MuscleMeat

Nieuws Top 250 'DBB Most Wanted' van 2009

Bezoekers in dit topic

wat zijn de prijzen?:)
 
Ik vermoed dat die 50 termen die met AS te maken hebben vooral gezocht worden door "niet members" en mensen die willen gaan kuren en nog even snel op dit forum checken als de doseringen wat kloppen.

Ervan uitgaande dat vooral beginners zoeken, is het ook wel verklaarbaar dat de basis "training- en trainingsschema begrippen" niet hoog staan, maar vooral de supplementen (naast as).
Maar dat zegt verder niet veel over dit forum, want de vaste leden gebruiken die searchbutton toch niet zo vaak, omdat ze actief op het forum posten en dus wel weten waar alles staat.
 
ik vermoed dat die 50 termen die met as te maken hebben vooral gezocht worden door "niet members" en mensen die willen gaan kuren en nog even snel op dit forum checken als de doseringen wat kloppen.

Ervan uitgaande dat vooral beginners zoeken, is het ook wel verklaarbaar dat de basis "training- en trainingsschema begrippen" niet hoog staan, maar vooral de supplementen (naast as).
Maar dat zegt verder niet veel over dit forum, want de vaste leden gebruiken die searchbutton toch niet zo vaak, omdat ze actief op het forum posten en dus wel weten waar alles staat.


+1000000000000000
 
De meesten die zoeken hebben blijkbaar weinig interesse voor de wat "dieper" gaande trainingsfilosofie anders hadden we wel termen gezien zoals reactive training, bill star, dynamic effort, isometrisch trainen, speed pulls, piek contractie, negatieven en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.


Kom op zeg leer de mensen eerst normaal trainen. Basis oefeningen zijn nog altijd de real deal.

De meeste prof zie je op de filpjes gewoon basic oefen.

Wat jij noemt is zooooo 2008:D
 
Tja, wat had je dan verwacht? De meestgezochte zoekwoorden gaan niet gaan over de wetenschap en complexere zaken achter BB nee, vrij logisch. Het gaan populaire woorden zijn, heel waarschijnlijk zaken waar beginners zich vooral vragen bij stellen. Een groep van gebruikers die op DBB nu eenmaal sterk aanwezig is door het hoge aantal registraties.

Om dat nou 'treurig' te noemen vind ik nogal vreemd en vooral erg negatief uitgedrukt. Ik vind de lijsten van search engines veel treuriger, met zaken als Paris Hilton en Britney Spears bovenaan de ranking.

Wat dat laatste betreft, volgens jou mogen beginners dus geen vragen meer stellen als ze niet diepgaand genoeg zijn? Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Wees blij dat men zoekt en bijleert, die complexere zaken begrijpen daar hebben de meesten trouwens geen behoefte aan. Mij verbaast dat hoegenaamd niet.

BTW wat waren jouw eerste vragen? Ook niet meteen de meer diepgaande issues of wel? Ikzelf durf dat gerust toe te geven.

Maar verder hoop ik mee met jou dat volgend jaar meer mensen zich gaan bezighouden met de meer diepgaande zaken, wat natuurlijk altijd interessantere topics oplevert.

Mijn eerste vragen waren zeer zeker niet heel diepgaand nee. Maar ik ging wel eerst op zoek naar antwoorden en topics via de search en de stickies.

De wat basis zaken van training zijn al heel vaak aan bod gekomen. Dat is niet raar daar is een forum idd ook voor zoals je zegt. Echter met de stickies en de search vind je bijna altijd je antwoord al. Als voorbeeld: Hoeveel topics wil je nog hebben over binnenkant borst of piek op de biceps. Of vragen als hoeveel gram eiwit moet ik nemen? In veel van dergelijke topics komt er meteen te staan: "Google is your friend" of "lees de stickies",
'zoek en zij zult vinden". Of een nog leukere omdat iedereen die topics kan dromen: "squat".

Het is kenmerkend blijkbaar dat veel geen moeite willen doen voor een antwoord en dus niet verder kijkt dan meteen een topic te openen.

Verder ben ik niet heel negatief over het forum ansich. Ik leer nog steeds behoorlijk veel hier, er zijn members met buitengewoon veel kennis.


Het internet is gewoon doordrenkt van coïtus beluste maniakken.

Voor de rest is G-men een dromer c.q een idealist, net als Mister10. Nodeloos om te zeggen dat die klaagzang over steroïden gewoon ijdelheid is.

1. Dat klopt, ik ben ook op coïtus belust.
2. Idd ik ben zeker een idealist er is niks mis met idealen hebben het gaat erom hoe je die uitdraagt en hoe je er mee omgaat.

Blijkbaar heeft mister10 niet genoeg zijn best gedaan dit jaar want het woord true-naturel staat er volgens mij niet in:D


De meesten die zoeken hebben blijkbaar weinig interesse voor de wat "dieper" gaande trainingsfilosofie anders hadden we wel termen gezien zoals reactive training, bill star, dynamic effort, isometrisch trainen, speed pulls, piek contractie, negatieven en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.


Kom op zeg leer de mensen eerst normaal trainen. Basis oefeningen zijn nog altijd de real deal.

De meeste prof zie je op de filpjes gewoon basic oefen.

Wat jij noemt is zooooo 2008:D

Haha true ik draaf wat door.
 
Ik zoek altijd op mezelf, ik heb geen leven :o :roflol:
 
Niet slecht 9e plaats... Kennelijk toch nog wel wat mensen die het bodybuilding voor ladies wel interessant vonden. :D
 
Lekker fappen op aimee dr pics:)

mooie lijst verder:D
 
Op 6: Anavar : 666, number of the Beast, om over na te denken?
 
114.....peter de jong?????
 
dat van loca snap ik niet hoor.
ze heeft niet een knappe kop ofzo...
 
Die newbies vernken de lijst echt.

Kunnen ze niet gewoon nieuwe topics openen met hun vragen.
 
Die newbies vernken de lijst echt.

Kunnen ze niet gewoon nieuwe topics openen met hun vragen.

Je maakt een geintje toch cker!?
Eerste reactie naar TS is toch meestal: gebruik de zoek functie!!!
 
Back
Naar boven