MuscleMeat

Top 2000

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 181
  • Weergaven 13K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Black Sabbath is geniaal, ik heb ze nog zien optreden (met Ozzy! :grinny:). War Pigs is mijn favo, moet je ook eens luisteren. Sabbath Bloody Sabbath is ook wel leuk.
Da's dan weer grappig, iemand in het leger wiens favo nummer War Pigs is. Je hebt vast ook een vredesteken op je uniform en "born to kill" op je cover om iets te suggereren over de dualiteit van de mens. "Do you believe in the Virgin Mary, private Joker?" Wat mij brengt op het volgende.

De Type O Negative versie van het nummer Black Sabbath vind ik een prachtige cover.

Uitstekende muziekopties weer, datdanweerwel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Da's dan weer grappig, iemand in het leger wiens favo nummer War Pigs is. Je hebt vast ook een vredesteken op je uniform en "born to kill" op je cover om iets te suggereren over de dualiteit van de mens. "Do you believe in the Virgin Mary, private Joker?" Wat mij brengt op het volgende.

De Type O Negative versie van het nummer Black Sabbath vind ik een prachtige cover.

Uitstekende muziekopties weer, datdanweerwel.
Krijgen we toch niet weer dezelfde discussie als met Woodstock. /Out
 
Krijgen we toch niet weer dezelfde discussie als met Woodstock. /Out
Neehee, ik zeg alleen dat ik het grappig vind, niets meer, niets minder, nou vooruit, ook nog dat ik Full Metal Jacket een geweldige film vind als bruggetje naar de Nativity in Black cover, maar dat is het dan wel, buiten het compliment dat ik je aan het eind maak.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al je een verkeerd beeld had van het werk dat ik deed en je bruggetje naar die film bevestigt dat. Personeel bij de Luchtmacht is een redelijke afspiegeling van de maatschappij. Als de werkvloer een feestje heeft is Killing In The Name Of denk ik het meest verzochte nummer als er een bandje optreedt. Iron Maiden shirts zie je ook genoeg in de hangaar, meestal in de combinatie met lang haar en een baard. :D
Ik vind iets grappig en geef je een compliment, jij wilt geen discussie en gaat van alles voor mij invullen, zucht.
 
Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: BB_
U.
Ik vind iets grappig en geef je een compliment, jij wilt geen discussie en gaat van alles voor mij invullen, zucht.
Je hebt gelijk. :thumb:
 
Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:

Neil Young
Cowgirl In The Sand

King Crimson
21st Century Schizoid Man

The Porcupine Tree
Arriving Somewhere But Now Here

Iron Maiden
The Trooper

Black Sabbath
War Pigs

Deep Purple
Perfect Strangers

Rush
2112

Outlaws
Green Grass High Tides

Earth & Fire
Song Of The Marching Children

Camel
Lady Fantasy

Uriah Heep
July Morning

Godley & Creme
An Englishman In New York

Allman Brothers Band
Jessica

Cream
Crossroads

Kinks
Celluloid Heroes

Who
Love, Reign O'er Me

Bob Seger
Turn The Page

Eric Johnson
Cliffs Over Dover

DeWolff
Silver Love Machine

Genesis
Supper's Ready

Yes
Yours Is No Disgrace

Neil Young & Crazy Horse
Cortez The Killer

Ozzy Osbourne
Crazy Train

Slayer
Raining Blood

Focus
House Of The King

Minnie Riperton
Lovin' You

Barclay James Harvest
Titles

The Crazy World Of Arthur Brown
Fire

Mad Season
Wake Up

Steve Miller Band
Winter Time

Riverside
Second Life Syndrome
 
  • Sad
Waarderingen: LM
Man, come on. I had a rough night and I hate the fuckin' Sutherland Brothers, man!
 
Van m'n nummers die het niet hebben gehaald zitten er al 5 bij de top 100 uit de Snob 2000 en 2 zelfs top 10. :)
 
Word je gesponsord door die site?

Krijg een beetje jeuk van die snob 2000
Is gisteren pas bekendgemaakt, zie ik nu pas. Waarschijnlijk moesten ze wachten op de bekendmaking van de Top 2000. Lijst is wel de moeite , iig als je van alternatief houdt. Weer eens wat anders dan Boudewijn de Groot en André Hazes. Hoorde net toevallig dat ie vandaag al van start is gegaan, dus mocht je interesse hebben. :rocker2:
 
Laatst bewerkt:
Hoorde net toevallig dat ie vandaag al van start is gegaan, dus mocht je interesse hebben. :rocker2:
Bekend making wie op welke plek staat was gisteren.
Start top 2000 is 25 dec om 0:00 :)
 
Top 2000 nu weer op NPO 3. Aflevering 4.
 
Ik luister naar de top 4000 op radio 10, en bedacht van de week dat mij de precieze plaatsing helemaal niets kon schelen. Gewoon muziek luisteren. Top 2000 nog niet geluisterd.
 
Back
Naar boven