XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

+
20160917_154659.jpg
 
Die calfraise ziet er zelfgemaakt uit. Is dat ook zo?
 
Ik ben wel tevreden met het squat rack. Kwaliteit is wel een stuk minder als trainingsmateriaal van barbarian of megatec. Mocht ik ooit is een ander squat rack kopen ga ik voor megatec of barbarian.

Calf Raise heeft 20 a 30 jaar geleden in een sportschool gestaan is alleen geschilderd en opnieuw bekleed want er zat veel roest op en zag er niet meer uit. (net als pulley en biceps bankje)
 
Laatst bewerkt:

Hier een filmpje van m'n channel waar m'n home gym al goed in voorkomt. Zal binnenkort ook zeker een gym tour uploaden.
 
Boom 28cm
Inch dumbbell op de rubber mat
Deadlift jackMijn gym met een nieuwe indeling en wat nieuwe onderdelen erbij.

Bovenste plank zijn grip onderdelen.
Daaronder KB's 4 t/m 32kg
Boom IFSA (31cm)
50mm schijven
2rhadyc.png


27ywcb7.png


Powercage
Rogue power bar
Gewichtsvest 20kg
359zblw.png


Chains 6x10kg
Bands
50mm bar
Boards 1 t/m 3
Chain mate/ankers (voor deadlifts)
50mm dumbbell
Blocks voor blockpulls (2 verschillende hoogtes)
5kg sledgehammer
207pz01.png


Atlas platforms 1m20 t/m 1m80
Stenen 80kg t/m 175kg
rseahd.png


Yoke
Farmers
Fusten
Zandzakken
Slee
Duckwalk
219dki9.png


Bandje voor flips
2dhu3cg.png
[/QUOTE

Slim gezien van je om stroppen te gebruiken voor safety's maar heb je er al eens iets laten opvallen ? Het lijkt alsof je powercage op zo op zijn zwakste is en hij wel kan beginnen plooien met serieus gewicht. mooie gym verder.
 
Slim gezien van je om stroppen te gebruiken voor safety's maar heb je er al eens iets laten opvallen ? Het lijkt alsof je powercage op zo op zijn zwakste is en hij wel kan beginnen plooien met serieus gewicht. mooie gym verder.
Klopt het ontwerp van de cage is inderdaad wat vreemd met twee balken bovenin ipv een boven en 1 onderin. Cage heb ik voor €50,- overgenomen dus kon niet te kritisch zijn.
Op mijn to do lijst staat dat ik onderin gaten moet boren om een balk naar onderen te verplaatsen. Thnx.
 
Mijn gym met een nieuwe indeling en wat nieuwe onderdelen erbij.

Bovenste plank zijn grip onderdelen.
Daaronder KB's 4 t/m 32kg
Boom IFSA (31cm)
Boom 28cm
Inch dumbbell op de rubber mat
Deadlift jack
50mm schijven
Powercage
Rogue power bar
Gewichtsvest 20kg
Chains 6x10kg
Bands
50mm bar
Boards 1 t/m 3
Chain mate/ankers (voor deadlifts)
50mm dumbbell
Blocks voor blockpulls (2 verschillende hoogtes)
5kg sledgehammer
Atlas platforms 1m20 t/m 1m80
Stenen 80kg t/m 175kg
Yoke
Farmers
Fusten
Zandzakken
Slee
Duckwalk

Lekkere homegym, chick !
 
Vroeger had je al een mooie ruimte, dit is alleen maar beter geworden. Mooi man.
 
Als ik sommige home gyms hier zie dan baal ik toch wel dat ik perse tegen de binnenstad moest gaan wonen en er geen ruimte voor over heb.
 
Hallo allemaal. Mijn home gym is eigenlijk helemaal niet speciaal. Gewoon een muur met een dip bar en een chin up langs de zijkant, MAAR... ik heb ondertussen wel 2 muur illustraties. Ze zijn echt groot. Links is 2 meter en rechts 2m60 ongeveer. Mijn muren raken op :)

Home gym muur.png
 
Nice! Zelf getekend?
 
Zo mijn begin is er nu van Fitness Seller , en in de aankomende maanden nog extra gewichten aanschaffen.

2lxxqhu.png
Mooi rack man! Zalig he als je hem ziet staan lekker nieuw! Heb de mijn barbarian rack met lat pulley ook alleen in elkaar gestoken. Moest soms eens circus toeren uitsteken maar het is wel gelukt ook xD
 
Back
Naar boven