XXL Nutrition

Top 5/10 Pre workout boosters

Bezoekers in dit topic

Mijn top 4 (uit de behoorlijk veel verschillende PWO's die ik toch al gebruikt heb);

1. Maximize V2 (zeer lekkere boost, hoor alleen van veel mensen @ the gym dat ze er niet van kunnen slapen, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Unleash. Ik heb hier echter geen problemen mee)
2. Unleash! V3
3. Nox Pump Xtreme (lekkere boost, alleen die smaak zeg)
4. JP8 (lekkere pomp, energie is daarentegen minder dan bij de vorige 3)

Mijn eerste PWO was Black Powder van MRI, heb daar een tijdje lekker op getraind maar het effect daarvan is voor mij te verwaarlozen t.o.v. de PWO's die hier in de top 4 staan. No Explode was vervolgens de vervanger voor Black Powder maar ik zat al snel aan de 2/3 scheppen om het nog te voelen (en dan gaat het toch hard met zo'n toch best wel prijzige pot). Van de PWO's uit mijn top 4 heb ik echt max 1 schep/ zakje (Nox Pump) nodig.

Absolute no's voor mij zijn; No Shotgun (werd daar niet goed van, trillen/zweten etc.), Hardcore Muscle shock (niets van gemerkt en het was echt niet te pruimen).
 
1. Noxipro
2. Maximize v2
3. Noxpump

Slechte preworkouts vind ik trouwens:

No Xplode, werd ik alleen maar misselijk van
Superpump 250, zelfde verhaal

Neem zelf altijd Total Muscle Solution voor de training (en na) daar voel ik me altijd wel goed op.. waarschijnlijk door de carbs van WMS en beta alanine, aakg etc.
 
Laatst bewerkt:
ik vind Preworkout power en noxipro chill, noxpump was mij te heftig.
 
1. goed eten
2. goede motivatie

rest werkt niet bij mij xD ofja nog nooit echt super goed iets van een pwo gemerkt
 
sample van superpomp 250 gehad , deed niks
sample van hardcore musle shock , deed niks en was niet te pruimen
maximize V2 gekocht , werkt in begin super later minder en kon niet van slapen
sample van unleashV3 superspul en kon prima van slapen
 
Back
Naar boven