Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Matten

Ja, nu bij een deadlift kan ik de barbell gewoon op de houten paletten droppen, gaat geen schade veroorzaken. Maar bij de dumbbells is het iets moeilijker :p. Ik ben nog aan het uitkijken voor matten maar is ook direct zo duur natuurlijk. Maar het komt er zeker aan :D.

Misschien zoals Jonkie19 had gedaan? (enkele posts naar beneden) http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/toon-home-gym-71678/index119.html
Zo ben ik het in de kelder later ook van plan.

Euphorea er zijn genoeg oefeningen waar je gewichten van 2-10kg kan gebruiken. Ook voor warming up zijn deze gewichten goed. Heb het lange tijd met die gewichten gedaan.
 
Misschien zoals Jonkie19 had gedaan? (enkele posts naar beneden) http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/toon-home-gym-71678/index119.html
Zo ben ik het in de kelder later ook van plan.

Euphorea er zijn genoeg oefeningen waar je gewichten van 2-10kg kan gebruiken. Ook voor warming up zijn deze gewichten goed. Heb het lange tijd met die gewichten gedaan.


Ziet er inderdaad wel netjes uit. Ik weet wel niet of ik heel men kelder zou vol leggen of me zou beperken tot de helft. Moet ik natuurlijk eerst nog die matten te koop vinden :p

Nu ik heb nog 2 losse dumbbells liggen dus zou deze eventueel wel kunnen gebruiken als ik wat lager in gewicht zit. Maar ik twijfel of het de moeite loont om de 2-10kg te verkopen ivm de prijs die ik ervoor zou krijgen...
 
Geen overhead presses voor jou :p

Maar wel net spul
 
Geen overhead presses voor jou :p

Maar wel net spul

Als ik zit lukt het wel, staand is het natuurlijk onmogelijk.
Maar als het weer wat beter is ga ik mijn MP gewoon buiten doen:D.
 
Indeling van home gym even aangepast.

De rubberen tegels gaan verwerkt worden in een platform, en de squatstands wil ik vervangen door een (half)cage of zwaar uitgevoerd rack.

25iusxt.jpg

10h1xmv.jpg

hvqdd2.jpg
nice groot magazijn om te trainen man ! ik moet het doen met een ruimte van 5 op 4. toffe heavy gripperkes ook & marshmellowdooske van den aldi ha ha :roflol: (memories)
 
Damn sommige mensen hier hebben echt mooie homegyms zeg :eek: Zal over anderhalve week ofzo ook wel ff een fototje posten van mijn bescheiden homegym :)
 
Hier paar pics van mijn homegym

Schijven:
2x25
4x20
2x15
6x10
3x7.5
6x6
4x5
4x3
15x2.5

nog meer klein spul

20120309_135433.jpg


20120309_135503.jpg


20120309_135633.jpg


20120309_135806.jpg


20120309_135942.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier paar pics van mijn homegym

Schijven:
2x25
4x20
2x15
6x10
3x7.5
6x6
4x5
4x3
15x2.5

nog meer klein spul

Dewalt radio & logo à la "Gold's Gym" doet het hem gewoon :D
Propere homegym!
 
mooi gedaan, wel erg omslachtige (wel mooie) manier om je schijven op te hangen. 1 standaard en ook klaar.
 
Mijn homegym :) Ben aardig blij met wat ik tot nu toe heb

ezk5y8.jpg

2q2mtef.jpg
 
Nette spullen, beetje kleine ruimte nog :D
 
Het past allemaal nog net inderdaad haha :D
 
Dat is een powermark van helisport.nl
 
Eigen muziek draaien lijkt me zalig, wat een k*tmuziek draaien ze als ik train. Gaynummers zoals bouncer ofzo hoor je 4 keer op een avond.

En als er babyboomers zijn draaien ze altijd sixties en seventies en zelfs nederlandstalig.
 
Back
Naar boven