MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

mooi! basic maar meer heb je toch niet nodig! Ik heb ook maar alleen een cage hoor :) Die oly dumbbell handles ben je zo kwijt! daar is heel veel vraag naar op dit forum ;)
 
Tnx, ja ik zou graag nog wat andere dingen erbij willen hebben, maargoed, ik heb geen ruimte meer, als ik een huis heb ipv een appartement, dan kan er nog wat bij gheghe,

Ipv van een vaste lat pully een losse etc , maar dat zijn luxe problemen ;) Ik kan bijna alles doen, zit wel goed zo.
 
zeer mooi
liet mijn budget het toe, had ik ook zo'n homegym :p
 
Homegyms

Mooie homegyms allemaal hier.

Ik heb zelf een squatrack gemaakt met een ingebouwd verstelbaar geleidingssysyeem waar je mee kan bankdrukken,presses,en zwaar shrugs kan trainen.

En ook heb ik een Latpulley gemaakt, de stalen platen heb ik van iemand gehad.

Ook nog een triceps trainer zelf gemaakt uit ovale RVS buis. met schijfopname voor 50 mm schijven.

Leve de Buislaser waar ik werkzaam mee ben (en mijn baas is totaal niet moeilijk op dit gebied):)

DSCN0607.jpg


DSCN0610.jpg


DSCN0609.jpg


DSCN0608.jpg


DSCN0606.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi! basic maar meer heb je toch niet nodig! Ik heb ook maar alleen een cage hoor :) Die oly dumbbell handles ben je zo kwijt! daar is heel veel vraag naar op dit forum ;)

Klopt, die dingen ben je binnen een dag kwijt!

OT, mooie ruimte, zelf zou ik je rack recht zetten en een spiegel er tegenover!

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 23:19 ----------

Mooie homegyms allemaal hier.

Ik heb zelf een squatrack gemaakt met een ingebouwd verstelbaar geleidingssysyeem waar je mee kan bankdrukken,presses,en zwaar shrugs kan trainen.

En ook heb ik een Latpulley gemaakt, de stalen platen heb ik van iemand gehad.

Ook nog een triceps trainer zelf gemaakt uit ovale RVS buis. met schijfopname voor 50 mm schijven.

Leve de Buislaser waar ik werkzaam mee ben (en mijn baas is totaal niet moeilijk op dit gebied):)

Mooi gedaan kerel!
 
^ Mooie hardcore ruimte heb je daar man!! Moet erg motiverend zijn om op zo'n plek te trainen met allemaal gelijkdenkende mensen itt de gemiddelde gym :)
 
zie laatste post logje :)
 
Oke al lang geleden een keer aangegeven dat ik eens een filmpje zou maken van mijn hok aka RawPowerBaarn. Bij deze iedereen die eens wil komen trainen is welkom:

http://www.youtube.com/watch?v=611nEKp1Ia8

Paradijs!

Gijs, als ik op die onderste link klik komt de melding dat de inhoud geblokkeerd is door UMG vanwege auteursrechten claim.
 
Paradijs!

Gijs, als ik op die onderste link klik komt de melding dat de inhoud geblokkeerd is door UMG vanwege auteursrechten claim.

Ja weten we, erg jammer, ik kan het nog wel kijken via het kanaal zelf. Probeer eens naar het RawPowerBaarn kanaal te gaan op youtube. We moeten even een ander liedje eronder zetten.

Eens langskomen?
 
sick shit gijs,ben nog is bij je thuis geweest,in je garage!
Flink vooruit gegaan goed bezig!
 
sick shit gijs,ben nog is bij je thuis geweest,in je garage!
Flink vooruit gegaan goed bezig!

Ja dat weet ik, zou je mss toen ook gaan begeleiden voor YBF weet je nog..
Kom nog eens langs man.

Groet Gijs
 
Ja weten we, erg jammer, ik kan het nog wel kijken via het kanaal zelf. Probeer eens naar het RawPowerBaarn kanaal te gaan op youtube. We moeten even een ander liedje eronder zetten.

Eens langskomen?

Nop, filmpje doet het ook niet via het RPB kanaal, heb me wel best vermaakt met de rest, er staat genoeg op.

Als je het meent van het langskomen... dat lijkt me echt kicken. Is toch een broedplaats voor NL sterkste mannen, alleen dat is al super inspirerend.

Wanneer zou het jou/jullie goed uitkomen dan?
 
Aanstaande za is er weer training vanaf 12u. Als je wilt ben je welkom. De weken daarna moeten we afwachten maar wrs gaan we nog wel even door het is nog goed uit te houden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

17.5 t/m 40 KG Iron and Rubber Hex dumbbells (35 kg missing).
healthstream bench
body solid gun rack
York dip/chin station
30 kg weightvest
7 foot nickel olympic bar
olympic ez curl bar

Set up buiten in Perth, Western Australia.
Gekocht voor zo'n 200 Australische dollars: york tower en weightvest.
De rest van het spul allemaal gratis via werk: Fitness salesman

Op mijn verlanglijst:
-45 kg rubber hex dumbbells.
-Groter dumbbell rack.
 
coole dumbbells zijn dat, doet me altijd een beetje aan the Flintstones denken
 
17.5 t/m 40 KG Iron and Rubber Hex dumbbells (35 kg missing).
healthstream bench
body solid gun rack
York dip/chin station
30 kg weightvest
7 foot nickel olympic bar
olympic ez curl bar

Set up buiten in Perth, Western Australia.
Gekocht voor zo'n 200 Australische dollars: york tower en weightvest.
De rest van het spul allemaal gratis via werk: Fitness salesman

Op mijn verlanglijst:
-45 kg rubber hex dumbbells.
-Groter dumbbell rack.
Wat?! Heb je hier onder de 200,- voor betaald! Lucky you, mooi spul man. Ziet er ook lekker zonnig uit daar ;)
 
Back
Naar boven