- Waardering
- 26
omdat dit een heel belangrijke oefening is!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by martok
Ik zou ook wel willen deadliften(nog nooit gedaan).maar bij ons in de gym weet niemand hoe het juist moet,echt k*t .wil wel mijn rug heel houden nl.
Originally posted by Frenkpie
me onderrug is duidelijk me allerzwakste spier.. vroeger toen ik aan taekwondo deed kreeg ik er veel last van tijdes wedstrijden
mijn moeder denkt dat ik de ziekte 'isias' heb geerfd...
maar nu merk ik t nog met t trainen in de gym.. onderbuikspieren zijn moeilijk te trainen voor mij zonder dat ik ook pijn krijg in me onderrug..
en tja.. deadliften. ik heb een keer 100 kg omhoog gekregen maar de uitvoering was totaal brak.
naja hard werken voor mij dus![]()
Originally posted by lorenzo
Laatste keer 210 en 2 weken last van me rug.Het was weer me eigen stomme schuld.Bij 4 keer 180 dee ik de laatste keer te snel en iets te veel voorover.Dit is de 2 keer in anderhalf jaar dat ik dezelfde stomme fout maakt.Ik overweeg nu om deze oefening te schrappen omdat ik anders gezeik krijch op het werk
Originally posted by lorenzo
Laatste keer 210 en 2 weken last van me rug.Het was weer me eigen stomme schuld.Bij 4 keer 180 dee ik de laatste keer te snel en iets te veel voorover.Dit is de 2 keer in anderhalf jaar dat ik dezelfde stomme fout maakt.Ik overweeg nu om deze oefening te schrappen omdat ik anders gezeik krijch op het werk