Fitness Seller

Top 5/10 Pre workout boosters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PooPra

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2009
Berichten
55
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Hmmm hoe meer ik over leest hoe meer ik in de war komt en krijgt ik ook het gevoel dat het een beetje om reclame gaat

Ik hoop dat ik met deze thread de juiste keuze kan maken

De ene Top 5 is de andere niet bv hier een link van XXL

http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters

AAkg flashover JP8 maximize Unleash nox pump etc etc

Als je de berichten leest scoren ze toch wel allemaal boven de gemiddelde

Maar nu zie ik hier andere producten staan de Pre workout toppers ???

http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout-toppers/pag_1

Verder zie ik de bomen door de bos niet meer als ik deze link ziet

[Link niet meer beschikbaar]

Doormiddel van deze thread zou ik graag aan de end users willen vragen wat volgens jou ervaring de top 5 zijn

Als ik bv toch wel een van de bekende sites door spit BB.com zie ik bv Crack niet eens in de lijst staan ???

Ik hoop dat ik aan de hand van deze thread en anderen misichien een betere beeld kan krijgen van de top 5 pre work out boosters
 
Je gaat er geen beter beeld door krijgen.

Is voor iedereen anders.

Unleash werkt lekker bij me, noxipro ook maximize ook. Maar ik reageer op alle pre workouts...

Maximize heb ik nog niemand horen over klagen.
 
Klopt inderdaad, het is voor iedereen anders.

Noxipro zal nu het meest populaire product zijn in Nederland en Belgie. Maximize, Jack3D, Crack, No Xplode en Pre-Workout Powder doen het ook heel goed. Dat zijn de meest gevraagde producten. (er zijn natuurlijk meer goede producten)
 
Laatst bewerkt:
Noxpump, Unleash V3, Jack3d, Maximize en Supercharge.
 
Ik heb er ook al een partij gehad en het werkt inderdaad verschillend per persoon.

Ik heb de volgende al is gehad:
NoxiPro
Jack3D
Unleash V2 en V3
Maximize V2
NoxPump
1MR
No Xplode NT
Pre workout power van B&F

En ik moet zeggen dat dit mijn top 3 is:
Jack3D
Maximize V2
NoxiPro

Maar die Muscle Pharm Assault schijnt volgens die 3e link het beste te zijn en ik heb die nog nooit geprobeerd. Is wel het overwegen waard denk ik. :P

Als je wil weten of een pre workout het goed doet, dan kun je als hulpmiddel alle reviews bekijken en kijken hoe de algemene houding van mensen tegenover het product is.
 
al vele gehad en het meeste doet gewoon niets voor me.

Top 3

1. Hemo Rage Ultra Concentrate van nutrex, beste dat ik ooit al gehad heb en hij blijft werken.
2. Nox Pump van vroeger
3. Supercharge , ook van vroeger, 'k weet niet of deze al eens veranderd is tussendoor.

NoXplode NT, unleach, en zoveel meer,.. ik voel er niets van.


Ik blijf bij hemo rage en ik ga binnenkort Jack3d eens proberen, maar ik lees dat gewenning hier ook hard op treed.
 
Je moet zelf testen man ;)
 


Met of zonder suiker :)

Wel merk ik dat de in de top 5 meestal wel NoxiPro maximize en Jack3d naar voren komen en de welbekende No explode toch wel achterblijft

Ik wacht meer reacties af alvorens mijn bestelling ta plaatsen

Zit nu sterk over na te denken om een combinatie van de top 3 te gebruiken kan dat kwaad ?

Dus als je bv een 4 daags split schema heb gebruik je gedurende de week verschillende Pre work out

Alvast bedankt voor jullie tips en adviezen
 
Met of zonder suiker :)

Wel merk ik dat de in de top 5 meestal wel NoxiPro maximize en Jack3d naar voren komen en de welbekende No explode toch wel achterblijft

Ik wacht meer reacties af alvorens mijn bestelling ta plaatsen

Zit nu sterk over na te denken om een combinatie van de top 3 te gebruiken kan dat kwaad ?

Dus als je bv een 4 daags split schema heb gebruik je gedurende de week verschillende Pre work out

Alvast bedankt voor jullie tips en adviezen

Ik zou gewoon voor Jack3D gaan of Maximize v2. Die werken voor (lees) bijna iedereen.
 
1. Maximize v2
2. Unleash
3. Crack

In de volgorde van heftig zijn. Ik prefereer Crack en switch af en toe naar Unleash.
 
Ik heb tot nu toe enkel Jack3D gehad en NoxiPro(sample), NO370(sample) en hadden allemaal geen effect bij mij. :(
 
Laatst bewerkt:
1. Unleash v3 van xxl
2. Noxpump
3. Maximize

Unleash blijft gwn beste pre workout momenteel beschikbaar, blijf er keer op keer met knallen in de gym en dat is wat voor me telt, krijg ook geen gewenning etc
 
Jack3d, Maximize v2, nox pump (ultralife) en noxipro werken voor mij goed.
 
Jack3d is wel lekker in - althans voor mij - hogere doseringen, zonder verder nog caffeïne gedurende de dag te nuttigen om nadere gewenning te beperken.
 
1) Noxipro
2) Maximize V2
3) 2 bakjes koffie
 
Noxpump. Alleen deze schijnt niet echt voor iedereen te werken :|
 
Dit is mijn persoonlijke top 3.

1. PreWorkout Power + No370
2. NoxiPro
3. Maximize V2.

:)

-Leon
 
noxipro

No xplode NT jaar geleden ofzo paar keer op, die was iets TE voor mij
 
Back
Naar boven