnen ongeveer tot je knie (bij mij dan) op het laagst (wanneer ze dus ondersteuning geven), je kan ze ook tot de bodem laten zakken maar dan hebben ze geen nut.

Op de site van helisports staat trouwens:
Maximaal belastbaar gewicht150 kg
;) ik zou er niet overheen gaan.
ah bedankt voor je reactie, van de stang is wel goed om te weten want ik wilde gewoon de goedkoopste nemen:p (30mm).

150 max is denk ik wel meer dan genoeg voor mij, maar ik kijk toch nog ff verder.(barbarian is tot 400 kg zie ik net!)
(ik wil eigenlijk gewoon de basis dingen zoals squats en bench shoulder presses en deadlifts rows etc, gewoon goed uit kunnen voeren, mijn gym heeft namelijk geen squatrack o.i.d dus ben van plan om dus een kleine en vooral niet al te dure homegym te maken.)
 
Laatst bewerkt:
150kg is gay as hell! Koop gewoon meteen goed spul. Dan hoef je nooit weer;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb inmiddels zelfs al mijn rubberen schijfjes onder handen genomen en een poetsbeurt gegeven.

Ondertussen ook al mijn T-bar row adaptor ontvangen en gemonteerd.
 
die schijven hebben wij in de sportschool ook:P
 
Heb inmiddels zelfs al mijn rubberen schijfjes onder handen genomen en een poetsbeurt gegeven.

Ondertussen ook al mijn T-bar row adaptor ontvangen en gemonteerd.
mooie gym ,meer heb je niet nodig!
behalve misschien een muziekinstallatie of iets
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb inmiddels zelfs al mijn rubberen schijfjes onder handen genomen en een poetsbeurt gegeven.

Ondertussen ook al mijn T-bar row adaptor ontvangen en gemonteerd.

welke leggpress is dat? (bodycraft?) en hoe bevalt die?
 
watvoor plant is dat:P?

wou dat we die in mijn sportschool hadden.. nice
 
welke leggpress is dat? (bodycraft?) en hoe bevalt die?

http://www.simpleproducts.de/produc...dy-solid-glph1100-leg-press-/-hack-squat.html

Dit is 'm. Er zit Calf Press op ook.

Ik vind hem heerlijk! Is gewoon oerdegelijk materiaal.

Was 34€ verzending naar België. Viel dus héél goed mee qua prijs.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

watvoor plant is dat:P?

wou dat we die in mijn sportschool hadden.. nice

Moet ooit nog eens op't containerpark geraken :D
 
Hier een Update van mijn homegym ,heb nu alles wat ik wilde.
120kg 50mm rubber gripper schijven
Olympische halter 220cm
Olympische curlstang
Set verstelbare dumbbells tot max 32 kg
Marcy vestelbare bank met legcurl en bicepbord
kroon press rack (zelf aangepast zodat ze niet achterover kunnen vallen en je de bar niet over de catches kan gooien)
Pull up stang (zelfgemaakt)
Tbar voor me Olympische halter (zelfgemaakt)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hier een Update van mijn homegym ,heb nu alles wat ik wilde.

Olympische halter 220cm
Olympische curlstang
Set verstelbare dumbbells tot max 32 kg
Marcy vestelbare bank met legcurl en bicepbord
kroon press rack (zelf aangepast zodat ze niet achterover kunnen vallen en je de bar niet over de catches kan gooien)
Pull up stang (zelfgemaakt)
Tbar voor me Olympische halter (zelfgemaakt)
mooi aanpassing van dat press rack, zitten die dingen ook vast aan de muur of zijn het alleen steunen?
 
Zijn alleen steunen(aan de muur vast zou kunnen maar heeft volgends mij verder geen toegevoegde waarde) ,ze zijn in lengte verstelbaar , met squaten zet ik het rack verder van de muur af.
 
http://www.simpleproducts.de/produc...dy-solid-glph1100-leg-press-/-hack-squat.html

Dit is 'm. Er zit Calf Press op ook.

Ik vind hem heerlijk! Is gewoon oerdegelijk materiaal.

Was 34€ verzending naar België. Viel dus héél goed mee qua prijs.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------


dacht al dat het die was;) ook mooie prijs idd.
zit er ook aan te denken... die van fitness seller ziet er toch iets minder uit naar mijn mening.. deze lijkt ook zwaarder uitgevoerd...
plaat voor je voeten bij legpress is ook mooier/en meer ruimte
 
Zijn alleen steunen(aan de muur vast zou kunnen maar heeft volgends mij verder geen toegevoegde waarde) ,ze zijn in lengte verstelbaar , met squaten zet ik het rack verder van de muur af.
ok handig, heb je die steunen zelf gemaakt en of kant en klaar gekocht?
en hoe heb je de catches groter gemaakt?
 
ok handig, heb je die steunen zelf gemaakt en of kant en klaar gekocht?
en hoe heb je de catches groter gemaakt?
Zelf gemaakt en die catches heb ik gewoon een stuk strip op gelast daarna en de rode menie gespoten ,als ik tijd heb moet alles nog een x zwart.
 
Back
Naar boven