AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nu al een tijdje het Barbarian rack met pulley van Fitness Seller staan in combinatie met de Ram Bar, MegaTec verstelbare bench, barbarian rubber plates en een simpele home trainert.

Verder nog wat aanvullend materiaal zoals 50mm dumbbels, 50mm curlstang en een ab wheel.

Moet zeggen dat ik blij ben met de keuze voor een homegym, lekker vrij en trainen wanneer je wilt.

qMOXAzmh.jpg

Nooit meer wachten tot het toestel in gym vrij is :p
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Nu al een tijdje het Barbarian rack met pulley van Fitness Seller staan in combinatie met de Ram Bar, MegaTec verstelbare bench, barbarian rubber plates en een simpele home trainert.

Verder nog wat aanvullend materiaal zoals 50mm dumbbels, 50mm curlstang en een ab wheel.

Moet zeggen dat ik blij ben met de keuze voor een homegym, lekker vrij en trainen wanneer je wilt.

qMOXAzmh.jpg
Nog plannen voor verdere uitbreiding?
 
Nog plannen voor verdere uitbreiding?

Hometrainert komt wat meer naar de zijkant de staan, op de plek waar die nu staat komt de ragzak aka bokszak te hangen.
Moet alleen nog een mooi mechanisme verzinnen zodat ik deze ook kan de kant kan schuiven. Of simpel houden en gewoon ophangen en eraf halen zodra ik em noet gebruik ;)
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Hometrainert komt wat meer naar de zijkant de staan, op de plek waar die nu staat komt de ragzak aka bokszak te hangen.
Moet alleen nog een mooi mechanisme verzinnen zodat ik deze ook kan de kant kan schuiven. Of simpel houden en gewoon ophangen en eraf halen zodra ik em noet gebruik ;)
Verder geen apparaten of andere dingen qua uitbreiding? Of heb je niet zoveel ruimte daar, is moeilijk te zien op die foto.
 
Verder geen apparaten of andere dingen qua uitbreiding? Of heb je niet zoveel ruimte daar, is moeilijk te zien op die foto.

Klopt, ruimte is niet heel groot. Dacht zon 18 vierlante meter. Dus qua apparaten verder geen uitbreiding. In mijn ogen ook nog niet nodig, vandaar ook de keuze voor het rack met pulley.

Maar wie weet wat ik nog in m'n hoofd haal om ergens tussen te proppe
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Is meer ruimte dan wat ik heb ;) ik heb 12 vierkante meter. Ik heb er toch aardig wat staan en nog ruimte voor vrije oefeningen.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Linkje naar jouw gym.. Benieuwd wat je zoal op 12m2 kan bouwen :)
 
Linkje naar jouw gym.. Benieuwd wat je zoal op 12m2 kan bouwen :)
Heb op insta wel wat fotos staan van mijn homegym: http://www.instagram.com/jva91

Wat ik heb: Barbarian free rack stands, barbarian multi bench 2, barbarian wall pulley, barbarian seated calf raise, pull-up bar, 2 rekken voor schijven en in het midden nog ruimte over voor deadlifts te doen
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Spul genoeg inderdaad, goed bezig!
 
Hometrainert komt wat meer naar de zijkant de staan, op de plek waar die nu staat komt de ragzak aka bokszak te hangen.
Moet alleen nog een mooi mechanisme verzinnen zodat ik deze ook kan de kant kan schuiven. Of simpel houden en gewoon ophangen en eraf halen zodra ik em noet gebruik ;)

Ik heb hem zelf zo gemaakt.

DSC_0972.JPG
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Ik heb hem zelf zo gemaakt.

Is dat een rail waarin je hem kan bewegen? Hoe is het geheel bevestigd..
Kan interessant zijn om het zo te doen ja, Thanks
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Is dat een rail waarin je hem kan bewegen? Hoe is het geheel bevestigd..
Kan interessant zijn om het zo te doen ja, Thanks
Ja klopt, ii heb een lang c profiel(of omega profiel) met bouten in de steunbalk bevestigd, daarin een x profiel die net wat kleiner is met de 2 ogen erin.
Daar hangt de zak aan.
Als laatst wat gaatje aan de zijkant van het lange profiel en op dezelfde hoogte in het kleine profiel, zodat je het met een ijzer staafje vast kan zetten.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Hier ook ff mijn homegym, gisteren barbarian cage in elkaar gezet + powerbands geleverd gekregen :) Ruimte is zo'n 15m² ongeveer

27eo2.jpg


1zr1gf6.jpg


16lzods.jpg
 
Hier ook ff mijn homegym, gisteren barbarian cage in elkaar gezet + powerbands geleverd gekregen :) Ruimte is zo'n 15m² ongeveer

27eo2.jpg


1zr1gf6.jpg


16lzods.jpg
Mooie ruimte, ga je ook nog een beschermvloer leggen of niet? in 15m2 kan je aardig wat kwijt ja. Succes met trainen
 
Nice die autobanden :p

Prima home-gym zo te zien!
 
Thanks. Bescherm vloer komt er niet nee. Deadliften doe ik op matten maar die liggen aan de kant. En volgend jaar bouw ik een groot tuinhuis. Waar ook een trainingsruimte komt van 16m2. Dan zal er beton liggen om op te trainen. Zal beter zijn :)
 
Wat ik me afvraag over powerbands, waar gebruik je die juist voor? Want ik snap dat niet zo goed hoe je daarmee je progress kan weten.

Bvb met flyes weet je met dumbells of cables hoeveel kg het is dat je er op legt, maar powerbands niet toch?
 
Wat ik me afvraag over powerbands, waar gebruik je die juist voor? Want ik snap dat niet zo goed hoe je daarmee je progress kan weten.

Bvb met flyes weet je met dumbells of cables hoeveel kg het is dat je er op legt, maar powerbands niet toch?

Powerbands worden ook meer voor banken, buigen en deadliften gebruikt om zo overload te creeëren op bepaalde punten in de lift.
 
Jep, zijn inderdaad een goeie tool om je sticking points wat aan te pakken.
 
Hier ook wat fotos van in mijn garage.. Idd heb ook al putten in de grond van die gewichten. Ps niet door mij want zo zwaar zijn mijn gewichten niet wel van mijn vriend [emoji12]. Ook niet proper hoor.. Al die gewichten en spullen liggen door elkaar. Me fiets staat er ook nog tussen..
Image1461433969.405557.jpg
Image1461433987.362569.jpg
Image1461434005.215166.jpg
Image1461434023.415086.jpg
Image1461434039.064006.jpg
Image1461434065.282061.jpg
Image1461434083.768706.jpg
Image1461434105.420867.jpg
 
Back
Naar boven