XXL Nutrition

Top 3 beste films? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman
The Others was ijzersterk
american beauty
oceans eleven
memento
shawshank redemption
IT
american history x
alle flauwe melige films (hot shots, naked gun, loadedweapon, dude, where s my car, dumb and dumber, american pie...)

man zo kan ik nog wel een hele lijst opnoemen, er is voor mij geen echte top 3.


leukste filmscene is uit loaded weapon dat ze achtervolgd worden in de auto. zitten er op de achterbank 2 criminelen en als ze een scherpe bocht nemen zijn ze afgschud...geweldig
:p

ps. kom net de nieuwe dumb and dumber homepage tegen

http://www.whenharrymetlloyd.com/

zie helaas dat jim en jeff ontbreken...oftwel: baggerfilm:mad:

Damnn, die eerste film is gewoonweg niet te beaten.. De twedee versie lijkt mij idd dumberEr.. :(
 
Nou ik heb niet echt een top drie maar ik zal eens wat films posten die ik echt goed/vet/of gewoon lachuh vind:

Pulp Fiction, Reservoir dogs en ik kan niet wachten op Kill Bill
Start Wars IV, V & VI (de andere 2 zuigen hard)
Fight Club
Usual Suspects
Matrix
Lord Of The Rings
Bad Taste, Braindead, de films van Fulci, Romero, etc.
Inderdaad alle flauwe films zoals Loaded Weapon, Naked Gun, maar niet Men in Tights...
Alles van Trey Parker & Matt Stone zoals Orgazmo, Cannibal the Musical, BASEkettball....
Verders vind ik Jack Black meestal ook wel grappig, Samuel L. Jackson is koel, even als Kevin Spacey en Willem Dafoe die zijn altijd goed! Favoriet is toch wel Steve Buscemi, die gast is geniaal!

Tja what can i say, i love movies!
 
Originally posted by Bracke


Geen "for a few dollars more" ? :D

No thanks, niet mijn genre :o
Sommige dingen zijn in het echt veel leuker dan in de film.
 
Originally posted by Cowgirl Herb


No thanks, niet mijn genre :o
Sommige dingen zijn in het echt veel leuker dan in de film.

Dat heb ik nou ook als ik bijvoorbeeld 'Hete poesjes in de sneeuw kijk' Ik bedoel sneeuwbal gevechten zijn veel leuker om te doen dan om er naar te kijken! :p
 
Originally posted by Cowgirl Herb


No thanks, niet mijn genre :o
Sommige dingen zijn in het echt veel leuker dan in de film.

???

A Fist Full of Dynamite vond ik anders wel een aanrader.

:)
 
pfff... echt een top drie??

Man Bites Dog
LOTR (alledrie)
Matrix (alledrie also)
 
Hmzzzzzzz, dus de nieuwe dumb, when harry met floyd'.... komt eraan. Vond die eerste wel heel erg leuk trouwens. Tijdje geen goeie comedy gezien.

ps.
dandy, idd...the others is phat
 
Geen top drie maar mijn beste ooit:

Startrek Nemesis!
Terminator 2 (Ik hoop dat 3 ook vet is)
Matrix 1&2
Lord of the rings 1&2
Starwars Episode 1&2
Oceans's eleven
Interview with a vampire
The others

Verder ook veel van Jim Carrey..

Ik ben nog vast veel vergeten, ik ben een echt filmfan en ga minstens wel 4keer p. maand naar de bios!
 
Re: mijn top 3

Originally posted by klempic
1. BLOOD IN BLOOD OUT( moet je zien, zeer mooie film

2.BRAVEHEART (behoeft geen betoog)

3.GODFATHER TRILOGY ( dus in een keer de hele reeks bekijken, kost tijd, maar dan snap je wat Coppola wilde met deze epos)

Blood in blood out is echt een woeste film. Alleen ik kan nergens op dvd krijgen (ondertiteld). Voor de rest Coming to America en Donnie Brasco
 
Was mijn top 10 niet goed genoeg he Admin? :)

Maaruh, top 3:

-Pulp fiction (dialogen zijn gewoon echt wreed)
-The Matrix (het verhaal en natuurlijk de beelden)

voor de rest een shit load of films, die allemaal ook al hier bij staan.
 
