Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en dit is mijn eerste post. Heb al wel het een en ander gelezen op het forum en volg ook dit topic met aandacht. Ik vind het leuk om te zien hoe anderen hun home-gym inrichten en dacht laat ik er ook maar eens ook maar eens foto’s opzetten van mijn eigen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, welke dingen zou je bijvoorbeeld anders doen of juist niet.:)

qx14ox.png

Hier hangt de bokszak en staat een verdwaalde benchpress, in de hoek nog een paar barbells die even opgepoetst moeten worden.

25p301y.png

2lj5d06.png

x456ad.png

Dit is de kamer waar het squatrek staat en de barbarian latpully (aanrader). De spiegel heeft een afmeting van 2,50m x 0,70m.

262lhkp.png

2rmkqrp.png

Hier liggen de dumbells en staat de powertower. Niet geheel ideaal maar de ruimte is zo goed als op. De dumbells lopen van 2t/m20, deze wil ik het liefst nog uitbreiden. Zal nog wel gebeuren als ik ze voor de juiste prijs tegen kom. Ook het bankje wil ik nog eens vervangen voor een barbarian bankje.

155s8xs.png

28v4via.png

2dv35hz.png

Hier staan mijn technogym schuine benchpress en schijven rek. De hyperextension is van panatta. De vlakke benchpress heb ik geheel opnieuw geschilderd, wat een pokkenwerk is dat!!:rolleyes: Ook staat het buikspierbankje er nog bij.

2kpkky.png

op1q1x.png

30bzbkj.png

De conditie kamer met 4 speedbike’s en een panatta roeitrainer. De speedbikes ooit al eens gekocht om lekker met een paar man de kunnen fietsen. Helaas worden ze maar sporadisch allemaal tegelijk gebruikt. Ook staan hier nog een paar barbells in de hoek.

1071hg0.png

Tot slot het whiteboard, staat vrij weinig op zoals je ziet. Hangt er net. De schijven onder het bord wil ik als ik tijd heb net zoals de barbells even oppoetsen. Dan lijkt het weer wat.

Al met al ligt er ruim 1000kg aan schijven, hier zullen er t.z.t. maar eens wat van verkocht moeten worden net zoals de speedbike’s. Op het verlanglijstje staat nog een barbarian powercage en bankje, ook het liefst nog een vlakke vaste bank en nog een paar dumbell setjes. Dit zal er op den duur ook vast wel komen al zal er eerst weer wat verkocht moeten worden.:p
 
dat is geen kleine homegym! netjes man.
 
Als ik zo'n homegym had zou ik nooit meer buiten komen
 
Zooooowee @Ksnls wat een dikke gym!
Mag ik vragen hoelang je hierover gedaan hebt dit op te bouwen, en wat het gekost heeft?
 
@sam1234

Ik heb er denk ik ongeveer 2 á 3 jaar over gedaan. Heb alles tussentijds ook al een keer alles verkocht gehad op een paar spiegels na. Het was toen een moment iets minder fanatiek en kon het toen in mijn ogen goed verkopen. Naderhand toch spijt en maar weer overnieuw begonnen.

Wat de kosten zijn geweest durf ik niet precies te zeggen, de ene keer koop je wat de andere keer gaat er weer wat weg. Heb het al die tijd niet bij gehouden. Wil voor mijzelf gewoon een leuke en praktische gym hebben. Die van "Jan old skool" vind ik persoonlijk toch wel een van de betere homegym's.

Er zal met de tijd bij mij vast ook nog wel het nodige veranderen.
 
@sam1234 Ik heb er denk ik ongeveer 2 á 3 jaar over gedaan. Heb alles tussentijds ook al een keer alles verkocht gehad op een paar spiegels na. Het was toen een moment iets minder fanatiek en kon het toen in mijn ogen goed verkopen. Naderhand toch spijt en maar weer overnieuw begonnen. Wat de kosten zijn geweest durf ik niet precies te zeggen, de ene keer koop je wat de andere keer gaat er weer wat weg. Heb het al die tijd niet bij gehouden. Wil voor mijzelf gewoon een leuke en praktische gym hebben. Die van "Jan old skool" vind ik persoonlijk toch wel een van de betere homegym's. Er zal met de tijd bij mij vast ook nog wel het nodige veranderen.

