AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe bevalt het trainen in een garage jullie? Zit te er namelijk sterk aan te denken om dat te gaan doen! Heb al gekeken en zal rond de 1000/1200,- materialen hebben (alles 2de hands). Garage kost ongeveer 175,- a 200,- per maand en heeft electra+gas+water.

Wil dit dan met een paar vrienden gaan doen (zeg groepje of 8). Lijkt mij de perfecte oplossing!

Als je plafond hoog genoeg is (i.v.m. overhead) dan is het ideaal
 
Als je plafond hoog genoeg is (i.v.m. overhead) dan is het ideaal

Had het er laatst over met iemand in de gym... Moet inderdaad kijken naar de hoogte ja, lijkt me wel lachen buiten lunges doen enzo :D
En er moet genoeg animo voor zijn en alleen bekende, want mijn idee was dan om 8 sleutels te hebben zodat iedereen gewoon naar binnen kan.
 
Hoe bevalt het trainen in een garage jullie? Zit te er namelijk sterk aan te denken om dat te gaan doen! Heb al gekeken en zal rond de 1000/1200,- materialen hebben (alles 2de hands). Garage kost ongeveer 175,- a 200,- per maand en heeft electra+gas+water.

Wil dit dan met een paar vrienden gaan doen (zeg groepje of 8). Lijkt mij de perfecte oplossing!
:eek: dat zou ik nooit geven voor een garage te huren
 
Dat bedoel ik hahah, huur er hier maar eens 1 naast Amsterdam ;)

Ja ik weet het haha, de prijzen liggen daar veel hoger. Thuis geen ruimte voor een homegym? Een grote schuur afhuren met meerdere mensen zou ook bruut zijn. Alleen een investering dat niet te zuinig is :P
 
Ja ik weet het haha, de prijzen liggen daar veel hoger. Thuis geen ruimte voor een homegym? Een grote schuur afhuren met meerdere mensen zou ook bruut zijn. Alleen een investering dat niet te zuinig is :P

Daarom zal het dus niet veel goedkoper uitvallen hier... Nope thuis word niks nu ;) Hebben we het inderdaad al eens over gehad... Maja dan zit je ook met ontheffingen lijkt me, want dan heb je gewoon een gym waar dagelijks mensen trainen :)
 
Daarom zal het dus niet veel goedkoper uitvallen hier... Nope thuis word niks nu ;) Hebben we het inderdaad al eens over gehad... Maja dan zit je ook met ontheffingen lijkt me, want dan heb je gewoon een gym waar dagelijks mensen trainen :)

Jammer man, ik heb zelf enkel een squatrack, bankje en bar+gewicht.. Soms baal je er wel van dat je niet alles kan doen wat je in de gym wel kan, maar dat moet je op de koop toe nemen. Daar heb je een punt, die kans zit er wel dik in.. :(
 
Ja ik weet het haha, de prijzen liggen daar veel hoger. Thuis geen ruimte voor een homegym? Een grote schuur afhuren met meerdere mensen zou ook bruut zijn. Alleen een investering dat niet te zuinig is :P

Heb zelf ook een flinke homegym maar zou dit nooit samen met andere mensen kopen.. komt alleen maar gezeik van op een gegeven moment.
 
Heb zelf ook een flinke homegym maar zou dit nooit samen met andere mensen kopen.. komt alleen maar gezeik van op een gegeven moment.

Daar is wel kans op, maar als jij het materiaal hebt aangeschaft en de huurder bent op papier zou het wel kunnen. Maar als nog aardig prijzig. Vooral in de omgeving van Amsterdam :p

Ik heb je homegym al eens gezien, mooi spul heb je daar staan. Train je ook niet samen met vrienden/kennissen?
 
Ook eens mijn posten... Ziet er wel niet zo badass uit doordat ik de kleuren en attributen van de kamer heb laten staan (thuiswonend).
http://i35.tinypic.com/b868tx.jpg
http://i33.tinypic.com/oifwom.jpg

Update:

2zexno4.jpg

2rmlf6c.jpg


Achter de legpress staan de latattachments en de attachments van het bankje verstopt.


advies ter harte genomen dat hij nog niet vol genoeg stond:)
 
Hoe bevalt het trainen in een garage jullie? Zit te er namelijk sterk aan te denken om dat te gaan doen! Heb al gekeken en zal rond de 1000/1200,- materialen hebben (alles 2de hands). Garage kost ongeveer 175,- a 200,- per maand en heeft electra+gas+water.

Wil dit dan met een paar vrienden gaan doen (zeg groepje of 8). Lijkt mij de perfecte oplossing!

Beetje late reactie, maar hoe groot is die garage dan? Want met z'n achten op 3x6 staan is niet echt lekker natuurlijk.
Ik huur een loods van ongeveer 12x3,5x5 (lxbxh) met vier man voor 180. Loods zit vast aan een lange hal en een plein die we beiden mogen gebruiken voor looponderdelen (strongman). Ideaal.
Groot gedeelte van de onderdelen tot nu toe gedeeld gekocht, dus je moet wel kunnen vertrouwen op je maten.
 
Wel super vet al die homegyms. Ooit in mijn villa (:o) komt er ook één te staan. Al mis ik mensen om mij heen als ik alleen train. Ik ga express naar de sportschool toe, om daar een beetje te praten en te glimlachen met allerlei soorten interessante en leuke mensen:) Missen jullie dat niet?
 
Wel super vet al die homegyms. Ooit in mijn villa (:o) komt er ook één te staan. Al mis ik mensen om mij heen als ik alleen train. Ik ga express naar de sportschool toe, om daar een beetje te praten en te glimlachen met allerlei soorten interessante en leuke mensen:) Missen jullie dat niet?

In je eentje trainen is wel ****ing saai ja. Sta weleens gapend onder een halter met 240 genadeloze kilo's en daar word je niet vrolijk van.
 
Update:

2zexno4.jpg

2rmlf6c.jpg


Achter de legpress staan de latattachments en de attachments van het bankje verstopt.


advies ter harte genomen dat hij nog niet vol genoeg stond:)
Nice Tank! Heb je die probleempjes met de leg press kunnen oplossen?
 
Back
Naar boven