Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Homemade fat grips, dip attachment, wrist roller etc
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zelf gemaakte blast straps (moet wel zeggen dat die kettingen niet geweldig voelen tegen de armen => vind hier nog wel iets op)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tire sled, bulgarian bag, links achter kettingen en dumbbell voor kroc rows.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is inderdaad voor bands aan te bevestigen, maar kan evengoed als spotter gebruikt worden (floor press) want het is best wel stevig.
Thx


Was toen ik iets uit testte met men bands omdat de baar daar ook grip had om de (nieuwe) bands (nog) niet te beschadigen en heb het er nog altijd niet afgehaald :o
Zit zelfs nog een stuk jeans stof onder, omdat die tape zo aan de baar plakt anders.

Thx


Thx
aardig wat materiaal 515,vooral die 2 dumbbells daar,wat wegen die,en waar haal je dat?of heb je ze laten maken?was nog beter geweest als het een dik handvat was:)
 
waar heb je die ijzeren schijven vandaan?
 
aardig wat materiaal 515,vooral die 2 dumbbells daar,wat wegen die,en waar haal je dat?of heb je ze laten maken?was nog beter geweest als het een dik handvat was:)

Inderdaad, het is nog bij aangevuld sinds gisteren met een SSQ baar en Cambered baar.
Swiss baar en Fat baar volgen nog (waarschijnlijk zaterdag).


Die grijze/zilvere dumbbells bedoel je?

Die zijn zo gekocht (2e hands).
 
.....jammergenoeg geen ruimte voor een cage die veel mensen hier hebben.


Mooie topic,was op een Amerikaans forum daar hadden ze ook de topic 'show your home gym'.

Zoveel mooi fotomateriaal,en dan heb ik het er niet over wie de duurste home gym heeft maar dat er ook met heel primitief materiaal hard getraind wordt.

Heb nu een Hyves gemaakt -Oldschool Home Training-wie het leuk vind om lid te worden kan zich aanmelden.

Alle foto's zijn van internet afgehaald,mocht toevallig jouw homegym er ook bij staan en je hebt er bezwaar tegen dan wordt de foto uiteraard onmiddelijk verwijderd
















.
 
Laatst bewerkt:
kan die hyves niet vinden hoor?
 
je hebt ouwe pics van mijn homegym geupload ;) staan als het goed is ok nieuwe hier in dit topic
(354.jpg , 355.jpg , 337.jpg , 339.jpg)
 
je hebt ouwe pics van mijn homegym geupload ;) staan als het goed is ok nieuwe hier in dit topic
(354.jpg , 355.jpg , 337.jpg , 339.jpg)

:duh: ga ik toch nog eens kijken,maar er staan inmiddels meer dan 3000 posts hier dus dat wordt even zoeken:zweet:
 
Inderdaad, het is nog bij aangevuld sinds gisteren met een SSQ baar en Cambered baar.
Swiss baar en Fat baar volgen nog (waarschijnlijk zaterdag).

Bij Watson toch? Heb je niet gelijk het leg bar pakket o.i.d. genomen ? (SSB, CB, Hex Bar)
 
Bij Watson toch? Heb je niet gelijk het leg bar pakket o.i.d. genomen ? (SSB, CB, Hex Bar)

wat is watson?

edit: is het [Link niet meer beschikbaar]
damn that shit is pricy
 
Al een tijdje niet meer gepost, wel nog geregeld meegelezen op dbb, maar sommige leden zullen me nog wel kennen. Had vroeger thuis een homegym. Maar heb intussen al een dik jaar een vriendin en aangezien ik 6 op 7 ofzo toch bij haar zit, daar een miniversie van mijn gym gemaakt :-)

zixe28.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15f65b8.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15hhdlu.jpg
 
Heerlijke homegym!

Waar haal je die posters?
 
wow als dat je mini versie is:P

ben ik wel benieuwd naar de grote versie
 
wow als dat je mini versie is:P

ben ik wel benieuwd naar de grote versie

foto's van vorige staan ook nog ergens in dit topic. Weet niet meer juist welke pagina. Had er o.a. nog een cable row en leg extension, olympic bench en stone platform in staan. Maar staat nog bij me thuis. Bij vriendin is wat minder plaats op dit moment. Train meestal toch in de gym, dus dit is een back-up voor ons, voor tijden dat we niet in de gym geraken enz. En zo worden de kids van mn vriendin misschien ook gebeten door het ijzervirus... :D
 
foto's van vorige staan ook nog ergens in dit topic. Weet niet meer juist welke pagina. Had er o.a. nog een cable row en leg extension, olympic bench en stone platform in staan. Maar staat nog bij me thuis. Bij vriendin is wat minder plaats op dit moment. Train meestal toch in de gym, dus dit is een back-up voor ons, voor tijden dat we niet in de gym geraken enz. En zo worden de kids van mn vriendin misschien ook gebeten door het ijzervirus... :D
dat is zeker chill...:D
 
Back
Naar boven