XXL Nutrition

Top 3 beste films? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Re: Re: Re: Re: mijn top 3

Originally posted by Rob G


Maaruh, rgoyens; kun jij mij vertellen hoe het verhaal van die arlington road (hoop dat ik't nu goed schrijf) in elkaar steekt? Wij zaten die film met 6 man te kijken en op het einde was hij af, we kijken elkaar aan; 'snap jij'em?' -'nee, jij wel?' -'neuhh, snap r geen snars van' :) Niemand snapt die film, dus ik zou graag van jou horen hoe het zit :)
Ik kan hier moeilijk het einde uitleggen, want dan is de film 'verpest' voor iedereen die hem nog wil zien. (Eigenlijk hetzelfde als zeggen over the sixth sense dat Bruce Willis al de hele tijd *** is) Zal het in een PM doen anders...?

Ge zou hem eigenlijk een tweede keer moeten kijken, want het einde van de film veranderd eigenlijk veel wat ervoor kwam.
 
een tip:

wie blood in, blood out zo goed vind moet ook "American me" is bekijken. Het gaat over hetzelfde waargebeurde verhaal en is ook zeer sterk!
 
Re: Re: Re: Re: Re: mijn top 3

Originally posted by rgoyens

Ik kan hier moeilijk het einde uitleggen, want dan is de film 'verpest' voor iedereen die hem nog wil zien. (Eigenlijk hetzelfde als zeggen over the sixth sense dat Bruce Willis al de hele tijd *** is) Zal het in een PM doen anders...?

Ge zou hem eigenlijk een tweede keer moeten kijken, want het einde van de film veranderd eigenlijk veel wat ervoor kwam.

je pm verklaard een hoop :)
 
Originally posted by Kostmand


Kom dan met argumenten waarom jij hem niet goed vind.
IK VIND het gewoon een goede comedy film.

Ik denk dat het antwoord al gegeven is hier: hoog entertainment gehalte, kijkt makkelijk weg, etc

Nooit gezegd dat er iets mis mee is, maar er zijn honderden films die beter zijn dan dat! Die film heeft geen enkele filmische waarde, hij is niet vernieuwend, de acteer prestaties zijn niet buitengewoon, die film is gemaakt om te entertainen verder niets. Dus nogmaals: niets mis mee, maar ik denk dat als jullie hem in je top 3 willen zetten als 1 van de beste films dat jullie een hoop prachtige films missen, bovendien als een (voor mij) gemiddelde comedy uit de jaren 80 bij jullie in de top3 staat dan denk ik dat jullie al lang geen films meer gekeken hebben.
 
En ik zie dat ik in een vorige post 'The Toxic Avenger' ben vergeten, ook goed... nou ja goed, eigenlijk zo slecht dat ie weer goed wordt. Haha, die film moet echt een budget van $10 gehad hebben!
 
Originally posted by frietbakker


Ik denk dat het antwoord al gegeven is hier: hoog entertainment gehalte, kijkt makkelijk weg, etc

Nooit gezegd dat er iets mis mee is, maar er zijn honderden films die beter zijn dan dat! Die film heeft geen enkele filmische waarde, hij is niet vernieuwend, de acteer prestaties zijn niet buitengewoon, die film is gemaakt om te entertainen verder niets. Dus nogmaals: niets mis mee, maar ik denk dat als jullie hem in je top 3 willen zetten als 1 van de beste films dat jullie een hoop prachtige films missen, bovendien als een (voor mij) gemiddelde comedy uit de jaren 80 bij jullie in de top3 staat dan denk ik dat jullie al lang geen films meer gekeken hebben.

Zijn genoeg super vette films van voor de jaren 90 hoor. Maaruh, ben het voor de rest wel met je eens dat het geen top3 film is. Maaruh, smaken verschillen...
 
Originally posted by Rob G


Zijn genoeg super vette films van voor de jaren 90 hoor. Maaruh, ben het voor de rest wel met je eens dat het geen top3 film is. Maaruh, smaken verschillen...

canibal hollocaust

dat was pas een gore film!

:D
 
Originally posted by bart82


canibal hollocaust

dat was pas een gore film!

:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

cannibal holocaust
 
Iemand 'Aftermath' van Nacho Cerdà gezien, over goor gesproken. Gaat over een zekere iemand die in een mortuarium werkt, en gezellig doet met een vrouwelijk dat is aangereden.... zeer expliciet beeld materiaal... die film is pas echt goor. En ik vind niet snel iets goor, ik vond cannibal holocaust ook goor maar deze film overtreft alles!!
 
Blood in blood out is echt een woeste film. Alleen ik kan nergens op dvd krijgen (ond

ja ik heb m van kazaa gedownload en naar de tv geplugd. Ondertiteling kun je van www.ondertitels.nl halen

Niks is beter als ze zo stoer gaan praten in BIBO
' ORLALE ORLALE' of 'GIVE ME SOME CHOCHO'

whuaaaaaeheheeh fantastisch
 
Originally posted by frietbakker
Iemand 'Aftermath' van Nacho Cerdà gezien, over goor gesproken. Gaat over een zekere iemand die in een mortuarium werkt, en gezellig doet met een vrouwelijk dat is aangereden.... zeer expliciet beeld materiaal... die film is pas echt goor. En ik vind niet snel iets goor, ik vond cannibal holocaust ook goor maar deze film overtreft alles!!

Ga hem strax downloaden :)
 
Ik hoop dat je hem kan vinden, hij is uit 1993 of 1994 1 vd 2, er zijn ook 2 versies in de omloop 1tje van 30minuten (dus dat bestand zal ook niet zo groot zijn) en er is een echte 'film' versie van een uur ofzo. In heel de film wordt trouwens niet gesproken, het gaat dus meer om de visuele presentatie. Ik kan je Direct Connect aan raden als je iets zeldzaams wilt vinden, vorowaarde is wel dat je meer dan 60GB kan sharen, en je moet sharen bij DC anders kom je nergens.....
 
Re: Blood in blood out is echt een woeste film. Alleen ik kan nergens op dvd krijgen (ond

Originally posted by klempic
Ondertiteling kun je van www.ondertitels.nl halen


hmmm... me beeld begint te schokken in BSplayer en met win. mediaplayer loop het net in slow motion.

heb ik bij 1e cd van tripleX

???
 
Originally posted by frietbakker
Ik hoop dat je hem kan vinden, hij is uit 1993 of 1994 1 vd 2, er zijn ook 2 versies in de omloop 1tje van 30minuten (dus dat bestand zal ook niet zo groot zijn) en er is een echte 'film' versie van een uur ofzo. In heel de film wordt trouwens niet gesproken, het gaat dus meer om de visuele presentatie. Ik kan je Direct Connect aan raden als je iets zeldzaams wilt vinden, vorowaarde is wel dat je meer dan 60GB kan sharen, en je moet sharen bij DC anders kom je nergens.....

Je bedoeld deze film neem ik aan? Ik zal eens zoeken met kazaa, soulseek of een nieuw progje wat ik nu heb (naam ff kwijt), moet wel lukken. Ik heb cannibal holocaust ook helemaal kunnen downen (uncut versie)!
 
Yep die film.... Ben benieuwd wat je er van vind als het je lukt te downen.....
 
Voor mij is pulp fiction nog steeds de beste:)
 
American History X
From dusk till down
Goodfellas
Resevoir Dogs
Boondock Saints
A clockwork orange
Gladiator
Pulp Fiction
Silence of the Lambs
The Shawshank Redemption
Requiem for a Dream
The ring
Memento
The Usual Suspects
Braveheart
Se7en
The Green Mile
Forrest Gump
The Shining
Leon [The Professional]
Lock, Stock, & Two Smoking Barrels
Full Metal Jacket
The Matrix
A Beautiful Mind
Dogma
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Minority Report
Paths of glory
Sleepy hollow
Rompestomper
platoon
the exorcist
and last but not least Evil Dead 2!


Zijn er iets meer dan 3 maar als je een beetje deze smaak hebt zou ik absoluut de titels gaan zien die je hiervan nog niet gezien hebt!!
 
Voor wie niet zo sterk is in Engels.
een site gevonden om gedownloade films in Nederlands te ondertittlen.

http://www.ondertitels.nl/

Als je hiervoor karma moest willen geven, geef dan negatieve AUB!!

thx!!
 
1e scareface.....
2e pulp fiction...
3e american history X
 
Back
Naar boven