Re: Re: mijn top 3

Originally posted by Kostmand


Blood in blood out is echt een woeste film. Alleen ik kan nergens op dvd krijgen (ondertiteld). Voor de rest Coming to America en Donnie Brasco

Coming to america? Geweldig, ik heb hem niet in mn top 3 gezet omdat ik dacht dat niemand hem zou kennen.
Geweldige film :thumbs:
 
COmming to America, met eddy murphy? Wat is daar zo goed aan? Ik vind het gewoon een standaard hollywood entertainment filmpie. Is op zich niets mis mee, maar als je dat 1 van de beste films vindt, dan weet je gewoon niet wat goede film is... sorry hoor maar het is wel zo....
 
Originally posted by frietbakker
COmming to America, met eddy murphy? Wat is daar zo goed aan? Ik vind het gewoon een standaard hollywood entertainment filmpie. Is op zich niets mis mee, maar als je dat 1 van de beste films vindt, dan weet je gewoon niet wat goede film is... sorry hoor maar het is wel zo....

Als jij het zegt.. :thumbs:
 
Re: Re: Re: mijn top 3

Originally posted by Bracke


Coming to america? Geweldig, ik heb hem niet in mn top 3 gezet omdat ik dacht dat niemand hem zou kennen.
Geweldige film :thumbs:

Niemand kennen? Joh, volgens mij komt die film elke week wel een keer op TV :)

Maaruh, rgoyens; kun jij mij vertellen hoe het verhaal van die arlington road (hoop dat ik't nu goed schrijf) in elkaar steekt? Wij zaten die film met 6 man te kijken en op het einde was hij af, we kijken elkaar aan; 'snap jij'em?' -'nee, jij wel?' -'neuhh, snap r geen snars van' :) Niemand snapt die film, dus ik zou graag van jou horen hoe het zit :)
 
Originally posted by frietbakker
COmming to America, met eddy murphy? Wat is daar zo goed aan? Ik vind het gewoon een standaard hollywood entertainment filmpie. Is op zich niets mis mee, maar als je dat 1 van de beste films vindt, dan weet je gewoon niet wat goede film is... sorry hoor maar het is wel zo....

Kom dan met argumenten waarom jij hem niet goed vind.
IK VIND het gewoon een goede comedy film.
 
Originally posted by Kostmand


Kom dan met argumenten waarom jij hem niet goed vind.
IK VIND het gewoon een goede comedy film.

Ach maak je niet druk.. Smaken verschillen, moet je gewoon aanvaarden. Wie dat niet doet frustreerd enkel zichzelf.. Ik vond coming to amerika ook een gezellige humorfilm.. Is ons volste recht..

Voila, met zn tweeen staan we sterk.. ;)
 
Als we op die toer gaan zal ik bij deze ook maar bekennen dat ik mijn lachspieren ook in bedwang heb moeten houden tijdens het kijken naar beverly hills cop III :)

die films zijn niet echt 'goed', het is gewoon makkelijk verteerbaar vermaak. Niet te ingewikkeld en kijkt lekker weg. Hou r wel van...
 
Originally posted by Rob G
Als we op die toer gaan zal ik bij deze ook maar bekennen dat ik mijn lachspieren ook in bedwang heb moeten houden tijdens het kijken naar beverly hills cop III :)

die films zijn niet echt 'goed', het is gewoon makkelijk verteerbaar vermaak. Niet te ingewikkeld en kijkt lekker weg. Hou r wel van...

JA dat is wat ik wil zeggen... Coming to america is heus geen topklasse film, weet ik ook wel. Maar er zijn zo van die filmen die zo luchtig zijn, filmen die je op het einde met n verzadigd gevoel laten. Filmen die je Goed doen voelen, vind ik af en toe kunnen..

Vb: coming to america, bijna alle eddyfilms maw, Ace ventura, Big Momma, wat ik vooral een relaxed film vond was Blue streak.. Heb ik echt van genoten..
 
- good fellas
- blood in, blood out
- Sid and Nancy




nederlandstalig:
----------------------
- Ciske de rat
- Dief
- Naar de klote!! (of spetters = zelfde verhaal maar een generatie eerder)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven