XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Update van mijn homegym!:)


b64oxl.jpg


20aqkv9.jpg



2zgfee1.jpg



2i9kuc4.jpg



s12hqc.jpg



2n8777a.jpg



vmzksj.jpg



rm5gdj.jpg
lucky bastard ,zoveel plek :)
 
Foto van de oude eigenaar is misschien iets duidelijker :p

648ba1623f42b63a839198bfe0573d16.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
ZIet er beter uit dan die wat ze nu verkopen met die weightstorage....mss komt er ook nog een nieuwe versie net als het powerrack.
 
ZIet er beter uit dan die wat ze nu verkopen met die weightstorage....mss komt er ook nog een nieuwe versie net als het powerrack.
Het nieuwe design is zo gemaakt zodat er volledige vrijheid binnenin het rack is in combinatie met de lat pulley optie :) zo'n ontwerp met weightstorage tot helemaal bovenin het rack zullen we voorlopig niet meer maken in de Barbarian Line.
 
Fitness Seller, met welk product is het aangeraden het metaal in te wrijven om beter te geleiden?
Ik veronderstel dat je glijden bedoeld (of ga je elektriciteit door je gym-materiaal steken?). Gewoon talkpoeder op je benen wrijven (laten wrijven, want anders heb je geen grip in je handen) als het voor de deadlift is. Voor de rest zou ik je materiaal zo proper mogelijk houden en ook altijd het talkpoeder verwijderen als je dezelfde stang ook voor andere zaken gebruikt.
 
Neen, ik heb me verkeerd verwoord. Ik heb het over de hooks en de pulley, zodat ze beter "glijden"
 
Neen, ik heb me verkeerd verwoord. Ik heb het over de hooks en de pulley, zodat ze beter "glijden"
WD40, kleine hoeveelheid. Natuurlijk er ook voor zorgen dat ze perfect proper zijn eerst. (eventueel allemaal uit elkaar halen en mooi kuisen.
 
Gewoon iets van een smeermiddel inderdaad, bij voorkeur vuilafstotend. Genoeg opties :)
 
Bij deze weer een kleine update van de gym,
Ik heb een smithmachine bijgekocht en een powertower en nog wat schijven toegevoegd.

20151224_135817.jpg


20151224_135840.jpg


20151224_135826.jpg


20151224_135652.jpg


20151224_135759.jpg


20151224_135715.jpg


20151224_135700.jpg



Huidige setting:

Panatta jungle machine met cablecross en pullup bar
smith machine
power tower
olympische drukbank
deverse olympische stangen
550 kg aan olympische rubber coated schijven
2 verstelbare benches
1- t/m 50 kilo vaste hastings dumbells
hexbar
Hastings tbar row
Domyoss trainer bike
div. kettlebels en de nodige kleine dingen als grepen, mantaray etc.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
nice!
welke dumbbell rekken zijn dat? Wij zoeken ook nog enkele voor onze db's die eraan komen (tot 40kg in stappen van +2kg )
 
Mooie ruimte, is dat een schuur of ia dit op een zolder?
Lekker spul heb je er staan.
 
Back
Naar boven