Jij tilt de benaming "homegym" wel naar een heel nieuw level. Je halve huis staat vol met attributen, netjes:D
 
@sam1234

Ik heb er denk ik ongeveer 2 á 3 jaar over gedaan. Heb alles tussentijds ook al een keer alles verkocht gehad op een paar spiegels na. Het was toen een moment iets minder fanatiek en kon het toen in mijn ogen goed verkopen. Naderhand toch spijt en maar weer overnieuw begonnen.

Wat de kosten zijn geweest durf ik niet precies te zeggen, de ene keer koop je wat de andere keer gaat er weer wat weg. Heb het al die tijd niet bij gehouden. Wil voor mijzelf gewoon een leuke en praktische gym hebben. Die van "Jan old skool" vind ik persoonlijk toch wel een van de betere homegym's.

Er zal met de tijd bij mij vast ook nog wel het nodige veranderen.

Je traint toch wel met een aantal gasten daar neem ik aan?
Is dat gewoon de hele zolderverdieping van een vrijstaand huis of boerderij ofzo die je daar volgestouwd hebt?
Nice man.
 
Bedankt allemaal!!

@Tymboo, ik train er eigenlijk alleen. Zo af en toe komt er wel een kameraden langs. De een houdt het iets langer vol dan een ander:p

Dit is de schuur van mijn pa waar ik de gehele bovenverdieping bezet heb. Dit is niet geheel ideaal, wil het liefst nog naar beneden. Daar kun je "normaal" deadliften en heb je geen last van de schuine kanten.(Dit zijn toch wel de 2 grootste nadelen van een bovenverdieping). Weet alleen niet of ik dit voor elkaar kan krijgen en er zal dan beneden het een en ander moeten gebeuren wat me zo weer een honderd of 5 zal kosten. Koop er op dit moment liever fitness spullen voor:D. Als er nog meer bij komt zal dit met de tijd wel moeten.

En dan een vraag van mijn kant: Wat zullen jullie als volgende aankoop doen?:rolleyes:
 
Zou persoonlijk het squatrack verkopen en daarvoor in de plaats een goeie cage.
Deadlift platform, maar dat zal dan misschien niet kunnen op de bovenverdieping.
Verder heb je de basis wel. GHR wellicht nog. Misschien nog extra dingen, zoals resistance bands etc, maar misschien heb je die al ergens liggen. Of nog investeren in een echt goede halter, weet niet wat je nu hebt liggen.
 
Zou persoonlijk het squatrack verkopen en daarvoor in de plaats een goeie cage.
Deadlift platform, maar dat zal dan misschien niet kunnen op de bovenverdieping.
Verder heb je de basis wel. GHR wellicht nog. Misschien nog extra dingen, zoals resistance bands etc, maar misschien heb je die al ergens liggen. Of nog investeren in een echt goede halter, weet niet wat je nu hebt liggen.

Een deadlift platform wil ik het liefst zelf nog even maken. Zie dat Bicepz dit ook al gedaan heeft. Heb alleen nog niet helemaal een idee hoe dik dit zal moeten zijn.

Verder de cage kan ik me in vinden, kan deze alleen nog niet geschikt vinden.:o
 
Als je met hoogte problemen zit voor de powercage kan ik je powercage.nl aanbevelen. Heb je dat niet dan zijn er regelmatig mooie te koop op marktplaats of hier op DBB. Met een beetje geduld vind je die wel.
Echt wel jaloers op de ruimte. Ik heb sinds kort een extra ruimte kunnen regelen en die is gelukkig niet zo koud als de garage:P Maar deadlifts/bench/squats doe ik nog in de garage. Het is een 2 onder 1 kap en ik wil het de buren niet aandoen dat deadliften in die aanbouw. Het zou wel praktischer zijn maar dan moet ik de vloer ook weer aanpakken.
Ik heb zelf een paar van die 30mm matten van fitness seller om op te deadliften en dat dempt erg goed. Niet dat ik nu indrukwekkende gewichten gebruik maar ik denk als je die op nog een laag rubber of plaatmateriaal legt het al best ok is voor een deadliftplatform.
 
Vette ruimte. Zou het zelf alleen niet prettig vinden om zwaar te moeten deadliften op een bovenverdieping.

Inb4 je deadlift niet zwaar.
 
Back
Naar boven