MuscleMeat

top klasse bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lordzelix

Cool Novice
Lid geworden
1 nov 2017
Berichten
117
Waardering
10
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
ik heb me altijd al eens afgevraagd wat voor middelen de top klasse bodybuilders gebruiken?
hoe groot is de variëteit van producten voor die lui?,de hoeveelheid dosering ze gebruiken en dergelijke

die lui halen de 60 toch niet?
en wat voor klachten ze hebben over hun gezondheid?

dit is puur informatief gevraagd uit nieuwsgierigheid.
 
beetje googelen en je vind vast wel cycles van sommige pro's

arnold is momenteel 71 jaar
ronnie 54
piana is no more..maar die deed ook snatsen
 
ik heb me altijd al eens afgevraagd wat voor middelen de top klasse bodybuilders gebruiken?
hoe groot is de variëteit van producten voor die lui?,de hoeveelheid dosering ze gebruiken en dergelijke

die lui halen de 60 toch niet?
en wat voor klachten ze hebben over hun gezondheid?

dit is puur informatief gevraagd uit nieuwsgierigheid.
Dezelfde middelen die wij gebruiken, alleen in vele malen hogere dosissen. Hoge dosissen HGH en insuline. Pharma IGF-1. Niets waar wij geen toegang toe hebben, wel spullen en dosissen waar wij geen geld voor hebben.
 
Dezelfde middelen die wij gebruiken, alleen in vele malen hogere dosissen. Hoge dosissen HGH en insuline. Pharma IGF-1. Niets waar wij geen toegang toe hebben, wel spullen en dosissen waar wij geen geld voor hebben.
HGH is toch ook niet bepaald goedkoop?
 
HGH is toch ook niet bepaald goedkoop?
Zelfs voor amateurdosissen is het al erg duur. Moet je nagaan als er 10 tot 20iu pharma HGH per dag doorheen gaat ;-)
 
Dezelfde middelen die wij gebruiken, alleen in vele malen hogere dosissen. Hoge dosissen HGH en insuline. Pharma IGF-1. Niets waar wij geen toegang toe hebben, wel spullen en dosissen waar wij geen geld voor hebben.

en synthol...
 
ik heb me altijd al eens afgevraagd wat voor middelen de top klasse bodybuilders gebruiken?
hoe groot is de variëteit van producten voor die lui?,de hoeveelheid dosering ze gebruiken en dergelijke

die lui halen de 60 toch niet?
en wat voor klachten ze hebben over hun gezondheid?

dit is puur informatief gevraagd uit nieuwsgierigheid.

Volgens mij halen de meeste pros gewoon de 60. Of ze die helemaal gezond halen is maar de vraag. Arnold heeft bijv al een aantal open hart operaties ondergaan.

Ed Corney 83
Larry Scott 76 (overleden)
Ken Waller 76
Mike Katz 73
Serge Nubret 72 (overleden)
Sergio Oliva 71 (overleden)
Arnold Schwarzenegger 71
Frank Zane 76
Franko Columbo 77
Chris Dickerson 78
Samir Bannout 62
Tom Platz 63
Lou Ferrigno 66
Danny Padilla 67
Robbie Robinson 72

En zo is er nog een hele waslijst, maar dit zijn even wat grote namen die de 60 wel hebben gehaald.

En hoe zouden wij hier op dit forum moeten weten wat voor gezondheidsklachten ze hebben? Alsof hun medisch dossier openbaar is op het internet? Dit komen we alleen te weten als ze in het nieuws komen.
 
HGH is toch ook niet bepaald goedkoop?

Je bent voor 100IU ongeveer 150-200 eur kwijt (UG).

Bereken dan zelf maar hoeveel het je kost als je pakweg 5IU per dag zet. Daar moet je dan nog AAS en HCG bijrekenen. En dan maar hopen dat je gear allemaal real is.

Als recreant is dat prijskaartje TE gek voor mij :P
 
Back
Naar boven