XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok, mijn dan ook maar. Voorlopig :-)

280 kg schijven, Kettlebells ( 2X4, 2X8, 12, 16 en 20kg) Powertec Cage & Bench, Domyos Rek & Gorilla Bench.
DKN Powertower & Spinningbike.

Voorlopig alles nog 30mm, volgend jaar eens investeren in 50mm.

PICT0583.jpg

rsz_pict0574.jpg

rsz_pict0616.jpg

rsz_pict0623.jpg

PICT0640.jpg

rsz_pict0613.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Mooi spul hoor!
Ik heb de Powertec Smith machine gehad. Zag er allemaal mooi uit maar was er niet kapot van. Wanneer je zwaar ging drukken, drukte je de stang schuin waardoor de geleider alleen maar zwaarder werd...

Ziet er netjes uit
 
Mooi spul hoor!
Ik heb de Powertec Smith machine gehad. Zag er allemaal mooi uit maar was er niet kapot van. Wanneer je zwaar ging drukken, drukte je de stang schuin waardoor de geleider alleen maar zwaarder werd...

Ziet er netjes uit

Ja, ben wel best tevreden met de Powertec. Heb dit 2de hands gekocht. De cage + de bench, 2stangen en 70 kg schijven voor 500 euro.
In zeer goede staat.
 
Briahtnv heb je nog wel ruimte over om naar die TV te kijken of is het een exta kamer waar het allemaal staat?
 
Ok, mijn dan ook maar. Voorlopig :-)

280 kg schijven, Kettlebells ( 2X4, 2X8, 12, 16 en 20kg) Powertec Cage & Bench, Domyos Rek & Gorilla Bench.
DKN Powertower & Spinningbike.

Voorlopig alles nog 30mm, volgend jaar eens investeren in 50mm.

PICT0583.jpg

rsz_pict0574.jpg

rsz_pict0616.jpg

rsz_pict0623.jpg

PICT0640.jpg

rsz_pict0613.jpg

Haha prachtig zo bam in de woonkamer
 
Waarom een ruimteverslindend press/squat rack met bank als je een powercage hebt ???

Anders moet ik teveel wisselen van gewichten en ik had dit toch al gekocht. Dus ja, dan kan ik het maar beter gebruiken ;-)
 
Haha prachtig zo bam in de woonkamer

Thanks!! Na al die verhalen over zolders met krakende vloeren en kerels die hun gewichten drie verdiepingen naar beneden laten donderen., heb ik toch maar besloten om alles beneden te zetten. ;-)
 
Thanks!! Na al die verhalen over zolders met krakende vloeren en kerels die hun gewichten drie verdiepingen naar beneden laten donderen., heb ik toch maar besloten om alles beneden te zetten. ;-)

Haha, je moet er wat voor over hebben. Wel prima setup :)
 
Mijn Home Gym is momenteel een dumbbell die de laatste 7 jaar al enorme evoluties heeft ondergaan ^^

WP_20151009_003.jpg
 
Even paar nieuwe foto's alleen komt er van de week een nieuwe leg press

IMG-20151108-WA0002.jpg


IMG-20151108-WA0001.jpg


DSC_0290.JPG
 
Welke 50 mm schijven raden jullie aan? Ben momenteel bezig met mijn Homegym samen te stellen, aangezien ik niet weet waar ik in de toekomst zal wonen zou ik eerder neigen naar rubber coated voor het geluid..
 
Mooie aanbieding maar is iets meer dan 2u enkel rijden voor me.. Dat is 4u in totaal.. Reden verkoop?
 
Update, nog eens een paar dingen wat anders gezet...
119o3lf.jpg

2iblvex.jpg

r0tac9.jpg

"Free 6-pack here" :)

2pt4hti.jpg

Is maar plexiglas en door de lijm staat deze op sommige plekken bol waardoor ik insta-gains maak

2v33kf9.jpg

Not my car collection :-(
Aan het twijfelen voor een losse pulley, en een Big Bob XL boxing dummy, maar heb wat weinig plaats vrees ik ...
 
Ziet er goed uit! Heb hetzelfde rack :D
 
Back
Naar boven