Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bukalo, is dat de drukbank van gorillasports? Bevalt die ?

Denk niet dat die van gorillasports komt, zal eens nakijkn

Inderdaad toch van gorillasports! Stevige bank wel, alleen kunnen de houders van de barbell voor moeilijkheden zorgen voor grote personen wanneer die de barbell wil terugleggen, de houders zijn namelijk vrij laag

---------- Toegevoegd 3 August 2014 om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 August 2014 om 14:45 ----------

Nice hoor Bukalo. Ik mis alleen nog een leg press;) (bij mij thuis ook trouwens onder andere...)

Wordt aan gewerkt :)
 
Laatst bewerkt:
Mijn kelder, beetje krap maar het voldoet. 15 meter steigerpijp, bankje, barbell en gietijzer. Natuurlijk geïnvesteerd in luxe dus wat rubber matjes voor het geluid bij deadliften een rekje om niet te hoeven zoeken.







20140809_124345_resized.jpg


20140809_124414_resized.jpg


20140809_124448_resized.jpg
 
nice ! fortuin aan dumbells
 
Mooi hoor die dumbells en bumperschijven. Past fijn zo met dat smalle squatrack, nog best veel plek. Ik zou zelf wel graag spotters hebben voor het bankdrukken maar als je squat met bumpers kan je die bij een fail iig laten vallen.
 
Super georganiseerd man! Netjes. En wat een hoeveelheid dumbells. Waarom eigenlijk nog zoveel lichte dumbells als je je al hebt opgewerkt naar zulke zware? Gebruik je de lichtsterke dumbells eigenlijk nog?

Ik zelf zou alleen wel iets gezelligere aankleding prettig vinden. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
 
Super georganiseerd man! Netjes. En wat een hoeveelheid dumbells. Waarom eigenlijk nog zoveel lichte dumbells als je je al hebt opgewerkt naar zulke zware? Gebruik je de lichtsterke dumbells eigenlijk nog? Ik zelf zou alleen wel iets gezelligere aankleding prettig vinden. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

hey ja de lichte dumbells gebruik ik nog wel voor een paar oefeningen voor schouders te trainen
ik was zelf ook al het kijken voor het wat gezelligere te maken maar dat komt pas later wil mu eerst Barbarian Multi Squat Rack vervangen naar een power cage en was vanpaln om dezen nog bij te hallen http://www.fitness-seller.nl/barbarian-glute-ham-developer/
Lock-Jaw Elite Collars

Power Bands Complete Set

Triceps Touw Classic

ATX Olympic Bearing Barbell
 
ik heb een powercage van henk van powercage.nl
 
vermogenskooi :roflol:
 
Plaats er dan een foto van diaephi. Zo hebben we er niks aan. Ik ben wel benieuwd.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is de kooi niet instabiel? Ziet er uit als dunne palen. Niet zoals de barbarians.
 
Is de kooi niet instabiel? Ziet er uit als dunne palen. Niet zoals de barbarians.

uhm ik ben niet super sterk dus er worden geen honderden kilo´s verplaatst, maar vooralsnog gaat alles prima
 
Flinke kelder Disturbed. Als ik mijn huis ooit verkoop moet ik ook een garage of kelder bij het huis hebben :P
 
Back
Naar boven